PDA

Zobacz pełną wersję : Orientacyjna cena naprawy?

miishq
30-12-14, 14:56
Witam!

To mój pierwszy post na forum, dlatego witam wszystkich serdecznie. Potrzebuję drobnej opinii specjalistów w wycenie naprawy auta.
Dostałem w spadku Hondę Civic 1.4iS sedan z 1996 roku, z przyczyn czysto sentymentalnych chcę doprowadzić to auto do stanu użytkowania, gdyż wymaga drobnych napraw. Nie znam się niestety na samochodach, a tym bardziej na cenach w warsztatach, dlatego jeśli to możliwe, to bardzo proszę, aby Panowie pomogli mi, abym nie dał się nabić w butelkę :)

Spis "usterek":
- tylne nadkola do wymiany,
- jakiś czujnik lambda1 (jest coś takiego?!) do wymiany,
- cieknie mu trochę olej, ale to ze względu na jakąś starą, spłaszczoną uszczelkę miski, więc ona do wymiany,
- przednia szyba ma pęknięcie (nie jest ono duże, ale szyba do wymiany),
- jak się auto mocniej przygazuje, to bierze spaliny do środka, więc znów jakaś nieszczelność,
- ma słabe hamulce, nie wiem czy są zapowietrzone, bo trochę auto stało, czy klocki/tarcze do wymiany
- wydaje mi się, że końcowy tłumik dość głośno chodzi (niektórzy to lubią, dla mnie to przesada), więc do wymiany,
- wymiana rozrządu,
- jakieś osłony przegubów też do wymiany, tak mi się obiło o uszy.

To tyle, jak wspomniałem, auto ma dla mnie charakter czysto sentymentalny, dlatego chciałbym je doprowadzić do ładu, ale nie wiem w jakiej kwocie się to może zamknąć, czy 2000 zł starczy na wyeliminowanie tych usterek?

Z poważaniem
miishq

gumis1990
30-12-14, 15:35
!.duzo pochłonie wymiana nadkoli z lakierowaniem, jak nadkola to i pewnie progi poleciały
2.czujnik jest w miare tani
3. jak uszczelka to oem i jest drozsza niz elringa ale tez trzyma dłuzej
4.nie wiem ile szyba ale za około 500-600 chyba powinny miec i wymienic
5. sam musisz sprawdzic
6. do sprawdzenie niestety nikt nie widzi ani nie jechał twoja honda
7. to kolo 150zł
8. koniecznosc sprawdz ceny w sklepach
9. to zalezy ile jaki mechanik wezmie za zrobienie