Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : D15Z6 problem



Hubert600
18-01-15, 14:06
Witam. Po wymianie cewki zapłonowej zaczęły mi falować obroty tzn od 400-1300 tak w tych granicach na rozgrzanym silniku. Zanim się spaliła cewka i przed wymianą było wszystko w porządku, a po wymienia zaczęły falować. I moje pytanie czym to może być spowodowane? czy po wymianie powinno się zresetować kompa?
https://www.youtube.com/watch?v=P_PI2Ii2dBA&feature=youtu.be
Z góry dzięki :)

Hubert600
18-01-15, 15:53
Ps. Samodiagnostyka zrobiona i nie wykazało żadnych błędów :)

tomalacivic
18-01-15, 21:15
A nie pomyliłeś kabli jak wymieniałeś moze cos urwałeś

Hubert600
20-01-15, 10:01
A może to być wina przewodów? bo jak jest nowa cewka to pewnie i iskra mocniejsza bo wczesniej lekko poszarpywał jak się na niskoch obrotach jechało a na wysokich ni było czuć.

Piotrek_87
20-01-15, 17:39
Najpierw zrób reset kompa jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.

Wysłane z mojego GT-S7275R przy użyciu Tapatalka

Hubert600
20-01-15, 22:43
zrobiony i dalej bez zmian jest :/

olqszteam
21-01-15, 21:59
Hmm dziwne...
Ale reszta układu zapłonu jest ok
Moduł zapłonu..?
Jakie masz kable

Hubert600
22-01-15, 21:36
O jaki moduł zapłonu chodzi? Kable WN już wymienione i dalej faluje.
silnik krokowy przeczyściłem i jest sprawny na pewno, samodiagnostyka wykazała zero błędów, przepływomierz również i nw czy coś to da ale przeczyszczę przepustnice i kolektor bo może się zasyfiła jakoś i ma to wpływ ;/

olqszteam
29-01-15, 00:48
Moduł zapłonu...to nie będzie krokowego wina.
Masz moduł zapłonu, cewkę kable i świece
sam aparat sprawdź