PDA

Zobacz pełną wersję : problem z d16y7 , muli / dlawi sie od 2k do 3k obrotow



rryba
12-01-15, 16:58
Witam i bardzo was prosze o pomoc .
w mojej ej6 z d16y7 , podczas wolnego przyspieszania , prawie nie ruszania gazu przy 2k obrotow silnik jakby sie dlawil i wogole nie przyspiesza na kazdym biegu , problem nie wystepuje i ustepuje jesli troche mocniej przycisne gaz . Jesli 'wejde spokojnie' w te obroty lekko przyspieszajac i gdy 'silnik chyba sie dlawi' wcisne gaz do dechy nic sie nie dzieje , ledwo przyspiesza i ledwo wchodzi na obroty poszarpujac przy tym lekko . gdy przekrocze 3k nagle czuje 'kopa' . Co moze byc przyczyna ? czy ktos z was mial podobny problem ? jeszcze raz bardzo prosze o pomoc !

Labed2007
12-01-15, 18:45
Witam i bardzo was prosze o pomoc .
w mojej ej6 z d16y7 , podczas wolnego przyspieszania , prawie nie ruszania gazu przy 2k obrotow silnik jakby sie dlawil i wogole nie przyspiesza na kazdym biegu , problem nie wystepuje i ustepuje jesli troche mocniej przycisne gaz . Jesli 'wejde spokojnie' w te obroty lekko przyspieszajac i gdy 'silnik chyba sie dlawi' wcisne gaz do dechy nic sie nie dzieje , ledwo przyspiesza i ledwo wchodzi na obroty poszarpujac przy tym lekko . gdy przekrocze 3k nagle czuje 'kopa' . Co moze byc przyczyna ? czy ktos z was mial podobny problem ? jeszcze raz bardzo prosze o pomoc !

Jak czytam ten post to mam wrażenie że przesiadłeś się do [H] z jakiegoś diesla :D
Ja miałem właśnie taki problem, pierwszy dzień jazdy Hondą, przedtem prawie same diesle pod moją nogą(czasami wolnoobrotowe silniki 8V): zachciało mi się wyprzedzania i okazało się że po zrzuceniu z 5 na 4 auto słabo przyspiesza! Całe szczęście brat szybko uświadomił mnie, że te silniki lubią wysokie obroty :) .
Dobrze jakbyś wrzucił film jak to auto się zachowuje(nakręć - choćby telefonem zegary). Możliwe że silnik jedzie jak trzeba, tylko czujesz to szarpanie przez wywalone poduszki.
Najlepiej żeby ktoś dobrze znający się na Hondach przejechał się twoim samochodem. Jak na jego 'oko' coś będzie nie tak, podaję możliwe przyczyny: filtr paliwa, powietrza, kopułka, palec, świece, przewody zapłonowe,paliwo złej jakości, sonda lambda, czujnik położenia przepustnicy.

rryba
14-01-15, 11:14
raczej nie przesadzam bo silnik zachowuje sie jakby zaraz mial skonczyc swoj zywot , sprobuje na dniach nagrac jak to wyglada .
wiem ze od dobrych kilku lat nie byly ustawiane luzy , czy to moze byc ich wina ?
z rzeczy ktore wymieniles moze byc tak ze cos jest nie tak z sonda bo honda pali jak smok . z 12 litrow na 100 przy bardzo ekonomicznej jezdzie !

dzieki za post ! sprobuje jak najszybciej wrzucic filmik !

rafal86
14-01-15, 11:36
pierwsze co to zawory wyreguluj w Hondach to punkt wyjścia do dalszego szukania przyczyny...jeśli faktycznie Ci tyle pali (jak mierzyłeś spalanie?) to może sonda jest do wymiany. Błędów nie ma żadnych?

chololo
15-01-15, 18:41
ja tak mialem na zasyfionym stozku

AdiSli
21-01-15, 21:22
Jak dla mnie to wtryski moga być mam u siebie w aucie identyczne objawy wymieniłem : aparat, świece , filtry , węzyki itp nawet rozrząd ustawiłem i aparat na nowo , i na bank muszą być wtryski gdyż powyżej 3 tyś obr włacząją sie w "2 tryb" i jest ok w senie przyspieszenia :)