Zobacz pełną wersję : D15Z6 problem
Witam. Po wymianie cewki zapłonowej zaczęły mi falować obroty tzn od 400-1300 tak w tych granicach na rozgrzanym silniku. Zanim się spaliła cewka i przed wymianą było wszystko w porządku, a po wymienia zaczęły falować. I moje pytanie czym to może być spowodowane? czy po wymianie powinno się zresetować kompa?
https://www.youtube.com/watch?v=P_PI2Ii2dBA&feature=youtu.be
Z góry dzięki :)
Ps. Samodiagnostyka zrobiona i nie wykazało żadnych błędów :)
tomalacivic
18-01-15, 21:15
A nie pomyliłeś kabli jak wymieniałeś moze cos urwałeś
A może to być wina przewodów? bo jak jest nowa cewka to pewnie i iskra mocniejsza bo wczesniej lekko poszarpywał jak się na niskoch obrotach jechało a na wysokich ni było czuć.
Piotrek_87
20-01-15, 17:39
Najpierw zrób reset kompa jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.
Wysłane z mojego GT-S7275R przy użyciu Tapatalka
zrobiony i dalej bez zmian jest :/
Hmm dziwne...
Ale reszta układu zapłonu jest ok
Moduł zapłonu..?
Jakie masz kable
O jaki moduł zapłonu chodzi? Kable WN już wymienione i dalej faluje.
silnik krokowy przeczyściłem i jest sprawny na pewno, samodiagnostyka wykazała zero błędów, przepływomierz również i nw czy coś to da ale przeczyszczę przepustnice i kolektor bo może się zasyfiła jakoś i ma to wpływ ;/
Moduł zapłonu...to nie będzie krokowego wina.
Masz moduł zapłonu, cewkę kable i świece
sam aparat sprawdź
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.