Zobacz pełną wersję : Twarde zawieszenie a przyczepnosc
Jak to jest z twardym zawieszeniem bo mam gwintowane twarde jak Ch** :D z tym ze na zakretach przy duzej predkosci wiadomo nasze drogi nie sa idealnie rowne :D mam wrazenie jak by sie samochod od drogi kolami odrywal :D a inne "normalne autka po prostu tylko sie zakolysza. czy przez to ze jest takie twarde istnieje zagorzenie ze po prostu na zakrecie sie oderwe od ziemi i polece prosto ??:D
Logicznie myslac - TAK, poniewaz jezeli kola straca przyczepnosc, to na winklu moga tak latwo juz jej nie odzyskac :/
Tez mialem taki zawias twardy jak ****, ale tylko 2 dni - seria lepiej trzyma sie drogi niz jakies ******e twarde zawieszenie - co innego springi i amorki dopasowane do siebie.
Kobra - jakie masz zawieszenie?
na mega twardym kolo na dziurze i zapadnieciach w zakrecie potrafi sie oderwac od nawierzchni, a z odzyskaniem przyczepnosci moze byc problem. natomiast jezeli masz rowny asfalt :eek: to jest git.
seria dobrze trzymala sie na nierownosciach, ale nie lubie efektu mega plywania i bujania. wole jak mi watroba odrywa sie od reszty ;)
dla tego zamiast stosowac twarde springi i amorki, warto zastosowac sztywniejsze stabilizatory.
autko sie tak nie przechyla, nie buja a w zakretach daje rade.
waw autko mam z niemiec i wszedzie na gwintach na sportowych amorach i na smrezynach mam nazwy ss tuning wiec tak naprawde nie mam pojecia ;p w sumie to na calym autku byly nalepki ss tuning tak samo w silniku
ss = supersport :) ja mialem kiedys kit ss w mojej hance i jezdzilo se rewelka :) tyle ze nie bylo jakos mega twardo i obnizenie tez nie bylo ekstremalne bo tylko 35 mm :)
warto zastosowac sztywniejsze stabilizatoryi amortyzatory. sprezyny seria. to najlepsze polaczenie na syf na ulicach.
!markos a jakie sztywniejsze amorki bys polecił?
zapodaj sobie regulowane, to nie bedziesz sie martwil o twardosc tylko regulowal wedle zyczenia ;)
niedrogo wychodza kyb agx i tokico illumina
A gdzie takie kupic? I w jakich sa cenach? Aha i czy wisi im na jakiej dlugiej sprezynie pracuja?
A gdzie takie kupic? I w jakich sa cenach? Aha i czy wisi im na jakiej dlugiej sprezynie pracuja?
KYB AGXy mozesz kupic np w JC lub interCars
koszt okolo 350zl za szt.
w ktory miejscu powinna znajdowac sie regulacja twardosci ?? u mnie na amorku sa tylko dwa pierscienie ale to tylko od regulacji wysokosci jeden sie odkreca a drugim centruje
a kto powiedzial, ze masz regulacje tlumienia? moze wcale jej nie masz.
ja polecam bilsteina, bo jako jedyny ma normalny fabryczny serwis w polsce, w warszawie. jak sie sypna, to nawet jesli sa po gwarancji - za ~150pln od sztuki masz full regeneracje i amorki sa jak nowe.
!markos jestes pewnien(jakies osobiste doswiadczenie), jakis czas temu w firmie ZASTEC w lodzi, pytalem o bilsteiny i servis(bo te zslyszalem ze mozna naprawiac i zmieniac wartosci tlumienia) pan powiedzial ze tak mozna to robic ale w amorkach robionych na zamowienie i nie dotyczy to ogolnie sprzedawanych(czyli zaden z B4,B6 czy B8)
teraz nie wiem jak to dokladnie jest, a do wawy nie bede jechal zeby sie dowiedziec ;)
bzdura. wszystko powyzej b4 nadaje sie do modyfikowania.
Nadaje się do modyfikowania za co trzeba dodatkowo zapłacić prócz amorów i niejako jest to wtedy już amortyzator robiony na zamówienie, bo nie jest to seryjnie sprzedawane B6 czy B8. A pewnie o to Kubie chodziło.
Kuba bilsteina sprzedają, modyfikują, regenerują w zerkopolu w wawie.
a jak to jest jak sie do seryjnego zawiasu wrzuci same spręzyny np -35 lub -40 mm?
taki weitec, enzo, Apex, h&r
chodzi mi o to jak sie auto zachowuje wtedy na zakrętach
slabo. bylo juz o tym 974650786598274658245 postow.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.