Zobacz pełną wersję : KYB Ultra SR lub AGX do angielki?
Heja ludki!
Czy ktos się orientuje czy KYB Ultra SR czy AGX są dedykowane do MB-ka? Ewentualnie czy są jakies np Bilstein B6? Czy ktos ma nr seryjne takich amorów? Głównie zalezy mi na tylnych amorach bo wiem ze przednie pasują z 6gen ;)
Heja ludki!
Czy ktos się orientuje czy KYB Ultra SR czy AGX są dedykowane do MB-ka? Ewentualnie czy są jakies np Bilstein B6? Czy ktos ma nr seryjne takich amorów? Głównie zalezy mi na tylnych amorach bo wiem ze przednie pasują z 6gen ;)
Ja szukalem kilka miesiecy temu jakis usportowionych amorkow do MB6 to okazalo sie ze sa tylko bilsteiny i koni.
Jak najbardziej istnieją dedykowane agx do angielki. Sam kupowałem i w sumie były najtańsze w porównaniu do innych civic :) odezwij.się do kolegi chaves, ja od niego brałem i wszystko było ok :)
Jak najbardziej istnieją dedykowane agx do angielki. Sam kupowałem i w sumie były najtańsze w porównaniu do innych civic :) odezwij.się do kolegi chaves, ja od niego brałem i wszystko było ok :)
Panie. Ile?
300 zl od sztyuki musisz liczyc okolo komplet kolo 1200zl wychodzi.
Ja jak liczyłem mniej więcej, to mi 2k wychodzilo zawsze.
Chaves za tyle ogarnial komplet (1200 z groszami- tylne sa troszke tansze od przednich , kwestia 20-30 zl), mialem kupic na tyl agx za 600zl, ale Chaves nie mial dostepnych w hurtowni to wsadzilem mts. Za 2 tys to same amory bilsteina do 5 gena moze by sie udalo sciagnac u mnie w hurtowni w pracy(do 5d pewnie nie ma b6 ani b8), ale i tak trzeba czekac 3 tygodnie (takie towary to na zamowienia specjalne) :P
A jak się maja np takie dedykowane AGXy do angielki + obniżone springi? Jest bardzo nisko?
Czy zamiast np. AGXow zastosować zwykle Excel-g?
Agx nie obnizy Tobie nizej zawiasu, sprezyny to reguluja, amory sa przystowane do sprezyn, ktore obnizaja 35mm poprostu. Jak Cie stac to lepiej do AGX dolozyc, za excel G tez wyblisz kolo 700 zl za komplet, a masz tylko seryjny zawias .
No dobra ale AGX poza regulacją twardości daje nam cos więcej?
Ta twardość jaka mam aktualnie na H&R + amor Delphi mi odpowiada to może tylko Excel-G wystarczy?
Nic wiecej nie daje, ja na seryjnych amorach z springami HR zrobilem prawie 2 sezony i bylo git, amory nie pociekly itp, wiec mozliwe ze Ci wystarczy- o Ciebie zalezy co oczekujesz od samochodu.
Heja ludki!
Czy ktos się orientuje czy KYB Ultra SR czy AGX są dedykowane do MB-ka? Ewentualnie czy są jakies np Bilstein B6? Czy ktos ma nr seryjne takich amorów? Głównie zalezy mi na tylnych amorach bo wiem ze przednie pasują z 6gen ;)
Są AGX z takimi numerami: 741052 (lewy), 741051 (prawy) i tył 741053
maaaster109
26-12-14, 13:53
bd mial do sprzedania sprezyny obnizajaco progresywne do angielki jak chcez:) pisz pw
Na AGXach fura siedzi wysoko
Na AGXach fura siedzi wysoko
Za wysokość odpowiada chyba sprezyna co nie? ;)
Zastanawiam się właśnie czy AGXy są warte swojej ceny...
Amor ( w tym dlugosc tloczyska) tez moze obnizyc samochod.
Na AGXach fura siedzi wysoko
A mi się wydaje, że po założeniu AGX na ori sprężyny auto trochę się obniżyło. Chociaż może to być złudzenie. Zmieniłem w tym samym czasie koła z 175/65/r14 na 195/55/r15 i mogą inaczej wypełniać nadkole.
Za wysokość odpowiada chyba sprezyna co nie? ;)
Zastanawiam się właśnie czy AGXy są warte swojej ceny...
Siwy ma AGXy w swoim zlomie z eibachem. Ja mialem tez eibacha na seryjnym amorku i u mnie fura stala zauważalnie niżej.
Moim zdaniem są warte swojej ceny. Oczywiście główny atut to regulacja twardości. Na zlocie dałem maksymalna twardość i bardzo fajnie się na tym jechało, bardziej opony nie dawały rady ;) a jak masz za twardo to 30s i juz robisz sobie miękko. Regulacja w tych do angielki jest od góry wiec nawet nie musisz nurkować pod auto :)
Z tego co wiem to AGXa można łatwo jayebać krótszą sprężyną :(
Taa,m bo wielu ludzi obniza auta po -80 i szuraja wahaczami po ziemi (idiotyzm jednym slowem), amory sa juz zaprojektowane na springi -35 , i przy takich sprezynach powinno byc wszystko ok.
AGX nie był, nie jest i nie będzie przeznaczony do pracy z obniżającymi sprężynami, producent nigdy nigdzie tego nie napisał, to tuningowy światek tak sobie wymyślił, sprzedawcy i tjunerzy - że się nadają, bo mają większe tłumienie i regulację. Więc tak je sprzedają. Nie znaczy to, że nie będzie działać, ale to nie jest typowy amortyzator do obniżanych zawieszeń.
AGX nie był, nie jest i nie będzie przeznaczony do pracy z obniżającymi sprężynami, producent nigdy nigdzie tego nie napisał, to tuningowy światek tak sobie wymyślił, sprzedawcy i tjunerzy - że się nadają, bo mają większe tłumienie i regulację. Więc tak je sprzedają. Nie znaczy to, że nie będzie działać, ale to nie jest typowy amortyzator do obniżanych zawieszeń.
O to mi właśnie chodziło. Jak mi padną Delfaje to oddaję do Krakowa do magika, który zrobi je na odpowiedni skok do gleby -40mm.
Więc tak je sprzedają. Nie znaczy to, że nie będzie działać, ale to nie jest typowy amortyzator do obniżanych zawieszeń.Do budy MB/ma niestety z tego co wiem typowo sportowego amora do obnizenia (np b8 ) nie produkuje sie niestety, a swoja droga komplet b8 kosztuje ponad 2 razy wiecej od AGX, seryjne amory daja rade na springach -35mm, a co dopiero utwardzony amor, który nie bedzie sie tak poddawal na zakretach i nie bedzie mozliwosci jego dobijania.
Do budy MB/ma niestety z tego co wiem typowo sportowego amora do obnizenia (np b8 ) nie produkuje sie niestety, a swoja droga komplet b8 kosztuje ponad 2 razy wiecej od AGX, seryjne amory daja rade na springach -35mm, a co dopiero utwardzony amor, który nie bedzie sie tak poddawal na zakretach i nie bedzie mozliwosci jego dobijania.
Są regulowane amory Koni sport do współpracy ze sprężynami obniżającymi. Są jeszcze Bilstein B6 ale nie wiem czy są do niższych sprężyn.
Akurat z Bilsteinem jest najmniejszy problem, bo zakup w Zerkopolu = możliwość dowolnego ustawienia amortyzatora, skrócenia, blablabla. Wszystko w cenie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.