Zobacz pełną wersję : Pytanie powraca: moc z 75 na 90 KM...
Siema.
Wiem, że temat już był na forum, bo go widziałem i czytałem, ale mam do Was 2 pytania:
1. Wywalenie zwężki z przepustnicy to dla Hani tylko zabieg i raczej nie będzie jej bolało ;) Ale czy trzeba jeszcze coś zmienić, zeby jej nie zaszkodzić? Czy wystarczy samo usunięcie i po kłopocie? No i czy jej usunięcie będzie w przyszłości skutkowało jakimiś "powikłaniami"? Z tego co wiem to nie...
2. Jak później ze spalaniem? Czy wzrośnie? Czy będzie żarła dopiero wtedy jak się ją depnie?
Proszę ekspertów o wypowiedzi ;)
Pzdr!
P.S. Oczywiście dotyczy Civica VI z 97r z silnikiem 1.4 3D
. Jak później ze spalaniem? Czy wzrośnie? Czy będzie żarła dopiero wtedy jak się ją depnie?
Silniki o małej mocy trzeba mocno kręcić a co za tym idzie musi też palić. Przy spokojnej jeździe w trasie spalanie nie jest kosmiczne.
wywaliłem w starej D13b2 ogranicznik przepustnicy i jak kręciłęm do 3tys obr to spalanie bez zmian. W VI gen. też miałęm mody i też spalanie przy spokojnej jeździe bez zmian.
bartek_levis
09-02-15, 13:39
usuwasz zwężkę i pasowało by zrobić jakiś męski wydech nawet seryjny z 90 km a nie słomkę trzymać, po wszystkim jedziesz na wgranie mapy np do rysia (strojenia.pl) albo kupujesz kompa od 1,4 90 km tylko albo bez immo albo kpl z immo i kluczykiem
no i dwie kwestie to grupa 5d i aerodeck, 3d masz w innej grupie a druga to użyj opcji szukaj na pewno temat wielokrotnie poruszany na ckpl
wywalasz zwezke i mozesz jeszcze zresetowac kompa ,stac nic sir nie stanie d14a4 ma 90km bez zwerzki i smiga a to to samo co d14a3 ktore masz. Ze spalaniem zgodzam sie z kolega z 2 postu
Nie zapomnij przed robotą kupić uszczelki od d14a4
Nie zapomnij przed robotą kupić uszczelki od d14a4
jakiej uszczelki??
Po wyjęciu zwężki zamiast niej musisz wsadzić uszczelkę od d14a4
Tak wygląda :
http://jdmshop.eu/image/cache/data/16176-p2a-004-500x500.jpg
koszt ~20 zł
obrazowo i na temat ;)
dzięki
OK. Można zamknąć temat. Dzięki Panowie za pomoc ;)
OK. Można zamknąć temat.
Zaraz, zaraz, nie tak szybko:D
Konkretnie o co chodzi z wydechem, kolektor wydechowy jest taki sam, czy węższy? Dalej rura jest taka sama, czy węższa?
Odnośnie komputera, to z tego co wyczytałem tu na forum, to wystarczy zresetować, tak, czy nie?
Co chcesz porównać maxiKaz ?
Wydech silnika D14Z3 z wydechem silnika D14Z4.
Dolot wiem, że jest taki sam, różni się tylko zwężką (w D14Z3) i uszczelką (w D14Z4).
No i może porównać numery komputera od jednego i drugiego silnika, jeśli by były takie same, to potwierdziłoby to, że wystarczy tylko reset kompa.
Kup uszczelkę, wywal te blachę z przed przepustnicy, zrób reset żebyś miał czyste sumienie i jeździj.
Za dużo teorii chcesz :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.