Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Pytanie powraca: moc z 75 na 90 KM...



zwerardus
09-02-15, 09:16
Siema.

Wiem, że temat już był na forum, bo go widziałem i czytałem, ale mam do Was 2 pytania:

1. Wywalenie zwężki z przepustnicy to dla Hani tylko zabieg i raczej nie będzie jej bolało ;) Ale czy trzeba jeszcze coś zmienić, zeby jej nie zaszkodzić? Czy wystarczy samo usunięcie i po kłopocie? No i czy jej usunięcie będzie w przyszłości skutkowało jakimiś "powikłaniami"? Z tego co wiem to nie...

2. Jak później ze spalaniem? Czy wzrośnie? Czy będzie żarła dopiero wtedy jak się ją depnie?

Proszę ekspertów o wypowiedzi ;)

Pzdr!

P.S. Oczywiście dotyczy Civica VI z 97r z silnikiem 1.4 3D

cien3d
09-02-15, 09:29
. Jak później ze spalaniem? Czy wzrośnie? Czy będzie żarła dopiero wtedy jak się ją depnie?

Silniki o małej mocy trzeba mocno kręcić a co za tym idzie musi też palić. Przy spokojnej jeździe w trasie spalanie nie jest kosmiczne.

luki85
09-02-15, 09:46
wywaliłem w starej D13b2 ogranicznik przepustnicy i jak kręciłęm do 3tys obr to spalanie bez zmian. W VI gen. też miałęm mody i też spalanie przy spokojnej jeździe bez zmian.

bartek_levis
09-02-15, 13:39
usuwasz zwężkę i pasowało by zrobić jakiś męski wydech nawet seryjny z 90 km a nie słomkę trzymać, po wszystkim jedziesz na wgranie mapy np do rysia (strojenia.pl) albo kupujesz kompa od 1,4 90 km tylko albo bez immo albo kpl z immo i kluczykiem
no i dwie kwestie to grupa 5d i aerodeck, 3d masz w innej grupie a druga to użyj opcji szukaj na pewno temat wielokrotnie poruszany na ckpl

KuBeRo
09-02-15, 14:17
wywalasz zwezke i mozesz jeszcze zresetowac kompa ,stac nic sir nie stanie d14a4 ma 90km bez zwerzki i smiga a to to samo co d14a3 ktore masz. Ze spalaniem zgodzam sie z kolega z 2 postu

jarossis
09-02-15, 14:45
Nie zapomnij przed robotą kupić uszczelki od d14a4

zwerardus
09-02-15, 15:23
Nie zapomnij przed robotą kupić uszczelki od d14a4

jakiej uszczelki??

jarossis
09-02-15, 21:28
Po wyjęciu zwężki zamiast niej musisz wsadzić uszczelkę od d14a4

Tak wygląda :
http://jdmshop.eu/image/cache/data/16176-p2a-004-500x500.jpg
koszt ~20 zł

zwerardus
10-02-15, 04:39
obrazowo i na temat ;)
dzięki

zwerardus
11-02-15, 08:55
OK. Można zamknąć temat. Dzięki Panowie za pomoc ;)

maxiKaz
12-02-15, 18:06
OK. Można zamknąć temat.
Zaraz, zaraz, nie tak szybko:D
Konkretnie o co chodzi z wydechem, kolektor wydechowy jest taki sam, czy węższy? Dalej rura jest taka sama, czy węższa?
Odnośnie komputera, to z tego co wyczytałem tu na forum, to wystarczy zresetować, tak, czy nie?

sweet
12-02-15, 20:22
Co chcesz porównać maxiKaz ?

maxiKaz
13-02-15, 19:41
Wydech silnika D14Z3 z wydechem silnika D14Z4.
Dolot wiem, że jest taki sam, różni się tylko zwężką (w D14Z3) i uszczelką (w D14Z4).
No i może porównać numery komputera od jednego i drugiego silnika, jeśli by były takie same, to potwierdziłoby to, że wystarczy tylko reset kompa.

sweet
15-02-15, 20:04
Kup uszczelkę, wywal te blachę z przed przepustnicy, zrób reset żebyś miał czyste sumienie i jeździj.
Za dużo teorii chcesz :)