Zobacz pełną wersję : Dziwny przypadek hamulców jajko
wtam mam jajko 1.5 i dziwną wadę hamulców, podczas hamowania najpierw hamuje tył dość mocno (bębny)
a przód ledwie co, dopiero po kilku hamowaniach zaczyna łapać w miarę przód, nie mogę popuścić szczęk z tyłu bo ręczny będzie słaby z przodu z kolei wyczyściłem jarzma, zmieniłem tłoczki wszystkie uszczelki odpowietrzyłem układ i dalej to samo przy nagłym hamowaniu to jest masakra łapie tylko tył i auto leci jak po lodzie, pompka jest okej może to być walnięty korektor siły hamowania ?
A wezyki na przodzie jak? Puchna, spekane?
Montowałeś ostatnio zaciski? Odpowietrzniki są na pewno u góry?
U mnie ostatnio przy montażu pomyliłem strony i zamontowałem zaciski odpowietrznikiem do dołu - > Nawet po odpowietrzeniu dopiero po 2-3 naciśnięciu hamulca porządnie hamowało, a to dlatego że z odpowietrznikiem na dole nie da rady porządnie odpowietrzyć :)
Ja obstawiam korektor siły hamowania że się zaciął i spuchły w nim uszczelki i nie wraca, chociaż z drguiej stronu działa to w drugą stronę ja pomogę taką fotką:
http://i.imgur.com/cWz9Mev.jpg
Masz ABS?
Albo sprawdź czy przewody od hamulców nie są zamienione bo działa wszystko Tylko idealnie odwrotnie
Przewody sa w porzadku, najpierw wymienie pompke hamulcowa bo moze gdzies plyn miedzy sekcjami ucieka a ze sekcja na przod jest pierwsza a pozniej na tyl to moze stad ten efekt jak to nie pomoze zmienie ten korektor sily hamowania ;p
Przewody sa w porzadku, najpierw wymienie pompke hamulcowa bo moze gdzies plyn miedzy sekcjami ucieka a ze sekcja na przod jest pierwsza a pozniej na tyl to moze stad ten efekt jak to nie pomoze zmienie ten korektor sily hamowania ;p
Gowno prawda bez abs jest na krzyż na pewno znając życie z abs tez
sekcje zawsze i w każdym aucie powinny być po przekątnej
i tak wymienię pompkę, coś z tym zrobić trzeba bo to nie bezpieczne, a jak regeneracja zacisków nic nie dała to musi coś być albo w pompce albo ten korektor
Sprawdź czy przewody są dobrze połączone w kolektorze hamowania
Ja miałem taki sam przypadek w moim jajku 1.3 ale nie wiem co to było. Znajomi hondziarze rozkładali ręce.
Zrobiłem swapa z bębnów na tarczowe ( ze względów estetycznych ) i objawy zniknęły. Ludzie pisali że przy swapie z bębnów na tarczowe trzeba wymienić regulator ale ja tego nie zrobiłem a hamuje się normalnie. Na stacjach diagnostycznych wszystko mieści się w normie.
nigdy nie były ruszane ;p
z tymi bębnami to same problemy ;p czyli coś musiało jednak w nich siedzieć ;p rozkminie to :D
Wymieniłem korektor sily hamowania i wszystko gra :p
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.