Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Zablokowana pompa paliwa alarmem Lucas?



Mac.
28-02-15, 17:34
Witam.
Mam problem z alarmem w moim civicu MB1 1.6iLS silnik d16y3.

Przy okazji wyciszania podłogi znalazłem po lewej stronie przy kierowcy (w okolicy dźwigni otwierania wlewu paliwa) 2 przewody w oplocie zakończone gumowym włącznikiem. Wcisnąłem to "coś" i zaczęły migać kierunkowskazy (w dziwny sposób, bo jakby z pominięciem fabrycznego przełącznika kierunkowskazów).

Na dodatek wyłączyła się pompa paliwa (po włączeniu zapłonu nie słyszę pompy) ale rozrusznikiem można kręcić. Silnik oczywiście nie zapala.

Koledzy pomocy. Zawsze to ja starałem się ludziom pomagać, ale teraz jestem normalnie głupi i nie mam pojęcia co to może być. Rozbrajanie pilotem nie działa. Odłączenie akumulatora nie działa.

Mam kilka kluczyków, próbowałem przekręcić kluczyk przy syrenie, pod maską - po przekręceniu słychać syrenę.
Mam jeszcze jeden kluczyk, w kształcie śrubokrętu gwiazdka, ale nie mam pojęcia do czego on jest.

Proszę o pomoc. Jak będzie trzeba dam zdjęcia wszystkiego.

Szukałem o tego typu alarmach, ale u wszystkich były to nagłe awarie, a ja sam sobie zepsułem samochód.

Dziękuję i pozdrawiam,
Mac

cien3d
28-02-15, 18:57
Przyczyna tkwi w alarmie. Ten przycisk to taka swojego rodzaju napadówka. Musisz popatrzeć w schemat alarmu.

Mac.
01-03-15, 21:27
Dzięki za odpowiedź.
Doszedłem do tego, że mam w aucie alarm DOG 20. Po sposobie montażu domyślam się, że nie jest on fabryczny - raczej podpięty pod fabrycznego Lucasa.

Teraz jestem na etapie wywalania tego ustrojstwa i przywracania elektryki do stanu fabrycznego. Prawie się to udało, zaciąłem się na momencie podłączenia pompy paliwa.
Po przekręceniu kluczyka nie słychać charakterystycznego "bzzzzzzzzzzzzzzzzzz" jest tylko pojedyńczy "cyk".

Czy ma ktoś schemat instalacji jak podłączyć wszystkie kable pompy paliwa między puszką bezpieczników a przekaźnikami?

Dzięki za pomoc,
Mac

Bartko
02-03-15, 10:17
Zrób duże zdjęcie tego co wciskałeś i wrzuć na forum.


Czy ma ktoś schemat instalacji jak podłączyć wszystkie kable pompy paliwa między puszką bezpieczników a przekaźnikami? manual strona 1352 (wg numeracji PDF)

Mac.
02-03-15, 12:51
Dziękuję Ci za odpowiedź.
Tak jak mówisz, wieczorem zrobię zdjęcia tego co się da i wrzucę na forum. Chociaż w sumie to, co wciskałem to już usunąłem. Na żaden sposób nie dało się odblokować, więc postanowiłem powypinać alarm-intruza. Teraz brakuje mi tylko prawidłowego podłączenia pompy paliwa. Immobiliser nie blokuje rozrusznika, iskra też jest bo na resztkach paliwa silnik zaskoczył na sekundę, potem pompa nie podawała paliwa i od tamtego czasu nie mogę zapalić.

Mam prośbę, mógłbyś mi podesłać link do tego schematu? Mam tylko taki manual i nie umiem zlaleźć tam strony którą podałeś: http://www.uees.edu.sv/sae_foro/manual/

Dzięki za pomoc.

Karpiczek
02-03-15, 13:27
Ja bym dokladniej posprawdzal bo mozliwe ze gdzies masz ukryta dezaktywacje tego alarmu drugiego. Moze pod deska wisi.

Mac.
07-03-15, 18:50
Dziękuję za próby pomocy.
Ostatecznie poddałem się i zholowałem hondę do magika-elektryka. Gość wywalił wszystkie alarmy podpięte do alarmu i założył nowy moduł centralnego zamka.
Nauczka dla wszystkich, nie wciskajcie dziwnych ukrytych przycisków, jeżeli nie wiecie co to jest.
Pozdrawiam,
Mac