Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Tylny Stabilizator 5d od VTI- łączniki??



Vadim
01-03-15, 12:34
Witam.
Chciałbym założyć stabilizator tylny 18mm do swojej angielki.
Dziury z gwintem w wahaczach mam:
http://zapodaj.net/af7d91191b4bc.jpg.html

Stabilizator w takim zestawieniu:

http://zapodaj.net/ba1cad78f0536.jpg.html

Moje pytanie jest następujące.
Czy łączniki na w/w zdjęciu są poprawne i czy będzie wszystko pasowało?? Jeśli nie to co trzeba dokupić zmienić.
Wiem że są jeszcze inne łączniki

Karpiczek
01-03-15, 13:15
W wahaczu otwory nie maja gwintu, sa zwykle przelotowe. Na upartego mozesz zamontowac takie laczniki ale najlepiej dorobic u tokarza tulejki do stabilizatora i zamontowac na lacznikach firmy 555 z EK4.

Vadim
01-03-15, 13:29
Czyli te laczniki są źle tak?? Na końcu stabilizatora są gumki z tulejka.Moglbys porzucić link do tych z EK4

Poll
01-03-15, 14:52
Bo mają być przelotowe, bo są skręcane nakrętką. Był temat, sam zakładałem, a jest kolejny. Stab VTi jest P&P, jeżeli otwory w wahaczach będą fi10, oczyscisz gwintownikiem otwory w podłużnicach i masz oryginalny wydech, a nie spawany na prosto. To chyba nie jest VTi? Jaka ś inna konstrukcja?

wiesko1261
01-03-15, 15:19
to chyba z rovera ,mam taki sam wsadzony (tylko EJ9 hb)

Vadim
01-03-15, 16:45
Z jednej strony mam otwory a od strony wlewu nie widzę chyba ze w 95 nie było otworów w podluznicach.najlepiej jak bym miał zdjecie

kamil39
01-03-15, 20:29
Dziury w budzie sa, w wahaczach nie zawsze, ja mialem fi 8 z gwintem- musialem to rozwiercic na fi 10- w tym wiercenie to katorga- twarde zeliwo.

Poll
01-03-15, 20:41
To nie żeliwo. W żeliwie byś chciał wiercić i gniło by straszliwie; P To staliwo prawdopodobnie jakieś.

Karpiczek
01-03-15, 21:53
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?29749-Grubo%B6ci-stabilizator%F3w

Vadim
01-03-15, 23:01
Jak pisałem wcześniej otwory od strony wydechu są

http://zapodaj.net/f8b18d1c8d007.jpg.html

A od strony wlewu niestety niema.Chyba że są zaklejone.
Uszy przykręcane są do podłużnic symetrycznie tzn. czy od strony tłumika guma stabilizatora montowana jest do tyłu auta, a od strony wlewu do przodu auta??
Tak jak tutaj jest poprawnie
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQgeu9DZNvaB6tiAcdkXADD_vdHpnQTu xqJWNe_mQ-rsUK4VoSufQ

Krawiec
02-03-15, 09:15
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/507279b29971.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/28883bba3ca6.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/6103c5fd92d4.jpg

http://naforum.zapodaj.net/thumbs/fe5a787e1006.jpg

Poll
02-03-15, 17:24
Kolego krawiec. Byłbym wdzięczny jakbyś dał normalny rozmiar fotek ; P Po otwarciu taki sam rozmiar ; D

Krawiec
03-03-15, 09:38
Poprawiłem. Nic więcej z tego nie wycisnę, bo marny ze mnie informatyk :)

Poll
03-03-15, 17:26
A słuchaj. Musiałeś wiercić na fi10 otwory?

Vadim
03-03-15, 19:31
Ja na dniach wezme się za montaz. Najpierw żeby nie robić sobie kosztów zamontuje na płaskich lacznikach.Ja mam gwint w wachaczach a wiec myśląc logicznie ten gwint zrobiony jest pod montaż płaskich łączników. Te łączniki sworzniowe jak na zdjeciach kolegi Krawca muszą mieć otwór przelotowy.

Sheiva
03-03-15, 19:43
Na tych jak to określiłeś "płaskich" wszystko będzie dobrze. Po to jest gwint, aby takich stosować.

Vadim
03-03-15, 22:29
Dzięki za potwierdzenie moich domysłów. Pozdrawiam
Dam znać i zrobię fotki po montażu.