kooba
05-07-08, 01:36
Mam nastepujacy problem:
Kupilem kit obnizajacy weitec - 40mm, dokladniej : springi + przednie amortyzatory. Zestaw dedykowany jest do del sola.
Po montazu okazalo sie ze przod w zasadzie pozostal na seryjnej wysokosci a tyl na seryjnych amorach obnizyl sie o obiecywane przez weiteca okolo 40 mm. Wyglada to koszmarnie i musze cos z tym zrobic..
Czy moze to byc wina amortyzatorow ktore dedykowane sa przez producenta do crx, ktore niby mechanicznie pasuja ale moze auta te roznia sie np rozkladem masy wiec amortyzator ma inne parametry? Chociaz auto stoi raczej na sprezynach niz na amortyzatorach co wykluczaloby moja teorie?
Prosze o pomoc bo jestem bardzo zdeterminowany i gdzies tam w glowie snuje sie pomysl obcinania sprezyn jesli nic innego nie pomoze :(
Chcialbym uniknac wielokrotnej zmiany amortyzatorow co wiaze sie z nie malymi kosztami - stad ten watek.
Kupilem kit obnizajacy weitec - 40mm, dokladniej : springi + przednie amortyzatory. Zestaw dedykowany jest do del sola.
Po montazu okazalo sie ze przod w zasadzie pozostal na seryjnej wysokosci a tyl na seryjnych amorach obnizyl sie o obiecywane przez weiteca okolo 40 mm. Wyglada to koszmarnie i musze cos z tym zrobic..
Czy moze to byc wina amortyzatorow ktore dedykowane sa przez producenta do crx, ktore niby mechanicznie pasuja ale moze auta te roznia sie np rozkladem masy wiec amortyzator ma inne parametry? Chociaz auto stoi raczej na sprezynach niz na amortyzatorach co wykluczaloby moja teorie?
Prosze o pomoc bo jestem bardzo zdeterminowany i gdzies tam w glowie snuje sie pomysl obcinania sprezyn jesli nic innego nie pomoze :(
Chcialbym uniknac wielokrotnej zmiany amortyzatorow co wiaze sie z nie malymi kosztami - stad ten watek.