Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : łóżyska skrzyni 1.8 VTI



embe
04-07-08, 10:33
Słychać już łożyska przy puszczonym sprzęgle i w trakcie przyspieszania, w serwisie VTEC w Łodzi chcą za tą zabawę około 1000 pln ( w tym 400,- za wyjęcie skrzyni i zmontowanie wszystkiego).
Jest opcja aby zrobić to taniej? Pasują łożyska od słabszych wersji?

motor to b18c4 w 5d budzie (angielka)

pzdr

Gruszka
05-07-08, 06:51
Embe, napisz PW do Remka (rem36). Na pewno Ci pomoze.

Pzdr.

Cairo
06-07-08, 11:45
Ja Ci powiem, że chyba sporo za dużo, ja gdy pytałem mojego mechanika o wymianę łożysk powiedział coś ok 300pln (inna sprawa, że mam u niego bardzo dobre stawki, ale 1000pln to chyba grube przegięcie)

boro
06-07-08, 13:52
Ja w tym samym serwisie VTEC w łodzi dowiadywałem się o wymianę w skrzyni od 1,4 i powiedział 700.
Cairo niestety u nas są takie ceny a ten serwis jest naprawdę dobry i dlatego jest trochę drożej. ZA wymianę cukierków woła 100 za stronę, a u mnie w tomaszowie to aż 150.

gregorion
06-07-08, 22:45
U mnie wyly lozyska w skrzyni, ale zdecydowalem sie na kupna uzywanej(700zl) z gwarancjai wymiannie(300+olej i uszczelniacze). Zawsze do konca nie wiadomo ktore to lozyska i ile ich padlo. Koszt wymiany skrzynki (tzn. montaz i demontaz... bez ingerencji w nia) to od 300 do 450 w normalnych i dobrych warsztatach (chyba ze gdzies w szopie u pana jozia to moze 250). Kolega zaczal kiedys remoncik skrzynki w Audi o zaczal od 1 tys bo tak szacowali, a skoczyl na 4tys. . Czyli koszty to: wymiana skrzyni+jej naprawa+czesci (ktore nie sa tanie, a szczegolnie nie wiem jak bedzie lozyskami do VTI bo pewnie malo wyprodukowano tych skrzynek i czesci jak to bywa.. drogie :( ). Tysiac w tym momencie to malo jak jak mi sie wydaje... Pozdrawiam

gregorion
06-07-08, 22:54
Aha.. w sprawie lozysk. Pamietaj ze lozyska do skrzyni sa czasem dostepne roznych firm, czasem warsztat ktory naprawia niestety zamawia, bo musi w ASO, a czasem wyceniaja Ci w miare tanio za naprawe bo warsztat ma wiele takich skrzyn i wkladaja uzywane lozyski z innej, ktore sa oczywiscie dobre(dostaniesz gwarancje) ale ile pojezdza?? ogólnoe temat ciezki i trudny ale zycze powodzenia...

Motyl
07-07-08, 18:02
Zawsze do konca nie wiadomo ktore to lozyska i ile ich padlo.

nie zgadzam się, po rozebraniu wiadomo które padły, zresztą w b serii padają z reguły tylko dwa na wałku sprzęgłowym. Nie widziałem jeszcze, żeby do wymiany było więcej. Profilaktycznie można też wymienić jedno na głównym i to wszystko.

Poza tym przy rozebraniu można sprawdzić w jakim stanie są synchro, przesówki i poszczególne przełożenia, czego nie doświadczysz przy kupnie używanej skrzyni.

Temat nie jest ani cięzki ani trudny.


Embe, napisz PW do Remka (rem36). Na pewno Ci pomoze.

Pzdr.

tak własnie

gregorion
08-07-08, 08:16
Moze Motyl ma racje jesli trafisz na kogos rzetelnego. Ja z ciekawosci rozebralem swoja stara skrzynke u kolegi w warsztacie i okazalo sie ze padly lozyska na glownym walku i w mech. roznicowym, a do tego bylo troche wiorow metalowych(chyba z zebatek bo takie krawedzie mialy poscinane).

Motyl
08-07-08, 11:40
w mech. roznicowym,

te duże miałes padniete?? pierwszy raz słyszę, żeby one się wysypały


a opiłki były pewnie z łożysk na wałku, bo wysypuje się najczęściej taki obważanek ze sodka, kruszy sie i lata po całej skrzyni,