bizon_90
03-01-15, 08:53
Witam jakiś czas temu znajomy mechanik zrobił mi modyfikacje zwana mini-me no i się zaczęło. Wszystko niby tak jak powinno być remont głowicy uszczelniacze docieranie zaworów planowanie nowe uszczelki śruby itp.itd... Natomiast nie został ruszony dół silnika brał troszkę oleju 100-200 podobno w normie (hondy lubią olej)
Odebrałem auto i lekko się zdziwiłem dużej różnicy nie zauważyłem trochę poprawił się dół 2-3tys obr. lepiej ciągnie no i niby cos tam słychać przy ok 5000tys obr inny dźwięk tak jak by v-tec mówię pojeździmy zobaczymy.
Zrobiłem już może koło 2 tyś km no i niestety samo się nie naprawiło:) Zaobserwowałem takie oto zjawiska:
-Honda zaczęła brać jakieś 0.5L oleju na +-1000
-Przy wyższych obrotach kopci
-Bardzo słabo się wkręca od ok 6000tys obr.
Pojechałem na hamownie zobaczyć jak to wygląda no i klapa totalna
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6453430e9a29dd5a.html
Wyraźnie widać ze nie powinno tak być moc jest zdecydowanie za mała nawet na serie nie znam się aż tak na mechanice na pewno czeka mnie remont silnika bądź wymiana kopcenie i pobór oleju chyba wskazuje na pierścienie i tu pytanie... czy również po ich stronie może leżeć wina za tak niska moc ? Czy może jest cos jeszcze nie tak źle ustawiony zapłon rozrząd ?
Odebrałem auto i lekko się zdziwiłem dużej różnicy nie zauważyłem trochę poprawił się dół 2-3tys obr. lepiej ciągnie no i niby cos tam słychać przy ok 5000tys obr inny dźwięk tak jak by v-tec mówię pojeździmy zobaczymy.
Zrobiłem już może koło 2 tyś km no i niestety samo się nie naprawiło:) Zaobserwowałem takie oto zjawiska:
-Honda zaczęła brać jakieś 0.5L oleju na +-1000
-Przy wyższych obrotach kopci
-Bardzo słabo się wkręca od ok 6000tys obr.
Pojechałem na hamownie zobaczyć jak to wygląda no i klapa totalna
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6453430e9a29dd5a.html
Wyraźnie widać ze nie powinno tak być moc jest zdecydowanie za mała nawet na serie nie znam się aż tak na mechanice na pewno czeka mnie remont silnika bądź wymiana kopcenie i pobór oleju chyba wskazuje na pierścienie i tu pytanie... czy również po ich stronie może leżeć wina za tak niska moc ? Czy może jest cos jeszcze nie tak źle ustawiony zapłon rozrząd ?