cineek
01-03-15, 15:37
Witam. Miesiąc temu kupiłem Honde Civic 5d 1.4 is 90 km w gazie sekwencja. Ogólnie Civic ma parę dziwnych objawów.
1. Rzadko ale się grzeje, nawet przy krótkich trasach, temperatura sięga wtedy minimum 3/4 na liczniku. Myślałem za pierwszym razem, że trzeba odpowietrzyć, ale okazało się, że problem sam ustaje na jakiś czas. Płyn chłodniczy uzupełniłem w chłodnicy, jak i w zbiorniczku wyrównawczym. Ale z tego co zauważyłem ostatnio był max. w zbiorniczku, a teraz jest minimum.
2.Czasami ma problem z odpaleniem. Kręci,co jakiś czas "piardnie" ale nie załapie. Dopiero jak na lince go pociągnę to odpali, ale jest wtedy tak jakby zalany, bo gaz do dechy a kręci się przez chwile do 2,5 tys obrotów, dopiero po chwili przepali i wkręca się już normalnie. Nie wiem czy zalewa świece benzyną czy olejem.
3. Nierówne obroty, czy to na gazie, czy to na benzynie. Falują lekko, chociaż czasami nawet wahają się między 1000 a 200 obr/min. Potrafi czasami zgasnąć.
4. No i jeszcze cieknie olej spod aparatu zapłonowego. Więc to może jest przyczyna, że nie odpala czasami, chociaż w sumie się nie znam :D No ale tutaj to musze sprawdzić czy oring między aparatem a silnikiem, czy w środku.
Co może być przyczyną tych awari. Chodzi o to że boje się, że to uszczelka pod głowicą :( Co o tym sądzicie ? Proszę o pomoc.
1. Rzadko ale się grzeje, nawet przy krótkich trasach, temperatura sięga wtedy minimum 3/4 na liczniku. Myślałem za pierwszym razem, że trzeba odpowietrzyć, ale okazało się, że problem sam ustaje na jakiś czas. Płyn chłodniczy uzupełniłem w chłodnicy, jak i w zbiorniczku wyrównawczym. Ale z tego co zauważyłem ostatnio był max. w zbiorniczku, a teraz jest minimum.
2.Czasami ma problem z odpaleniem. Kręci,co jakiś czas "piardnie" ale nie załapie. Dopiero jak na lince go pociągnę to odpali, ale jest wtedy tak jakby zalany, bo gaz do dechy a kręci się przez chwile do 2,5 tys obrotów, dopiero po chwili przepali i wkręca się już normalnie. Nie wiem czy zalewa świece benzyną czy olejem.
3. Nierówne obroty, czy to na gazie, czy to na benzynie. Falują lekko, chociaż czasami nawet wahają się między 1000 a 200 obr/min. Potrafi czasami zgasnąć.
4. No i jeszcze cieknie olej spod aparatu zapłonowego. Więc to może jest przyczyna, że nie odpala czasami, chociaż w sumie się nie znam :D No ale tutaj to musze sprawdzić czy oring między aparatem a silnikiem, czy w środku.
Co może być przyczyną tych awari. Chodzi o to że boje się, że to uszczelka pod głowicą :( Co o tym sądzicie ? Proszę o pomoc.