PDA

Zobacz pełną wersję : zmiana ECU - bezpieczna mapa BEZ strojenia



Szczur[R]
02-02-15, 15:25
Hej, padł mi komp, po części z mojej winy ;)
Mam pod ręką luźny P28-G01. Czy bezpiecznie dla silnika mogę wrzucić na niego mapę z d14a2 i jeździć d14z4 ?
Motor kompletna seria, mapa z pgmfi. Chyba że ktoś dysponuje mapą pod d14z4 i mi ją udostępni - w sieci nie znalazłem.

snafu
02-02-15, 23:09
D14a2 jest pod pół sekwencję więc to nie do końca jest pełne pgmfi
wszystko kwestia co tak naprawdę będzie się znajdowało w tym BINie

Szczur[R]
03-02-15, 00:07
d14a2 jest raczej mpfi, tak twierdzi wiki. Bin seria zgrana z d14a2 (368)

snafu
03-02-15, 08:07
a jaki komp siedział w tej D14 ?? jeśli P3X lub P3Y to auro jest na pół sekwencji, jeśli P05 to można pobawić się w przekładkę na P28

piroman
03-02-15, 08:19
d14a2 jest normalnym mpfi, to jest silnik z angielki

Szczur[R]
03-02-15, 13:23
a jaki komp siedział w tej D14 ?? jeśli P3X lub P3Y to auro jest na pół sekwencji, jeśli P05 to można pobawić się w przekładkę na P28

P1J-E15 siedział w d14z4
Piroman: coś kojarzę że Ty dobrze ogarniasz temat - poza tym że Z4 ma IACV 3pin a A2 ma krokowca 2pin, wszystko powinno działać P&P ? Głównie mi chodzi o aparat zapłonowy. Z4 jest na obd2a, A2 na obd1

kamilgt
09-02-15, 15:51
jeszcze kwestia jakie są wtryski w d14z4 bo d14a2 chyba są 190cc ?

Szczur[R]
11-02-15, 23:14
jeszcze kwestia jakie są wtryski w d14z4 bo d14a2 chyba są 190cc ?
po czym to rozpoznać ?