Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : KYB Ultra SR lub AGX do angielki?



kuster
25-12-14, 17:11
Heja ludki!
Czy ktos się orientuje czy KYB Ultra SR czy AGX są dedykowane do MB-ka? Ewentualnie czy są jakies np Bilstein B6? Czy ktos ma nr seryjne takich amorów? Głównie zalezy mi na tylnych amorach bo wiem ze przednie pasują z 6gen ;)

Uniek
25-12-14, 17:38
Heja ludki!
Czy ktos się orientuje czy KYB Ultra SR czy AGX są dedykowane do MB-ka? Ewentualnie czy są jakies np Bilstein B6? Czy ktos ma nr seryjne takich amorów? Głównie zalezy mi na tylnych amorach bo wiem ze przednie pasują z 6gen ;)

Ja szukalem kilka miesiecy temu jakis usportowionych amorkow do MB6 to okazalo sie ze sa tylko bilsteiny i koni.

Vincent
25-12-14, 20:38
Jak najbardziej istnieją dedykowane agx do angielki. Sam kupowałem i w sumie były najtańsze w porównaniu do innych civic :) odezwij.się do kolegi chaves, ja od niego brałem i wszystko było ok :)

MM63
25-12-14, 20:45
Jak najbardziej istnieją dedykowane agx do angielki. Sam kupowałem i w sumie były najtańsze w porównaniu do innych civic :) odezwij.się do kolegi chaves, ja od niego brałem i wszystko było ok :)

Panie. Ile?

kamil39
25-12-14, 21:43
300 zl od sztyuki musisz liczyc okolo komplet kolo 1200zl wychodzi.

MM63
25-12-14, 22:11
Ja jak liczyłem mniej więcej, to mi 2k wychodzilo zawsze.

kamil39
25-12-14, 22:31
Chaves za tyle ogarnial komplet (1200 z groszami- tylne sa troszke tansze od przednich , kwestia 20-30 zl), mialem kupic na tyl agx za 600zl, ale Chaves nie mial dostepnych w hurtowni to wsadzilem mts. Za 2 tys to same amory bilsteina do 5 gena moze by sie udalo sciagnac u mnie w hurtowni w pracy(do 5d pewnie nie ma b6 ani b8), ale i tak trzeba czekac 3 tygodnie (takie towary to na zamowienia specjalne) :P

kuster
25-12-14, 22:49
A jak się maja np takie dedykowane AGXy do angielki + obniżone springi? Jest bardzo nisko?
Czy zamiast np. AGXow zastosować zwykle Excel-g?

kamil39
25-12-14, 22:57
Agx nie obnizy Tobie nizej zawiasu, sprezyny to reguluja, amory sa przystowane do sprezyn, ktore obnizaja 35mm poprostu. Jak Cie stac to lepiej do AGX dolozyc, za excel G tez wyblisz kolo 700 zl za komplet, a masz tylko seryjny zawias .

kuster
25-12-14, 23:01
No dobra ale AGX poza regulacją twardości daje nam cos więcej?
Ta twardość jaka mam aktualnie na H&R + amor Delphi mi odpowiada to może tylko Excel-G wystarczy?

kamil39
25-12-14, 23:11
Nic wiecej nie daje, ja na seryjnych amorach z springami HR zrobilem prawie 2 sezony i bylo git, amory nie pociekly itp, wiec mozliwe ze Ci wystarczy- o Ciebie zalezy co oczekujesz od samochodu.

marcus209
25-12-14, 23:47
Heja ludki!
Czy ktos się orientuje czy KYB Ultra SR czy AGX są dedykowane do MB-ka? Ewentualnie czy są jakies np Bilstein B6? Czy ktos ma nr seryjne takich amorów? Głównie zalezy mi na tylnych amorach bo wiem ze przednie pasują z 6gen ;)

Są AGX z takimi numerami: 741052 (lewy), 741051 (prawy) i tył 741053

maaaster109
26-12-14, 13:53
bd mial do sprzedania sprezyny obnizajaco progresywne do angielki jak chcez:) pisz pw

vipek
26-12-14, 16:45
Na AGXach fura siedzi wysoko

kuster
26-12-14, 21:57
Na AGXach fura siedzi wysoko

Za wysokość odpowiada chyba sprezyna co nie? ;)
Zastanawiam się właśnie czy AGXy są warte swojej ceny...

