Zobacz pełną wersję : które tylne lampy do EK4 VTi Frost White?
Jak w temacie. Które lepiej wrzucić do przedliftowej EK4 hb?
Nowe:
http://allegro.pl/honda-civic-vi-3d-jap-95-01-lampy-tylne-clear-rw-i4868374097.html
czy polift używki:
http://allegro.pl/lampy-tyl-honda-civic-polift-lift-95-00-ej9-ek4-3d-i4933785602.html
????
Ci pierwsi niby twierdzą, że sprzedają tylko i wyłącznie z homologacją włącznie z dopuszczeniem lamp do ruchu w Polsce. Jednak nie tylko o Polskę mi chodzi, gdyż planuję na późne lato objazdówkę po Bałkanach :).
Co z drugiej strony myślicie o tej lampie:
http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2012/257/1/8/honda_civic_ek9___wp_by_acdesign55-d48qm9l.jpg
ciężko trochę z dostępem u nas ale ta z pierwszego linka jest dosyć podobna, tyle że bez ledów.
Z góry dzięki :)
bierz OEM polift, bo :
lepiej świecą,
lepsza jakość,
a jak dobrze poszukasz to czasem za 200zł sie trafią.
Ledy są kontrowersyjne, ale to Twoje auto i Twoja decyzja ;-)
Poliftowe NAJ ! + robisz USDM i jest to najpiękniesza opcja imo ;)
Jeśli lubisz wiejski tjun to wrzucaj te nowe, jeśli nie to OEM'owe z polift'a.
Dzięki za szybką odp. Udało mi się znaleźć te ledy jak na zdjęciu i w związku z tym wybór pomiędzy nimi a OEM polift. Już z takimi jeździłem w poprzedniej hance i robiły robotę. Z nimi problemów nie miałem. Bardziej z przednimi angelsami. Generalnie chcę by dobrze wyglądało i by nie było problemu w podróży po innych krajach. A ponoć na Słowacji chętnie wyłapują naszych. Sami rzućcie okiem:
http://www.cts100.pl/index.php?c1=33&c2=87&c3=88&c4=180&idart=660
zgodnie z treścią ogłoszenia lampy posiadają homologację E (europejską), która notabene zgodnie z zapisami Konwecji Wiedeńskiej musi być tolerowana przez pozostałe państwa członkowskie, bez względu na to, który kraj wydawał homologację. Jest dopuszczenie do ruchu prawostronnego, więc wszystko by się zgadzało. Boo z tego co pamiętam to nic po homologacji, jak były na ruch lewostronny, a samochód wyjechał z fabryki normalnie na resztę Europy. Co do lamp to nawet, gdy jeździłem z nimi wcześniej, to nigdy nie było problemu w przypadku tyłu podczas kontroli czy przy przeglądzie. Kontrowersja może dotyczyc samych LEDów, jednak nie spotkałem się z zapisami o zakazie ich stosowania w przypadku lamp tylnych, a jedynie w przypadku świateł do jazdy dziennej, jeśli nie spełnia się odpowiednich warunków. Te z kolei zapisy tak jakby mnie nie obchodzą i nie dotyczą. Z drugiej też strony skoro produkt fabrycznie ma ledy, nie dotyczy oswietlenia do jazdy dziennej, nie jest żadną samoróbką, posiada homologację europejską akceptowaną przez państwa członkowskie UE i przystosowany jest do ruchu prawostronnego, to osobiście nie widzę podstawy do przyczepienia się kogokolwiek. Jeśli gdzieś się mylę, to proszę o sprostowanie.
OEM polift naprawdę są spoko, ale generalnie do tych mam sentyment :).
btw. tak to wyglądało u mnie w poprzedniej hance :)
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/10428562_736027899808038_6949621971958040289_n.jpg ?oh=964d3685393ab8dca3e48e6ab87e314e&oe=553996C6&__gda__=1430178383_fa173faaed198aa991e12c1a740e8c1 1
uważam, że w tej białej pokazanej wcześniej jest nawet lepiej przy tej lotce ek9. Będę ogarniał takową, lub jakiegoś dłuższego zeala. Na przodzie jest maska carbonowa grill w kolor nadwozia, lampy USDM z kierunkiem z pomarańczowym paskiem.
