Zobacz pełną wersję : Swap silnika, na jaki?
Witam. Przepraszam, moze i temat sie pojawial wielokrotnie, ale ja juz nie mam glowy. Poprzednia jednostka d16y3, skrzynia s20 z tego co pamietam. Auto stoi juz pol roku nie na chodzie w garazu i mam juz dosyc... Jaki silnik mozna wsadzic bez zbednego pierdzielenia sie ? Interesuje mnie moc powyzej 100-110 koni, koszty sie zobaczy, czekam na jakies propozycje, dziekuje
p.s brak polskich znakow to efekt mieszkania za granica...
Jeżeli mówisz o mocach 100-110 kucy to chyba sam sobie odpowiedziałeś na pytanie że najlepiej kolejne Y3 zacumować do tej budy :)
Jeszcze moszna D16B2 116KM, chociaż osobiście bym się nie pierdzielił i stukał sosik na coś lepszego chociażby D16 z Vitkiem chociaż trafić nie zajechane to też loteria.
Nie zrozumiales misiek, chodzi mi o moce powyzej 110 konic :D moze i byc 160 ;)
Heh no chyba że tak :D
W takim razie celuj w B18C4 (silnik dostępny w Angielkach 5D) 1.8 169KM DOHC VTEC
Możesz również szukać 1.6 160KM B16A2 ale dużo trudniej znaleźć ten silnik w dobrym stanie, lecz szczerze jak bym dysponował gotówką 5-6tysięcy na B-Serię szedł bym w stronę właśnie B18C4
bo dużo łatwiej znaleźć ten motor w przyzwoitym stanie kupując Anglika z UK :)
Oczywiście skrzyni S20 nie wykorzystasz do B16/18, musisz szukać SWAP silnika ze skrzynią
Osobiście niestety nie posiadam B Serii lecz to co piszę jest raczej dobrą poradą bo śledziłem już nie jeden wątek o takiej tematyce na tym forum. Pozdro
wlasnie, tylko zeby znalezc bynajmnie na ebayu albo autotraderze 1.8 placisz grubo ponad 1300 funtow, to juz sie nie oplaca...
wlasnie, tylko zeby znalezc bynajmnie na ebayu albo autotraderze 1.8 placisz grubo ponad 1300 funtow, to juz sie nie oplaca...
Opłaca czy nie to kwestia właściciela więc jeśli ci szkoda takiej kasy to wsadz D14 i tyle chcesz mieć mocny silnik musisz liczyć się ze sporymi kosztami. Nic tu innego nie wymyślisz. Te samochody to pasja a pasja to kasa. No chyba że potrzebujesz samochód na szybkiego to za 400 funtów kupisz opla :cool:
Jak sie ma wolne 8tys zl to sie oplaca, a jak 2 to nie, raczej oczywiste. Jak nie masz na B serie czy nawet D serie z VTEC, to laduj to co miales. Napewno najtaniej i najszybciej.
Dziewczyny bez spiny, nie mowie ze nie mam. Mowie tylko, ze jak dla mnie, na samochod ktorym bede jezdzil 2-3-4 razy w roku, nie oplaca mi sie ladowac tyle kasy, na chwile obecna, a wiadomo, mody wymagaja kasy. I z pewnoscia nie zamknie sie to w 8 tysiacach :)
Jak to się mówi tuning nie jest tanią rzeczą :D
Jak Ci szkoda tyle kasy to kup D serię z VTEC i wsadzaj hybrydową skrzynie, wyjdzie trochę taniej, a odpychać się jako tako będzie :)
Samochod mam, stoi w garazu :) tylko silnika brak. Kup angielke i bujaj sie z nia przez cala europe dobre :D dla kogos kto ma duzo czasu to tak, mnie chyba pozostaje czekac na dobry silnik w pl
Zawsze możesz odbudować swój i bedziesz miał nówkę blaszkę
jest sens? blok od pazdziernika stoi zakryty szmatami w cylindrach umoczonych w oleju az cieknie a reszta w domu. fakt, mozna sprobowac bo po uszczelnieniu gory nie wytrzymaly panewki, i sie jednostka ciut przytarla...
No to nic nie pozostaje tylko 5k w kieszeń i szukać silnika.
D16B2, koszt swapa u mnie wyszedł w okolicach ~ 1700 zł, silnik od skrzyni automatycznej, praktycznie zerowy pobór oleju. Zespolony ze skrzynią od D14A8 z FD 4.4, wydechowy 4-2-1 i jestem bardzo zadowolony, nie pali wiele a i potrafi pogonić kota :]
Gacekk a jaki silnik miałeś wcześniej
A może poszukaj D16W4? Wychodziło to w Aerodeckach, uzytkownik HEG8 ma chyba jakiś silnik na sprzedaż (on jest z Włocławka), będziesz miał te 125KM i powinno raczej wszystko pasować.
Gacekk a jaki silnik miałeś wcześniej
Taki sam jak Ty obecnie Piotrze :) Również szukałem D16W4, ale nie miałem na tyle funduszy i z tego co pamiętam trzeba przejść na obd2, a D16B2 podeszło praktycznie P&P.
a kompa zmieniałeś czy też został? Miałbym chęć na zmianę na większą moc ale na razie nie pali się tym bardziej że odbudowałem swoje d14 i mam teraz prawie nowy silnik
Ale wypytuje bo zawsze wiedza się przyda w tym temacie
Tak komputer zmieniałem.
Tutaj jest mój stary temat:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?211932-Swap-D14A8-na-D16B2/page3&highlight=swap+d16b2
serdecznie dziękuję za lekturę
Ogólnie po niedużych kosztach można fajnie ożywić samochód. Ja osobiście jestem bardzo zadowolony. Kiedyś może wpadnie jeszcze instalacja LPG, wtedy już będzie miodzio ;)
Wd. mnie się nie opłaca , te auta są już takie tanie - że lepiej kupić całe sprawne , a złom sprzedać . Oczywiście są oferty i po 8tys zł , i więcej - niby lala , ale i tak 99% tych aut ma te same wady, ja pokusiłem się na całego angola , masz wtedy wszystkie potrzebne części , a resztą można sprzedać. http://olx.pl/oferta/anglik-honda-civic-aerodeck-mc1-d16b2-1998-CID5-ID8Tnkb.html#61f8ac1744 taki przykład za lekko ponad 2tys masz silnik 4 alumy i prawie tone złomu , nie rozumiem dlaczego za sam silnik wołają po 2tys zł ... .
Próbują na tym biznesie zarobić, proste... Ja za słupek razem z gratami typu stacyjka, listwa wtryskowa i przesyłką dałem 1350 zł :p Powiedz mi jak sprowadzałeś angola ? Przez jakąś stronę, czy samemu ? Sam mam ochotę na ściągnięcie MB6 ;)
nie rozumiem dlaczego za sam silnik wołają po 2tys zł bo chcą zarobić...?
Ja chyba będę sprzedawał swój D16W3.
u mnie w aucie siedzi nowka instalacja gazowa, i nie wiem cholera co tutaj robic... w Polsce nie mieszkam, a auto gnije w garazu... oprocz silnika wszystko bylo okej...
dragon_mk1
08-03-15, 09:42
Wszystko ok tylko jak się tego później pozbyć. Żeby skasować taką budę trzeba to przerejestrowywać czy jak ? W skarbówce coś załatwiać ?
Takie auto nie istnieje w polskim rejestrze, zatem nie potrzebujesz żadnego zaświadczenia do wydziału komunikacji.
A jak nie potrzebujesz to... profit. :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.