kamil39
26-12-14, 22:22
Amor ( w tym dlugosc tloczyska) tez moze obnizyc samochod.

marcus209
27-12-14, 10:48
Na AGXach fura siedzi wysoko

A mi się wydaje, że po założeniu AGX na ori sprężyny auto trochę się obniżyło. Chociaż może to być złudzenie. Zmieniłem w tym samym czasie koła z 175/65/r14 na 195/55/r15 i mogą inaczej wypełniać nadkole.

vipek
27-12-14, 11:15
Za wysokość odpowiada chyba sprezyna co nie? ;)


Zastanawiam się właśnie czy AGXy są warte swojej ceny...



Siwy ma AGXy w swoim zlomie z eibachem. Ja mialem tez eibacha na seryjnym amorku i u mnie fura stala zauważalnie niżej.

Vincent
27-12-14, 14:57
Moim zdaniem są warte swojej ceny. Oczywiście główny atut to regulacja twardości. Na zlocie dałem maksymalna twardość i bardzo fajnie się na tym jechało, bardziej opony nie dawały rady ;) a jak masz za twardo to 30s i juz robisz sobie miękko. Regulacja w tych do angielki jest od góry wiec nawet nie musisz nurkować pod auto :)

lookaty
30-12-14, 21:56
Z tego co wiem to AGXa można łatwo jayebać krótszą sprężyną :(

kamil39
31-12-14, 10:29
Taa,m bo wielu ludzi obniza auta po -80 i szuraja wahaczami po ziemi (idiotyzm jednym slowem), amory sa juz zaprojektowane na springi -35 , i przy takich sprezynach powinno byc wszystko ok.

!markos
31-12-14, 10:39
AGX nie był, nie jest i nie będzie przeznaczony do pracy z obniżającymi sprężynami, producent nigdy nigdzie tego nie napisał, to tuningowy światek tak sobie wymyślił, sprzedawcy i tjunerzy - że się nadają, bo mają większe tłumienie i regulację. Więc tak je sprzedają. Nie znaczy to, że nie będzie działać, ale to nie jest typowy amortyzator do obniżanych zawieszeń.

lookaty
31-12-14, 12:49
AGX nie był, nie jest i nie będzie przeznaczony do pracy z obniżającymi sprężynami, producent nigdy nigdzie tego nie napisał, to tuningowy światek tak sobie wymyślił, sprzedawcy i tjunerzy - że się nadają, bo mają większe tłumienie i regulację. Więc tak je sprzedają. Nie znaczy to, że nie będzie działać, ale to nie jest typowy amortyzator do obniżanych zawieszeń.

O to mi właśnie chodziło. Jak mi padną Delfaje to oddaję do Krakowa do magika, który zrobi je na odpowiedni skok do gleby -40mm.

kamil39
31-12-14, 14:59
Więc tak je sprzedają. Nie znaczy to, że nie będzie działać, ale to nie jest typowy amortyzator do obniżanych zawieszeń.Do budy MB/ma niestety z tego co wiem typowo sportowego amora do obnizenia (np b8 ) nie produkuje sie niestety, a swoja droga komplet b8 kosztuje ponad 2 razy wiecej od AGX, seryjne amory daja rade na springach -35mm, a co dopiero utwardzony amor, który nie bedzie sie tak poddawal na zakretach i nie bedzie mozliwosci jego dobijania.

Bonless
31-12-14, 15:48
Do budy MB/ma niestety z tego co wiem typowo sportowego amora do obnizenia (np b8 ) nie produkuje sie niestety, a swoja droga komplet b8 kosztuje ponad 2 razy wiecej od AGX, seryjne amory daja rade na springach -35mm, a co dopiero utwardzony amor, który nie bedzie sie tak poddawal na zakretach i nie bedzie mozliwosci jego dobijania.

Są regulowane amory Koni sport do współpracy ze sprężynami obniżającymi. Są jeszcze Bilstein B6 ale nie wiem czy są do niższych sprężyn.

!markos
31-12-14, 22:03
Akurat z Bilsteinem jest najmniejszy problem, bo zakup w Zerkopolu = możliwość dowolnego ustawienia amortyzatora, skrócenia, blablabla. Wszystko w cenie.