tehCleaner
04-07-08, 23:06
Witajcie,
Mam nadzieje, że ktos spodkał sie z podobnym problemem i pomoże szybko rozwiązać ten problem, a mianowicie w cupejce Vgen d15b2 przy pełnym obciążeniu(gaz do dechy) przy obrotach 2500 - ~3500 cos wyraźnie trzyma silnik.. filtr paliwa i powietrza nowe, katalizator jutro wycinam, sonda lambda pracuje wzorcowo. Jutro sprawdze takze układ zapłonowy ale dziwne zeby to była wina tego.
Możliwe ze ze problem moze tkwić trysku paliwa? No nie wiem czego sie złapać.. Nie wiem jak dokładnie działa Dual Point Iniection ale drugi wtryskiwacz sie włącza dopiero od 3,5k rpm? hmm moze problem tkwic w sterowaniu?
z góry dzięki
Mam nadzieje, że ktos spodkał sie z podobnym problemem i pomoże szybko rozwiązać ten problem, a mianowicie w cupejce Vgen d15b2 przy pełnym obciążeniu(gaz do dechy) przy obrotach 2500 - ~3500 cos wyraźnie trzyma silnik.. filtr paliwa i powietrza nowe, katalizator jutro wycinam, sonda lambda pracuje wzorcowo. Jutro sprawdze takze układ zapłonowy ale dziwne zeby to była wina tego.
Możliwe ze ze problem moze tkwić trysku paliwa? No nie wiem czego sie złapać.. Nie wiem jak dokładnie działa Dual Point Iniection ale drugi wtryskiwacz sie włącza dopiero od 3,5k rpm? hmm moze problem tkwic w sterowaniu?
z góry dzięki