Zobacz pełną wersję : turbo do D14 z "chipem"
streetracer
03-07-08, 15:18
mam takie pytanko. Mam Hanie 1.4is + chip 110Km czy wsadzac do niej suszare "turbo"?? ma ktos juz ?? warto??
co to za chip ?
tylko nie mów że ten z allegro za 10zł bo spadne z krzesła chyba
Jak tylko trochę się wysilisz i przeglądniesz to forum to dowiesz się, że nie warto, aczkolwiek jak dobrze pamiętam jedno 1,4 z turbo było. Bardziej opłaca się zeSWAPować silnik na B lub H serię niż modzić przy D14, który niestety nie jest dobrą bazą do modów jak chociażby D15B7 ;)
Właśnie a tego "Chipsa" skąd masz? :)
Właśnie a tego "Chipsa" skąd masz? :)
..chyba z paczki chipsow,, :D
streetracer, a ta moc po czipe to zmierzona chociarz? :D:D
streetracer
04-07-08, 15:50
ja kupiłem juz hanie z tym chipem wiec nie wiem gdzie do robiono,ale przy kupnie widzialem wykresy z hamowni wiec jest sprawdzona.A taki SWAP to podobne koszty jak turbo??
Dla chcacego to mozna wykres i 500 km zrobic ;) Koszty soft turbo i swapa na b serie porownywalne ale jezeli chcesz swap z d na d to wyjdzie taniej
Tak podobne czyli 8-9 tysiecy (mowa oczywiscie o soft turbo np u grabowskiego) tyle ze dosc ciezko jest trafic dobry silnik b serii. A te 20 koni z samego jaiesgos cipa ;p to jakos mnie nie przekonuje, nawet zmiana/grzebanie w kompie tyle raczej nie (moze sie myle poprawcie mnie jak cos)
bo streetracer napewno ma magnetyzer do tego chipa, możliwe że rezystor też tam siedzi. Spryciula myślał że nas zaskoczy !
JulekCIVIC
04-07-08, 18:07
Swpa na B serie to wydatek jakiejs 5-6.5 tys:) soft turbo to wydatek jakies 4tys ale wystoric trzeba a to nie tanie... jesli masz d14 to zeswapuj na d16y8 i masz na wyjsciu 125KM potem jakies doloty wydechy i spokojnie mozesz te 140KM miec mysle ze przesiadajac sie w to bedziesz zadowolony:) a koszt takiego d16y8 to jakies 4tys
Swpa na B serie to wydatek jakiejs 5-6.5 tys:) soft turbo to wydatek jakies 4tys ale wystoric trzeba a to nie tanie...
Z kąd ty mieszkasz ?
streetracer
05-07-08, 15:35
Bo dokładnie chodzi o to że brat ma golfa 4 GTI i najprawdopodobniej za jakis czas jak jeszcze pare gratów wyczaii to bedzie zakładal Garretta GT28RS i turbinke ( K03 ) bym mial za free razem juz z przewodami olejowymi i wodnymi.
Kolektor i downpipe bym pewnie spawal razem z nim jak on by robil pod nowego garretta.
Pozostaloby jeszcze tylko dolot zrobic i tez zastanawiam sie czy jego intercooler by spasil ( zmienia na FMIC ), wtedy pozostalo by wtedy tylko orurowanie ewentualnie jakies wieksze wtryskiwacze no i program, bo chcialbym to sprubowac na seryjnej reszcie wydechu. Tylko czy turbina nie bedzie za bardzo puchla ??
aaa to masz luzik :) Zmień ten wydech też.
Wydech trzeba zmienić bez dwóch zdań.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.