PDA

Zobacz pełną wersję : Problem D13B2



AsuX
10-12-14, 16:46
Witam.
Mam mały problem z obrotami na ssaniu. Silnik zimny, odpalam go, chodzi na ssaniu(obroty nie falują, wszystko jest git). Dojadę do świateł(300m-400m), wciskam sprzęgło, wrzucam na luz i nagle silnik zaczyna wyć(nie mam obrotomierza ale ma na pewno większe obroty niż na ssaniu gdy go odpalę). Rano się spieszę to go trochę przeciągam tak: 2- 40 km/h, 3- 60km/h. Nie wiem co może być przyczyną. We wakacje aku mi padł i musiałem kupić nowy, bo swoje lata miał. I tak się zastanawiam czy może przyczyną jest to, że ECU straciło pamięć(po wymianie aku nie czekałem aż silnik się zagrzeje i 2 razy włączy się wentylator) i dlatego tak się zachowuje. Czy reset ECU wystarczy żeby wszystko wróciło do normy? Żeby zrobić reset ECU wystarczy odpiąć aku czy muszę akurat dany bezpiecznik wypiąć?

yautja
10-12-14, 21:01
Prędzej zacina Ci się linka gazu.

AsuX
11-12-14, 17:21
Jakby linka mi się zacinała to na rozgrzanym silniku też by mi wył. Tylko zachowuje się jak powyżej opisałem.

siara87
11-12-14, 20:26
Sprawdź przewody podcisnien ,może któryś jest uszkodzony

AsuX
14-12-14, 11:20
Niby są w porządku, nie są sparciałe. Tak się zastanawiam czy nie zrobić reset ECU, może to pomoże?

Genax
14-12-14, 14:52
Zresetuj Ecu i zrób to tak jak trzeba czyli masz nie dotykać pedału gazu aż do wyłączenia się po raz pierwszy wentylatora. Odłącz najlepiej klemę na 10min i sprawdź czy po tym czasie ustawienia radia zostały usunięte.

AsuX
14-12-14, 16:36
Zrobiłem reset ECU, czekałem aż 2 razy włączy się wentylator, teraz czekam aż ostygnie i zrobię małą rundę po mieście. Zastanawia mnie jeden fakt, wentylator włączył się 2 razy(silnik już miał odpowiednią temperaturę) a on cały czas na ssaniu chodził, czy to jest normalne? Czy dopiero jak wcisnę pedał gazu wtedy wyłącza się ssanie?