Bojno
29-01-15, 20:22
witam, orientujecie sie czy lozyska tylne z piastami od rsx, czy ep3 lub innej hondy z nowszej generacji pasuja p&p do naszych tylnich wachaczy wleczonych ? chce zmienic rozstaw srub z orginalnych 4x100 na 5x114.3 . wiem ze pasuja z dc2 ale z dc2 koszt lozysk zaczyna sie od 300zl w jakis sklepach miejscowych - na allegro widzialem za 170 ale kij wie jaka to firma a z tego co sie orientuje to nie ma gwarancji na ten towar. Z rsx-a natomiast juz ceny i dostepnasc sa bardziej przystepne .
Druga sprawa to firma , co polecacie? zeby sie nie rozlecialo po 3 miesiacach...
Jesli chodzi o przeguby, zdecydowalem sie kupic cale piasty przod od crv, byla okazja cenowa, problem w tym ze przeguby od crv maja grubszy trzpien ktory wchodzi wielofrez w lozysku kola - czy tylko srednica zewnetrznego trzpienia rozni sie budowa tego przegubu od pozostalych z b serii ?? lub inaczej, jak kupie przeguby z crv to przypasuja mi na moje oryginalne oski z b18 ? czy jest jakas roznica miedzy wiekszoscia osiek a tymi z b20 ?
no i tak jak wyzej , jakiej firmy polecacie przeguby zeby to chodzilo dlugo ? a nie jak do tej pory miesiac i puk puk puk...
Druga sprawa to firma , co polecacie? zeby sie nie rozlecialo po 3 miesiacach...
Jesli chodzi o przeguby, zdecydowalem sie kupic cale piasty przod od crv, byla okazja cenowa, problem w tym ze przeguby od crv maja grubszy trzpien ktory wchodzi wielofrez w lozysku kola - czy tylko srednica zewnetrznego trzpienia rozni sie budowa tego przegubu od pozostalych z b serii ?? lub inaczej, jak kupie przeguby z crv to przypasuja mi na moje oryginalne oski z b18 ? czy jest jakas roznica miedzy wiekszoscia osiek a tymi z b20 ?
no i tak jak wyzej , jakiej firmy polecacie przeguby zeby to chodzilo dlugo ? a nie jak do tej pory miesiac i puk puk puk...