Mailo
10-02-15, 17:30
Witam, ostatnimi czasy zauważyłem że honda zrobiła się twardsza z przodu, słychać to na budzie, gorzej tłumi dziury i duży ich procent przenoszony jest tako wibracje czasami lekkie szarpnięcia na kierownice.
Auto wykazuje podsterowność w trakcie skrętu w lewo w ciaśniejszym zakręcie w prawo jest o niebo lepiej. W jeździe po górkę czuć że kierownica ciężej chodzi natomiast z górki luźno tak jakby masa auta dociskała lepiej opony. Przy 80 już na małych nierównościach czuję że auto staje się karuzelą, jest bardziej "skoczne" niż przedtem
Wymienione zostało całkiem niedawno:
-drążki z końcówkami (sprawdzane co jakiś czas i luzów żadnych nie ma wszystko git malina)
-sworznie komplet (tutaj jest tak samo jak u góry)
-wyważanie kół bo wcześniej wibracje pochodziły z tego problemu
-zbieżność była robiona i wynik wyszedł świetny, jest bardzo dobrze ustawiona.
-osłona przegubu
-nowe tarcze hamulcowe i klocki ( też są ogarnięte hamują równomiernie i nie odczuwa się tego w postaci ściągania auta i tym podobnych efektów)
Tutaj jeszcze do dodania:
Opony są ogólnie kijowe do przemęczenia zimy, jeszcze bieżnik jest i to nawet sporo ale ich stan pozostawia wiele do życzenia. Mogą one stanowić część problemu ?
Czas będę miał dopiero w czwartek po południu żeby obejrzeć auto ale wstępna diagnoza zawsze się przyda.
Auto wykazuje podsterowność w trakcie skrętu w lewo w ciaśniejszym zakręcie w prawo jest o niebo lepiej. W jeździe po górkę czuć że kierownica ciężej chodzi natomiast z górki luźno tak jakby masa auta dociskała lepiej opony. Przy 80 już na małych nierównościach czuję że auto staje się karuzelą, jest bardziej "skoczne" niż przedtem
Wymienione zostało całkiem niedawno:
-drążki z końcówkami (sprawdzane co jakiś czas i luzów żadnych nie ma wszystko git malina)
-sworznie komplet (tutaj jest tak samo jak u góry)
-wyważanie kół bo wcześniej wibracje pochodziły z tego problemu
-zbieżność była robiona i wynik wyszedł świetny, jest bardzo dobrze ustawiona.
-osłona przegubu
-nowe tarcze hamulcowe i klocki ( też są ogarnięte hamują równomiernie i nie odczuwa się tego w postaci ściągania auta i tym podobnych efektów)
Tutaj jeszcze do dodania:
Opony są ogólnie kijowe do przemęczenia zimy, jeszcze bieżnik jest i to nawet sporo ale ich stan pozostawia wiele do życzenia. Mogą one stanowić część problemu ?
Czas będę miał dopiero w czwartek po południu żeby obejrzeć auto ale wstępna diagnoza zawsze się przyda.