Zobacz pełną wersję : Problem z olejem:(
Witam!!
Panowie i Panie pomózcie:) problem polego na tym ze z wydechu wydobywa sie szary dymek ale tylko wtedy jak silnik jest zimny i ruszam, albo jak jest nagrzany i zmieniam biegi, to wtedy z rureczki wydobywa sie niechciany dymek. Co moze powodowac tego typu reakcje??
Moga to byc zapieczone pierscienie. A jak z olejem? Bierze? Bo z tematu wynika, ze tak a z postu nie :grin: Jesli bierze olej to stawialbym na te pierscienie.
Napisz jak długo już tak jest...
Mi ostatnio puszczał dużo ciemnych chmurek, a okazało się, że to woda w paliwie, która przedostała się do wydechu, po czym się gotowała i para z końcówki szła... 8)
Moga to byc zapieczone pierscienie.
A propo. Co w takim przypadku? Ich wymiana, czy jakis patent ?
Wymiana na nowe . :D Ale pierwsze co zrób to sprawdż ciśnienie w cylindrach . Mogą być to rózwnież uszczelniacze . Zresztą poczytaj sobie w archiwum bo tematów takich było już sporo .
Wymiana na nowe . :D Ale pierwsze co zrób to sprawdż ciśnienie w cylindrach . Mogą być to rózwnież uszczelniacze . Zresztą poczytaj sobie w archiwum bo tematów takich było już sporo .
Pytałem z ciekawosci, bo slyszalem jakies patenty z naftą bodajze...
Mi troche oleju tez spala, ale nie na tyle, by póki co coś z tym robic.
jak między biegami pierdy puszcza to znaczy ze po odjęciu gazu. A jeśli po odjęciu gazu to... prowadnice?
Jesli chodzi o branie oleju to tak ale nie sa to ilosci bardzo duze. wychodzi mi około 1 litra na 10000. A i jeszcze jedno pytanie czy mogło sie to stac przez brak płynu chłodniczego bo miałem z tym problemy, które na obecna chwile udało sie zneutralizować? Własnie mechanior tez mowił ze to zapieczone pierscienie.
No oczywiscie, ze to przez brak chlodzenia moglo sie stac. Niestety.. Silniczek sie przegrzal to i pierscionki sie "przykleily" do tlokow i nie pracuja odpowiednio.
Witam. Odswierze troche temat, bo mam ten sam problem. Jeden gosciu co ma mi robic te pierscienie, mowi, ze jakichs tam podrobek koreanskich nie oplaca sie kupowac, i ze najlepiej oryginalne, tylko, ze one kosztuja podobno 700zl... Moze wie ktos o jakichs dobrych zamiennikach lub tanszych oryginalach? Pzdr
pierscienie do cifa 92-95 1.5 w aso-komplet kosztowały 980zł
cena z sierpnia 2005
ps. auto po ich montazu przez ponad 20kkm nie wzielo nawet 1mm oeju
pierscienie do cifa 92-95 1.5 w aso-komplet kosztowały 980zł
cena z sierpnia 2005
ps. auto po ich montazu przez ponad 20kkm nie wzielo nawet 1mm oeju
A tak z ciekawosci ile kosztuje taki remoncik w ASO?
A tak z ciekawosci ile kosztuje taki remoncik w ASO?
Jak ja się dowiadywałem 2 lata temu to w AUTO WEST ( wtedy jeszcze w Morach ) krzyknęli mi od 3500 tys. zł wzwyż :shock:
ojciec mial zdrową bude ale silnik zarł olej
nie chcial swapa
zrobil remont na Ordona
-nowe pierscienie/uszczelniacze/rozrząd/płyn/olej/uszczelki kolektorów i głowicy
-planowanie głowicy+czyszczenie(miala duzo nagaru)
Robocizna byla wyceniona na ok 1000pln-reszta to czesci i oleje/plyny
suma 3550;)
Drogo
Ale faktycznie jest BARDZO ZADOWOLONY z usługi
Odnośnie czyjeśtam wypowiedzi wyżej - prawidłowa kompresja nie wyklucza pierścieni.
Odnośnie czyjeśtam wypowiedzi wyżej - prawidłowa kompresja nie wyklucza pierścieni.
zgadzam sie...
tak dokladnie bylo-kompresja ok a auto brało ponad 1l na 1000km
nie chcę zaczynać nowego tematu o oleju więc się podczepię.
Po zakupie auta wlałem w nie olej mineralny shell - nie brał oleju. Czy sensowna byłaby zamiana teraz na półsyntetyk - czy też trzymać się już mineralnego?
dziękuję za sugestie :)
mozna zmienic
z syntetyka---->na półsyntetyk----> na mineralny
nie zaleca sie odwrotnie
mozesz rozszczelnic silnik
Ok. Wolałem się upewnić.
Dzięki :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.