PDA

Zobacz pełną wersję : Honda Civic VI D14Z3 1.4 Benzyna



p.wirkus
08-03-15, 20:22
Witam ostatnio myłem autko i z ciekawości zajrzałem pod maskę sprawdzić płyny olej hamulce sprzęgło płyn chłodniczy.Kupiłem autko w październiku 2014 wymieniałem rozrząd pompę wody zawieszenie hamulce tarcze przód tył przeguby cukierki w wahaczach i wiele wiele innych :)oraz wszystkie płyny w tym chłodniczy pozostawiając w zbiorniczku przelewowym do poziomu max podczas kontroli płynów okazało się że nie mam płynu w zbiorniczku 0 aż sucho do tego stopnia ze wężyk zaciągnął syfy znajdujące się w zbiorniczku na szczęście korek ich nie przepuścił do chłodnicy wymyłem wszystko dolałem znów do poziomu max i w drogę zrobiłem ok 200 km i na razie poziom jest ok ciepło na nagrzewnice idzie wskazówka temperatury w normie komputer pokazuje 95 stopni i włącza się wiatrak stygnie wiatrak się wyłącza teraz moje pytanie czym spowodowany był ubytek płynu ?dodam ze nie jeżdżę łagodnie obroty czasami się gaja odcięcia .

Poll
08-03-15, 20:37
Na początku:,,,,,,,,,,,,,,, - proszę komplet przecinków, żebyś mógł powklejać do posta. Masakra...

Mógłbyć zapowietrzony układ i się odpowietrzył, bo wiesz tak się robi, a nie zalewa na pałę cały zbiornik i zostawia, albo masz wyciek.

p.wirkus
08-03-15, 20:51
Gdyby był zapowietrzony by się grzał
Co do ortografii to nie mam przecinków bo mi dzieci wyrwały

pafels
08-03-15, 21:12
skoro teraz nie ubywa to raczej nieszczelności nie ma, w hondach ten układ sam się odpowietrza i jeśli był zapowietrzony to przy odpowietrzaniu płyn dostał się tam gdzie było powietrze i dlatego w wyrównawczym panowała Sahara. nie miałeś wymienianego termostatu?

p.wirkus
08-03-15, 22:21
Nie tylko pompa wody przy rozrządzie oraz świeży płyn chłodniczy ale było robione to w październiku do lutego stan płynu w zbiorniczku się trzymał

MichałCK
08-03-15, 22:56
Mnie też spieprza trochę płyn z wyrównawczego, lecz generalnie zauważyłem że nie spierdziela jak autko nie dostaje w pipi lub ubywa bardzo powoli :D
Jak ma ciśnięte po garach to przy 4k/rpm czuć z nawiewów zapach jak by płynu chłodniczego, nie wiem czym to spowodowane ale jeden wąż doprowadzający chłodziwo do głowicy jest trochę przytkany klockiem
tzn jest na króćcu taki białawy nalot oraz opaski są też trochę pordzewiałe. Nie wiem czy to tego wina czy czego :D przeczytałem podobnych tematów kilka i raczej wykluczam nagrzewnicę bo nie cieknie nic na dywan :D
Domyślam się że przy wyższych obrotach jak wiadomo jest wyższe ciśnienie płynu chłodniczego i może przez nieszczelny wąż jest ten zapach w kabinie i ucieka płyn?
Może ktoś tutaj mi podpowie co robić, czy kupować wąż używkę z angola VTi czy kupić jakieś węże z metra cięte i nowe opaski?

http://i62.tinypic.com/2s6kpiv.jpg

Bartko
09-03-15, 07:44
Terazjestidealnapogodadosprawdzenianieszczelnościp odmaskąpowinnobyćidealniesuchoprzytrzymajciesilnik naobrotachipatrzcieczygdzieśniecieknietowcaleniemu sibyćdużywyciekalepoceniedasięzaobserwowaćjaktakie ładnesłońceświeci.

Mam nadzieje, że się wystarczająco dostosowałem do stylu pisania w tym temacie. :)

MichałCK
09-03-15, 10:05
Dziękizobaczętakjakpiszeszaleniemusiszbyćnatylę złośliwybytakkomuśodpisywaćtymbardziej żejatakniepisałemwtejformie żeciężkojest rozkminićcopiszę :)

W szybkim pytaniu dostałem odpowiedź że to może być nagrzewnica w moim przypadku, i może tak jest, całe szczęście że robi się wiosna to można coś przy autku podłubać.
A ściąganie deski i zmiana nagrzewnicy to będzie pewno dopiero katorga, chociaż będzie to moment by wygłuszyć ścianę grodziową i rzygnąć folią carbon a'la drewno.
Co do nagrzewary to wie ktoś czy taka sama jest w VTi w angolu jak w zwyczajnym 5D z klimą?