PDA

Zobacz pełną wersję : bilstein b6 użytkowanie



fortyfikator
18-02-15, 10:55
Witam

Chciałby się zapytać, najlepiej tych co mają bila b6 zamontowanego jak to się wam sprawuje z krótszymi -30 progresywnymi sprężynami. Ja wiem powiecie b6 jest do standardowych sprężyn, będzie ping pong, druciarstwo itp. Jednak przeglądając fora i inne zapiski w internecie pojawiają się informacje, że B6 jest tak samo zestrojone jak b8 tylko tłok pracuje w innym zakresie ale nic się nie dzieje. Inni piszą, Bilstein kiedyś sprzedawał b6 z pro kitem eibacha i ładnie to współgrało. Jeszcze inni, że teraz wycofali się z tej informacji, i że tylko sprężyny oem. Zerkopol twierdzi (chociaż nie wiem czy działają po pożarze) do -30 nie ma problemu a ostatni mówią, że po zastosowaniu B6 z krótkimi springami amory się wylały po krótkim czasie użytkowania. Pytam o to wszystko bo do mojej hondy nie ma na tył B8. Jest tylko B6 sport i też nie wiem czy jest podział na zwykłe B6 i na B6 sport? Jeżeli B6 sport mogą być stosowane z krótszymi springami to znacz, że odpada mi Zerkopol bo życzą sobie 200 zł za przerobienie na B8.

!markos
18-02-15, 16:29
Złóż na B6, pojeździj, sam ocenisz. Najwyżej za jakiś czas je przerobisz. Koszt takiego serwisu jest niezależny od tego czy amortyzator jest nowy, czy używany. Chyba, że chciałeś je kupić w Zerkopolu, to wtedy w cenie możesz je sobie dopasować pod co tylko chcesz.

And84
18-02-15, 17:37
Ja mam u siebie B6 sport i powiem tak że po pierwsze skok nie jest taki sam jak w oem amorach mierzyłem osobiście z 10 mm jest krótszy , talerzyki (gniazda ) spręzyny też jest co najmniej 10-15 mm niżej na górnym rowku od gniazda w oem amortyzatorze co za tym idzie auto siada niżej (a jak damy na dolny rowek to -20-25 mm )
Jeśli chcesz je wysyłać tylko do przeróbki na b8 to nie opłaca sie bo twardość jest ta sama juz to przerabialiśmy u kolegi w aucie nie było odczuwalne zmiana z b6 jedynie skok był z 30 mm krótszy jak wysyłać to żeby wystroili np. pod nierówny asfalt ...
Ja u siebie zastosowałem top hats i mam krótki skok zawias pracuje bdb na -45

Porównanie z seryjnym amorem oba stoją na równej płaszczyźnie
http://i290.photobucket.com/albums/ll258/Rippol/BILSTEIN%20SPORT%20CIVIC%20dlugosc_zpsoowrg5lz.jpg
http://i290.photobucket.com/albums/ll258/Rippol/tophatscivicek4001_zpsfd4aaab3.jpg

!markos
18-02-15, 18:48
Ja u siebie zastosowałem top hatsO, to dobry kierunek, zapomniałem.