Zobacz pełną wersję : zmiana ECU - bezpieczna mapa BEZ strojenia
Hej, padł mi komp, po części z mojej winy ;)
Mam pod ręką luźny P28-G01. Czy bezpiecznie dla silnika mogę wrzucić na niego mapę z d14a2 i jeździć d14z4 ?
Motor kompletna seria, mapa z pgmfi. Chyba że ktoś dysponuje mapą pod d14z4 i mi ją udostępni - w sieci nie znalazłem.
D14a2 jest pod pół sekwencję więc to nie do końca jest pełne pgmfi
wszystko kwestia co tak naprawdę będzie się znajdowało w tym BINie
d14a2 jest raczej mpfi, tak twierdzi wiki. Bin seria zgrana z d14a2 (368)
a jaki komp siedział w tej D14 ?? jeśli P3X lub P3Y to auro jest na pół sekwencji, jeśli P05 to można pobawić się w przekładkę na P28
d14a2 jest normalnym mpfi, to jest silnik z angielki
a jaki komp siedział w tej D14 ?? jeśli P3X lub P3Y to auro jest na pół sekwencji, jeśli P05 to można pobawić się w przekładkę na P28
P1J-E15 siedział w d14z4
Piroman: coś kojarzę że Ty dobrze ogarniasz temat - poza tym że Z4 ma IACV 3pin a A2 ma krokowca 2pin, wszystko powinno działać P&P ? Głównie mi chodzi o aparat zapłonowy. Z4 jest na obd2a, A2 na obd1
jeszcze kwestia jakie są wtryski w d14z4 bo d14a2 chyba są 190cc ?
jeszcze kwestia jakie są wtryski w d14z4 bo d14a2 chyba są 190cc ?
po czym to rozpoznać ?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.