Zobacz pełną wersję : d16z2/z6 eaton m62 odcinka na 4000rpm
Panowie pacjent to d16z2/z6 eaton m62, silnik trzyma 900rpm ale pracuje nie równo odcinka na 4000rpm normalnie 7800rpm, procedura startu była ustawiona na 5500rpm teraz odcina na 4000rpm, strzela z wydechu (przelewa strasznie) jakby budowało boosta. Podejrzenie i objawy jakby komp nie czytał mapy. Komputer suchy kość eprom wyciągnieta i włożona ponownie celem sprawdzenia połaczenia wszystko ok co może być przyczyną??? Dodam, że samodiagnostyka nie możliwa ponieważ komp nie reaguje na zworke.
coś nie halo z kością albo gdzies nie łączy w podstawce
jak to zdiagnozować??? najgorsze jest to, że mapy na bank są zabezpieczone przez stroiciela :/
problem pojawił się nagle z dnia na dzień??
najprościej byłoby tą kość wsadzić do innego kompa albo do tego jakąś inną
ewentualnie tą kość odczytać w programatorze
Dokładnie problem pojawił się z dnia na dzień. Chodzi o to żeby nie narobić większego syfu przy zmianie kości z innymi mapami niż teraz jest a z odczytaniem to może być problem bo przema72 blokuje zawsze kości jak stroi auto :/
Piroman Twoim zdaniem te objawy co występują u mnie pasują do mojej tezy???
objawy jak najbardziej pasują do tego co napisałem
nie mówię żeby jeździć na jakieś mapie od innego silnika tylko wlozyc jedynie w celu sprawdzenia czy komputer normalnie reaguje na zworke
to że mapy są zabezpieczone nie wyklucza odczytania zawartości epromu programatorem i weryfikacji
dzięki wielkie za rady tak tez zrobię :D
wiesko1261
30-12-14, 17:50
miałem te same objawy , palił się cały czas chekc ,brak reakcji na zworę do odczytania błędów,wkręcał się do 4tyś i strzelał (marchewy )
kompa oddałem do naprawy ,po naprawie już działa
tylko prawdopodobnie sam zrobiłem zwarcie podczas podłączania :(
Muzyk-Grzes
30-12-14, 20:34
P28 nie tak łatwo uszkodzić, ale już kość i podstawkę łatwiej. W jednym cifku z turbo ponad rok po strojeniu z dnia na dzień zapalił się check i nie chciał odpalić, pomogło włożenie nowej wgranej kości, a stara po skasowaniu już się więcej zapisać nie dała.
miałem te same objawy , palił się cały czas chekc ,brak reakcji na zworę do odczytania błędów,wkręcał się do 4tyś i strzelał (marchewy )
kompa oddałem do naprawy ,po naprawie już działa
tylko prawdopodobnie sam zrobiłem zwarcie podczas podłączania :(
wszystko ładnie pięknie ale ja nic przy elektryce w sumie nie grzebałem pomijając fakt wymiany alternatora ale było wszystko ok :/
wiesko1261
04-01-15, 10:55
jednak wyszło u mnie to samo ,po włożeniu tylko kości z tego silnika co był na nim strojony
jest ten problem ,a po wymianie na inne działa , czyli wychodzi że kość uszkodzona (albo co najgorsza ,podmieniona-więcej nikomu nie pożyczę :mad:)
na szczęście będę miał tę samą kopię tych map ,co po strojeniu :D
Muzyk-Grzes
05-01-15, 11:50
Napisz do gościa żeby dał ci też mapkę w pliku ,wtedy będziesz mógł u kogoś z programatorem wgrać sam.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.