PDA

Zobacz pełną wersję : Szarpie na klimie

Sławek
03-07-08, 21:20
Witam.
Auto (D15Z6) podczas jazdy z włączoną klimą szarpie, tzn. jadąc ze stałą prędkością, czuć tak jakby coś hamowało, i przyspieszało na przemian,do tego bardzo słabo przyspiesza. Bez klimy wszystko jest w normie.
Kopułka, palec, świece wymienione, przewody OK, przeczyściłem przepustnicę i krokowy, ale jest bez zmian.
Miał ktoś taki problem? Co może być przyczyną?

rafnexster
03-07-08, 21:37
miałem to samo u siebie ( jak włączyłem klime to jak by mi ktoś jakąś przyczepe zapioł i jeszcze motor zaczynał pracowac jak "czołg:... do dzisiaj niewiem czym to jest spowodowane :( (jednostka ta sama co i u ciebie D15Z6)-widać nie lubi klimy :)

Sławek
03-07-08, 21:52
Ale w chłodniejsze dni nie ma takiego problemu- tzn. nie szarpie........

Skoti
03-07-08, 23:07
Nie znam się ale wydaje mi się ze to jest moment kiedy się sprężarka z klimy włacza, wtedy czuć wyrażny brak mocy

Bodzlo
03-07-08, 23:34
Niestety ale przy wysokich zewn.temp cisnienie w klimie dochodzi do 20-25 bar co daje dość spore obciążenie w naszych autach :( tylko powiem ci ze u mnie to az tak bardzo odczuwalnie nie jest no chyba ze ja tego tak nie odczówam bo wiem czym to jest spowodowane:D w zeszłym roku sobie tak myślałem że jakby zastosować lepszy wentylator mozna by zbić bardziej temperature skraplacza co by znacznie poprawiło prace

A skraplacz zakładałes nowy?

Sławek
04-07-08, 07:29
Nie znam się ale wydaje mi się ze to jest moment kiedy się sprężarka z klimy włacza, wtedy czuć wyrażny brak mocy
To raczej nie przez sprężarkę- szarpnie nawet co sekundę, a sprężarka nie załącza się tak często.

A skraplacz zakładałes nowy?

Nie, wszystko jest z używane z rozbitka.

Wally
04-07-08, 07:36