Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Dziwny przypadek hamulców jajko



Brian
09-03-15, 23:57
wtam mam jajko 1.5 i dziwną wadę hamulców, podczas hamowania najpierw hamuje tył dość mocno (bębny)
a przód ledwie co, dopiero po kilku hamowaniach zaczyna łapać w miarę przód, nie mogę popuścić szczęk z tyłu bo ręczny będzie słaby z przodu z kolei wyczyściłem jarzma, zmieniłem tłoczki wszystkie uszczelki odpowietrzyłem układ i dalej to samo przy nagłym hamowaniu to jest masakra łapie tylko tył i auto leci jak po lodzie, pompka jest okej może to być walnięty korektor siły hamowania ?

SSN774
09-03-15, 23:59
A wezyki na przodzie jak? Puchna, spekane?

Winni
10-03-15, 00:03
Montowałeś ostatnio zaciski? Odpowietrzniki są na pewno u góry?

U mnie ostatnio przy montażu pomyliłem strony i zamontowałem zaciski odpowietrznikiem do dołu - > Nawet po odpowietrzeniu dopiero po 2-3 naciśnięciu hamulca porządnie hamowało, a to dlatego że z odpowietrznikiem na dole nie da rady porządnie odpowietrzyć :)

kepa416
10-03-15, 00:59
Ja obstawiam korektor siły hamowania że się zaciął i spuchły w nim uszczelki i nie wraca, chociaż z drguiej stronu działa to w drugą stronę ja pomogę taką fotką:
http://i.imgur.com/cWz9Mev.jpg

Masz ABS?

kepa416
10-03-15, 18:21
Albo sprawdź czy przewody od hamulców nie są zamienione bo działa wszystko Tylko idealnie odwrotnie

Brian
18-03-15, 18:44
Przewody sa w porzadku, najpierw wymienie pompke hamulcowa bo moze gdzies plyn miedzy sekcjami ucieka a ze sekcja na przod jest pierwsza a pozniej na tyl to moze stad ten efekt jak to nie pomoze zmienie ten korektor sily hamowania ;p

kepa416
18-03-15, 19:58
Przewody sa w porzadku, najpierw wymienie pompke hamulcowa bo moze gdzies plyn miedzy sekcjami ucieka a ze sekcja na przod jest pierwsza a pozniej na tyl to moze stad ten efekt jak to nie pomoze zmienie ten korektor sily hamowania ;p
Gowno prawda bez abs jest na krzyż na pewno znając życie z abs tez

sebawo
18-03-15, 20:51
sekcje zawsze i w każdym aucie powinny być po przekątnej

Brian
19-03-15, 22:31
i tak wymienię pompkę, coś z tym zrobić trzeba bo to nie bezpieczne, a jak regeneracja zacisków nic nie dała to musi coś być albo w pompce albo ten korektor

kepa416
19-03-15, 23:01
Sprawdź czy przewody są dobrze połączone w kolektorze hamowania

kriss20
20-03-15, 02:46
Ja miałem taki sam przypadek w moim jajku 1.3 ale nie wiem co to było. Znajomi hondziarze rozkładali ręce.
Zrobiłem swapa z bębnów na tarczowe ( ze względów estetycznych ) i objawy zniknęły. Ludzie pisali że przy swapie z bębnów na tarczowe trzeba wymienić regulator ale ja tego nie zrobiłem a hamuje się normalnie. Na stacjach diagnostycznych wszystko mieści się w normie.

Brian
21-03-15, 00:38
nigdy nie były ruszane ;p

z tymi bębnami to same problemy ;p czyli coś musiało jednak w nich siedzieć ;p rozkminie to :D

Brian
19-05-15, 23:15
Wymieniłem korektor sily hamowania i wszystko gra :p