Zobacz pełną wersję : Jakie uszczelki silnika - klawiatura, miska olejowa
Witam. Muszę kupić uszczelki pod pokrywę zaworów i pod miskę olejową. Moje pytanie brzmi. Czy uszczelka pokrywy zaworów jest tka sama jak w D13B2? I czy uszczelka miski olejowej jest taka sama jak w D14A3? Pytam, bo nie mogę znaleźć typowo do mojego motoru. A oczywiście szukam OEM części.
bartek_levis
13-01-15, 12:19
a jaki masz silnik ? poszukaj w erlingu
D14A2. Szukam na jdmshop.pl. Ale widze ze nie ma
Wpisane z Xperia Z1 dzięki SwiftKey
djhubertusss
13-01-15, 17:48
jak nie ma to pisz do niego i bierz oem
Uszczelkę miski dokupiłem u Dzidy :)
Uszczelkę miski dokupiłem u Dzidy :)
Ja posiadam od sierpnia zamontowaną uszczelkę miski Victor Reinz i jak do tej pory nic złego się nie dzieje ,przejechałem od wymiany ok 5tys/km a silnik czasami nie ma lekko z moją stopą :D
Jak się posypie kiedyś to nie wymienię na nic innego jak OEM.
Bardzo ważne jest prawidłowe dokręcenie śrub miski by nie zgnieść za bardzo uszczelki, w manualu jest nawet kolejność dokręcania śrub.
Ja posiadam od sierpnia zamontowaną uszczelkę miski Victor Reinz i jak do tej pory nic złego się nie dzieje ,przejechałem od wymiany ok 5tys/km a silnik czasami nie ma lekko z moją stopą :D
Jak się posypie kiedyś to nie wymienię na nic innego jak OEM.
Bardzo ważne jest prawidłowe dokręcenie śrub miski by nie zgnieść za bardzo uszczelki, w manualu jest nawet kolejność dokręcania śrub.
Tak, dokładnie kolejność jest ważna i siła dokręcenia więc przydałby się klucz dynamometryczny bo jak docisniesz za mocno to wykrzywia michę i można ją wywalić na śmietnik
Jakieś pół roku temu wymieniałem pierścienie, przy okazji uszczelkę miski, pokrywy zaworów, głowicy i parę innych pierdół. Wszystko podokręcałem zgodnie z manualem (plus silikon na uszczelki tak jak w manualu) i nic się nie poci, wszystko suchutkie, oleju nie ubywa ni grama. A za każdym razem jak to oddawałem do mechaniorów (2 razy uszczelka pokrywy zaworów, raz uszczelka miski) to słyszałem, że to się poci i inaczej nie będzie. Także jak zrobisz zgodnie z manualem to nie ma bata, żeby coś ciekło, ale klucz dynamometryczny trzeba mieć.
To żeby robić jak w manualu to wiem, bo mam jeszcze d13b2 w v genie. Chodzi mi tylko o to czy uszczelki sa takie same jak w d13b2 i d14a3 jak w obecnym d14a2. Same uszczelki sa chyba jednakowe dla d serii.
Wpisane z Xperia Z1 dzięki SwiftKey
Zawsze możesz popatrzeć w EPC po numerach części dla różnych silników na http://japancars.ru. Stronę można przeglądać także w języku angielskim, trochę musiałbyś pogrzebać, ale da się znaleźć sensowne informacje.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.