Zobacz pełną wersję : Demontaż wtrysku. Silnik korkowy.
rafik54321
27-02-15, 10:15
Witam. am taki głupi problem. Mianowicie ze względu na "nurkujące" obroty (najczęściej na schodzeniu z wysokich na niskie) obroty lecą łeb na szyję, i tak na 250 RPM się zatrzymują by wzrosnąć do 750 RPM, wtedy już trzyma. Chciałem przeczyścić silniczek korkowy, który u mnie (MB2 D14A8) jest schowany od dołu i jedna ze 4 śrubek pękła, najpewniej będę musiał zdemontować cały wtrysk aby się do tego dobrać. Pytanie czy czekają mnie jakieś niespodzianki, czy po prosu wystarczy odkręcić 4 śruby i wszystko ładnie zejdzie, i jak po skręceniu będzie to pracować. Nigdzie nie znalazłem dokładnych informacji na ten temat i odnośnie tego silnika. Przy okazji przeczyściłbym też przepustnice.
Arturvf500
27-02-15, 13:33
Wtrysk? nie wiem co masz na myśli, ale najzwyczajniej odkręcasz przepustnicę i tyle w temacie
rafik54321
27-02-15, 16:53
Teraz sprawdziłem i pisząc" wtrysk" miałem na myśli, przepustnicę z całą obudową XD. Małe braki w nazewnictwie XD. Nie jestem pewny czy można ją sobie "tak po prostu" odkręcić i przykręcić aby wszystko potem dobrze grało, czy np. nie pokręci się jakieś elektronika. Nie wiem czy tak może być, więc pytam nim ją zdemontuje.
Bedziesz musial kupic uszczelke pod przepustnice bo raczej sie rozerwie przy demontazu, no chyba ze sobie sam wytniesz taka z tektury
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.