Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Rozpórka - proszę o opinie



ColinSeb
17-01-15, 18:03
Witam
Znalazłem taką
http://allegro.pl/rozporka-przednia-gorna-honda-civic-vi-96-00-mocna-i4988492459.html

Czy ktoś posiada i może pomóc w decyzji?
No chyba, że w tych pieniądzach są inne lepsze.

MM63
17-01-15, 19:45
W tych pieniądzach, to proponowałbym standardową z MB6. O ile masz 5D i piszesz we właściwym dziale.
Osobiście zaszalałbym i kupił trzypunktową staffe.

ColinSeb
17-01-15, 20:22
Mam 3d. Co to w ogóle ta staffa. Jakoś mało przekonujące.

MichałCK
17-01-15, 20:42
Moim zdaniem jeżeli się nie jeździ wyczynowo, a używa się auta do jazdy na co dzień to po cholerę pakować 300zł w 3 punktową trochę szkoda kasy, no chyba że ma się dość zasobny portfel to spoko.
Ja założyłem niedawno najzwyklejszą z VTi za kilkadziesiąt pln i jest spoko, może to efekt placebo ale na łukach mam wrażenie że jest trochę sztywniej jak i również przy wjeżdżaniu-zjeżdżaniu z krawężników.
Tak wiem na 3 punktowej usztywnia się ściana grodziowa i jest ogólnie podobno dużo lepsza ale na cholerę mnie to, każdy robi to co lubi :)

fełtek
17-01-15, 21:00
http://allegro.pl/rozporka-kielichow-honda-civic-95-01-b18c4-vti-i4923509272.html

Karpiczek
17-01-15, 21:12
Okej, ale założenie oryginalnej z Vti nie jest takie hop siup.
Trzeba wiercić otwory. Założenie rozpórki typu jak z linku kolego jest mniej kłopotliwe. Wystarczy odkręcić nakrętki amorów i tyle.

fełtek
17-01-15, 23:09
Cztery dziurki,gwintownik i ma super OEM rozporke.

MM63
17-01-15, 23:15
jak i również przy wjeżdżaniu-zjeżdżaniu z krawężników.

Jak tak możesz...
Ja mam straszny ból jak muszę wjechać na wyższy najazdowy.

kamil39
17-01-15, 23:17
Trzeba wiercić otwory. Założenie rozpórki typu jak z linku kolego jest mniej kłopotliwe. Wystarczy odkręcić nakrętki amorów i tyle. Sorry, ale to zalozenie z wierceniem trwalo 10 min .

Karpiczek
17-01-15, 23:41
A bez wiercenia pol minuty. Dodatkowo trzeba zabezpieczyc otwory bo wejdzie ruda i sciagnac nadkola aby to zrobic.

MichałCK
17-01-15, 23:46
Jak tak możesz...
Ja mam straszny ból jak muszę wjechać na wyższy najazdowy.

Nie lubię takich akcji ale czasami trzeba bo inaczej nie ma gdzie zaparkować, tzn nie chodzi mi o wjeżdżanie kołem bezpośrednio na wysoki krawężnik bo tak nigdy nie robię, niski krawężnik oczywiście
lecz staram się zawsze wjeżdżać lub zjeżdżać z chodnika w jak najniższym jego miejscu by jej nie bolało :D lecz generalnie czuć lekko z rozpórką że jest po prostu sztywniej nie tak gumowato.
Nie raz było tak że musiałem gdzieś zaparkować a jedynym miejscem był wjazd na wysoki krawężnik to zawsze rezygnowałem i szukałem innej miejscówki, zawsze się z tego znajomi śmieją że przesadzam bo to nie nowe auto
ale swoje już w nie wrzuciłem i nie lubię jej narażać na jakiekolwiek stresy i nerwobóle :)


Sorry, ale to zalozenie z wierceniem trwalo 10 min .

Dokładnie, może nie 10min z zegarkiem w ręku, ale na spokojnie w pół godziny można się uwinąć, oczywiście należy wcześniej kupić odpowiednio twarde śruby oraz nakrętki samo-kontrujące nie pierwsze lepsze śmiecie z praktikera :)


A bez wiercenia pol minuty. Dodatkowo trzeba zabezpieczyc otwory bo wejdzie ruda i sciagnac nadkola aby to zrobic.

Wystarczy otwory zarzygać pastą miedzianą, nie ma co się stresować :D chociaż wiaodmo orygialnie w MB6 są wspawane te szpilki do montażu, lecz nigdy się nie spotkałem by komuś rdzewiało na forum miejsce wiercenia na rozpórkę.

ColinSeb
18-01-15, 00:36
Dodam, że planuję wrócić na OS-y, więc zależy mi na efektywności rozpórki. Dzięki za wszelkie info.

kamil39
18-01-15, 09:36
To jak Ci zalezy na efektywnosci to ta z linka to jest najgorsza niestety- poszukaj jakas staffa(zobacz jaka jest mocniejsza konstrukcja! ).