PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z zawieszeniem ??



Mailo
10-02-15, 17:30
Witam, ostatnimi czasy zauważyłem że honda zrobiła się twardsza z przodu, słychać to na budzie, gorzej tłumi dziury i duży ich procent przenoszony jest tako wibracje czasami lekkie szarpnięcia na kierownice.
Auto wykazuje podsterowność w trakcie skrętu w lewo w ciaśniejszym zakręcie w prawo jest o niebo lepiej. W jeździe po górkę czuć że kierownica ciężej chodzi natomiast z górki luźno tak jakby masa auta dociskała lepiej opony. Przy 80 już na małych nierównościach czuję że auto staje się karuzelą, jest bardziej "skoczne" niż przedtem

Wymienione zostało całkiem niedawno:
-drążki z końcówkami (sprawdzane co jakiś czas i luzów żadnych nie ma wszystko git malina)
-sworznie komplet (tutaj jest tak samo jak u góry)
-wyważanie kół bo wcześniej wibracje pochodziły z tego problemu
-zbieżność była robiona i wynik wyszedł świetny, jest bardzo dobrze ustawiona.
-osłona przegubu
-nowe tarcze hamulcowe i klocki ( też są ogarnięte hamują równomiernie i nie odczuwa się tego w postaci ściągania auta i tym podobnych efektów)


Tutaj jeszcze do dodania:
Opony są ogólnie kijowe do przemęczenia zimy, jeszcze bieżnik jest i to nawet sporo ale ich stan pozostawia wiele do życzenia. Mogą one stanowić część problemu ?

Czas będę miał dopiero w czwartek po południu żeby obejrzeć auto ale wstępna diagnoza zawsze się przyda.

krzysiek93.3
10-02-15, 18:37
wygląda na zbieżność, ale moge sie mylić, opony też mogą być, albo ciśnienie nie takie jak trzeba.

Mailo
10-02-15, 18:55
Ciśnienie jest właściwe, zostało już sprawdzone. W sumie fajnie by było jak bym letnie założył i sprawdził ale trzeba będzie je też do wyważania dać i 1 do regeneracji.

piotreek23
10-02-15, 21:49
Zbieżność to tył a potem przód był sprawdzany? No i zbadaj sprawność amortyzatorów być może się któryś skończył.

Mailo
11-02-15, 15:43
Zdaje mi się, że będzie to wina prawego amora + w jakiejś mierze stan opon. Jutro zajmę się autem to pewnie coś odkryję ;)

krzysiek93.3
11-02-15, 15:52
Możesz też przełożyć tylne koła na przód ;) jak będzie to samo, to sprawdź tą zbieżność bo na to wygląda

Mailo
11-02-15, 19:39
Dzięki za każdą radę ;) dam jutro znać po przeprowadzonych eksperymentach co i jak :D

piotreek23
11-02-15, 19:41
Tylko amorów nie testuj przez bujanie..jedź na stację za 20 dychy ci to sprawdzą. Chyba że optycznie widać że wylał..to wtedy sprawa jasna. No i wymienia się parami.

Mailo
11-02-15, 22:11
Wiem, że wymienia się parami ;) ostatnio o tym czytałem właśnie, jestem trochę niedouczony ale ciekawski także staram się nadrabiać :P Mam akurat w mieście stacje zaprzyjaźnioną gdzie sprawdzę i amorki i zbieżność. Najpierw jednak sam popatrzę, poszukam luzów i zamienię koła

piotreek23
12-02-15, 21:15
Objawy pasują do amorów. Ewentualnie czy sprężyna któraś nie poszła.