kataklysm
06-01-15, 03:11
Pytanie do Was, ile powinien spalać Civic V 3D z silnikiem D13B2 czyli gaźnik.
Aktualne "mody" to zdjęta zwężka z dolotu, zdjęte sitko i zaślepiony wężyk podciśnienia.
Przy obecnych pogodach spalanie wychodzi mi jakieś 9,3 L nawet jak silnik właściwie jest cały czas ciepły. Dodam jeszcze, że po 20 minutowym postoju na chwilę włącza się ssanie - tak powinno być ? (temperatury raczej minusowe lub około 0C) Gaźnik mam nie ruszany w tym sensie, że są na nim żółtą farbą znaczki zrobione fabrycznie i widać, że nic nie było odkręcane. Moja jazda raczej nie należy do ekonomicznej, mam to auto krótko ale jak się rozgrzeje to nie jeżdżę na "dziadka" raczej wysoko jest kręcone.
Drugie pytanie to samodiagnostyka, po przekręceniu stacyjki dioda mruga jeden raz i koniec. To czy to jest błąd nr 1 ? czy tak daje znać o swoim życiu ? Jeśli to błąd to byłaby to lambda padnięta albo jej obwód, jeśli tak to jak sprawdzić i jakie powinna wskazywać wartości ?
Aktualne "mody" to zdjęta zwężka z dolotu, zdjęte sitko i zaślepiony wężyk podciśnienia.
Przy obecnych pogodach spalanie wychodzi mi jakieś 9,3 L nawet jak silnik właściwie jest cały czas ciepły. Dodam jeszcze, że po 20 minutowym postoju na chwilę włącza się ssanie - tak powinno być ? (temperatury raczej minusowe lub około 0C) Gaźnik mam nie ruszany w tym sensie, że są na nim żółtą farbą znaczki zrobione fabrycznie i widać, że nic nie było odkręcane. Moja jazda raczej nie należy do ekonomicznej, mam to auto krótko ale jak się rozgrzeje to nie jeżdżę na "dziadka" raczej wysoko jest kręcone.
Drugie pytanie to samodiagnostyka, po przekręceniu stacyjki dioda mruga jeden raz i koniec. To czy to jest błąd nr 1 ? czy tak daje znać o swoim życiu ? Jeśli to błąd to byłaby to lambda padnięta albo jej obwód, jeśli tak to jak sprawdzić i jakie powinna wskazywać wartości ?