PDA

Zobacz pełną wersję : Podniesienie mocy w Dual Carb?



Brian
01-01-15, 19:56
Siema, wpadł mi w ręce kant z 1.3 ale przerobiony na dwa gaźniki, przekopałem trochę neta ale nie znalazłem wiele po za jakimiś poszlakowymi wskazówkami na skrócenie sprężynki w gaźniku, zna ktoś sposób na podkręcenie tego ? żeby trochę kopyta zyskać, piszcie jakie mody mogę zrobić i co dadzą dane przeróbki, aaa no i zauważyłem, że można zdjąć tę całą puchę z filtrem z tyłu i zastąpić je takimi rurkami coś jak dyszle, w sumie mogę takowe zrobić ale co z filtracją powietrza ?

kid
02-01-15, 21:10
1. Wyczyszczenie gaźników
2. Cięcie trzech zwojów z każdej sprężyny i rozciągania do pierwotnych wymiarów(zakładasz ciętą stroną do góy)
3a. Usunięcie "ścianki" w puszcze dolotu (mała blaszka zaraz przy wlocie w puszcze) + filtr powietrza K&N
http://i34.photobucket.com/albums/d133/Daz81/DC-Tuning/8.jpg
3b. Motocyklowe filtry powietrza "stożki"
http://i34.photobucket.com/albums/d133/Daz81/DC-Tuning/TwinFilterson.jpg
4. Odgięcie tego
http://web.archive.org/web/20060517022438/http://home.netvigator.com/~bricheun/Better%20pic%20of%20accelerator%20pump.JPG

Nie polecam wyciągać czarnych kapturków z gaźników :)

I na koniec regulacja. Optymalnym ustawieniem po tych modach jest wkręcenie śrub na obu gaźnikach do końca i wykręcenie każdej o jeden pełny obrót

Brian
02-01-15, 22:12
okej więc co dalej obcięcie tych sprężyn i czym jest ten ogranicznik który można wyciąć ?

KraWik
07-02-15, 13:00
Polecam od razu wrzucić mpfi