Zobacz pełną wersję : Tylny Stabilizator 5d od VTI- łączniki??
Witam.
Chciałbym założyć stabilizator tylny 18mm do swojej angielki.
Dziury z gwintem w wahaczach mam:
http://zapodaj.net/af7d91191b4bc.jpg.html
Stabilizator w takim zestawieniu:
http://zapodaj.net/ba1cad78f0536.jpg.html
Moje pytanie jest następujące.
Czy łączniki na w/w zdjęciu są poprawne i czy będzie wszystko pasowało?? Jeśli nie to co trzeba dokupić zmienić.
Wiem że są jeszcze inne łączniki
W wahaczu otwory nie maja gwintu, sa zwykle przelotowe. Na upartego mozesz zamontowac takie laczniki ale najlepiej dorobic u tokarza tulejki do stabilizatora i zamontowac na lacznikach firmy 555 z EK4.
Czyli te laczniki są źle tak?? Na końcu stabilizatora są gumki z tulejka.Moglbys porzucić link do tych z EK4
Bo mają być przelotowe, bo są skręcane nakrętką. Był temat, sam zakładałem, a jest kolejny. Stab VTi jest P&P, jeżeli otwory w wahaczach będą fi10, oczyscisz gwintownikiem otwory w podłużnicach i masz oryginalny wydech, a nie spawany na prosto. To chyba nie jest VTi? Jaka ś inna konstrukcja?
wiesko1261
01-03-15, 15:19
to chyba z rovera ,mam taki sam wsadzony (tylko EJ9 hb)
Z jednej strony mam otwory a od strony wlewu nie widzę chyba ze w 95 nie było otworów w podluznicach.najlepiej jak bym miał zdjecie
Dziury w budzie sa, w wahaczach nie zawsze, ja mialem fi 8 z gwintem- musialem to rozwiercic na fi 10- w tym wiercenie to katorga- twarde zeliwo.
To nie żeliwo. W żeliwie byś chciał wiercić i gniło by straszliwie; P To staliwo prawdopodobnie jakieś.
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?29749-Grubo%B6ci-stabilizator%F3w
Jak pisałem wcześniej otwory od strony wydechu są
http://zapodaj.net/f8b18d1c8d007.jpg.html
A od strony wlewu niestety niema.Chyba że są zaklejone.
Uszy przykręcane są do podłużnic symetrycznie tzn. czy od strony tłumika guma stabilizatora montowana jest do tyłu auta, a od strony wlewu do przodu auta??
Tak jak tutaj jest poprawnie
https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQgeu9DZNvaB6tiAcdkXADD_vdHpnQTu xqJWNe_mQ-rsUK4VoSufQ
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/507279b29971.jpg
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/28883bba3ca6.jpg
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/6103c5fd92d4.jpg
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/fe5a787e1006.jpg
Kolego krawiec. Byłbym wdzięczny jakbyś dał normalny rozmiar fotek ; P Po otwarciu taki sam rozmiar ; D
Poprawiłem. Nic więcej z tego nie wycisnę, bo marny ze mnie informatyk :)
A słuchaj. Musiałeś wiercić na fi10 otwory?
Ja na dniach wezme się za montaz. Najpierw żeby nie robić sobie kosztów zamontuje na płaskich lacznikach.Ja mam gwint w wachaczach a wiec myśląc logicznie ten gwint zrobiony jest pod montaż płaskich łączników. Te łączniki sworzniowe jak na zdjeciach kolegi Krawca muszą mieć otwór przelotowy.
Na tych jak to określiłeś "płaskich" wszystko będzie dobrze. Po to jest gwint, aby takich stosować.
Dzięki za potwierdzenie moich domysłów. Pozdrawiam
Dam znać i zrobię fotki po montażu.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.