Osobiscie posiadam te z pierwszego linku, wszystko to rzecz gustu,mnie jednak bardziej te przypadly do gustu niz z polifta, co do plusow ktore wymienil sensej troche bym sie klocil :) oswietlenie w nocy na wstecznym jest duzo lepsze na tych niz na oem z polifta ( pewnie to zasluga przezroczystego ,a nie mglonego klosza), z USDM wygladaja podobnie,choc te z pierwszego linku swieca bardziej " nowoczesnie" cos jak lampy z poliftowych EP2/EP3 . No i cena dorwania tych lampy uzywanych tez jest smieszna,koles na forum nawet sprzedawal je z 80zl :) , ja kupilem komplet w podobnej cenie ;)
dzięki za fajną odpowiedź. Ja jednak mając możliwość wyboru tych z pierwszego obrazka
http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2012/257/1/8/honda_civic_ek9___wp_by_acdesign55-d48qm9l.jpg
albo polifta skłaniam się chyba do tych pierwszych. Choć sam już nie wiem.... w sumie dobrze by wyglądały z EK9 z dymionym bokiem. Jarusnet takie miał w dobrej cenie w swoim sklepie, ale niestety nie ma na stanie, a nie mogę kolejnych miesięcy czekać na paczkę...
Ja bym się najbardziej skłaniał na OEM tak jak większość ale wg mnie te LED nie są złe - w obu przypadkach wg mnie będzie ciekawie ;) Z drugiej strony opcja z ledami może się okazać bardziej trafna ze względu na jej unikatowość a poza tym wizualnie na pewno odmłodzi auto :)
polift OEM również odmłodzi budę :). To jest właśnie niezły orzech do zgryzienia... muszę się z tym jeszcze przespać ;-p
polift OEM również odmłodzi budę :). To jest właśnie niezły orzech do zgryzienia... muszę się z tym jeszcze przespać ;-p
Zgadza się. Tylko większość ludzi podczas modów bierze właśnie pod uwagę lampy OEM. To trochę jak temat z modami w BMW - każdy tylko M Pakiet, gleba, koło. Owszem to jest poprawna droga ale jednak wg mnie modyfikacje powinny dawać trochę oryginalności ;)
jestem tego samego zdania - dzięki ;)
Ładnych pare lat temu w modyfikacjach było sporo oryginalności... Oryginalne to sobie można zafundować felgi albo kolor lakieru. A zakładanie oświetlenia choinkowego zamiast lamp wg mnie jest krzywdzeniem samochodu. Oem polift doda twojemu samochodowi uroku w dodatku po wypolerowaniu i przerobieniu na usdm co jest już może trochę oklepane ale nie bez powodu. Wygląda zajefajnie. Natomiast gdy widzę jakieś ledowe lampy w jakimkolwiek samochodzie to od razu zaczynam sobie wyobrażać co jeszcze właściciel może zwieśniaczyć. Tylko bez spiny panowie, to jest tylko moje zdanie :)
Spoko luzik. Każda opinia dobra ;). Znów skłaniam się ku OEM, ponieważ po rozmowie ze sprzedającym niby "przypadkiem" popełnił błąd w treści ogłoszenia i suma sumarum homologacji nie ma. Podejrzewam, że niejeden handlarz już się tak pomylił ;p. Cóż, zatem w stronę OEM. Chociaż wolałbym tą wersję z przyciemnieniem z ek9. Ma ktoś coś?
Może by tak w tych oem lamach przydymić kierunek ze światłem cofania żeby nie wyglądało tak badziewnie jak folia. Tylko nie wiem jak cały proces przebiega i czy nie trzeba by calej lampy przydymić a wtedy to juz lipa. No i pytanie czy nie poddaje się przyciemnianego szkła wysokim temperaturom, bo lampy sa chyba z plastiku i wiadomo co sie z nimi stanie...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.