Zobacz pełną wersję : Eibach pro kit + seryjny amor + top hats
xkrystianx
01-12-14, 14:49
Witam. Jak w temacie mam springi eibach i chcę je założyć je na seryjne amory civicu ej9, ale nie ich szybko wykończyć. Czy top hatsy w takim zestawie mają sens? Co o tym myślicie?
Sens ma choćby dlatego że tłoczysko amora pozostanie bliżej swojej optymalnej pozycji , ograniczysz też ryzyko dobicia więc teoretycznie nie zmniejszysz żywota seryjnych amorów .
xkrystianx
01-12-14, 17:33
Właśnie o to mi chodzi, ale spotkałem się z opiniami ,że eibach pro kit może pracować z oem amorem bez negatywnych konsekwencji.
Niby tak ale jak je masz to przy ekstremalnej sytuacji duża dziura itp szansa dobicia jest mniejsza ogólnie dużo ludzi śmiga na serii amorze i innych springach i pewno wypowiedza sie ze jest ok :)
xkrystianx
01-12-14, 22:07
Może wypowie się ktoś kto miał u siebie podobny zestaw..
Mam sprężyny eibach pro kit z seryjnymi amortyzatorami bez top kats'ów, zrobiłem 15 tys km i ostatnio na badaniu technicznym, w tej samej stacji kontroli, sprawność amortyzatorów pokazało taką samą jak przed zmianą sprężyn. Jeździ się fajnie, nie wiem czy jest sens bawić się z Top Hatsami, czy nie lepiej poczekać i odłożyć pieniądze na lepszy amortyzator pod sprężyny obniżające. Ja się nie przejmuję, jeżdżę bez top hats'ów. Pozdrawiam ;)
PIMPEK_EJ2
07-12-14, 19:43
Jak masz gaz i często jeździsz w kilka osób to daj chociaż na tył. Ograniczy to możliwość dobicia
Mam sprężyny eibach pro kit z seryjnymi amortyzatorami bez top kats'ów, zrobiłem 15 tys km i ostatnio na badaniu technicznym, w tej samej stacji kontroli, sprawność amortyzatorów pokazało taką samą jak przed zmianą sprężyn. Jeździ się fajnie, nie wiem czy jest sens bawić się z Top Hatsami, czy nie lepiej poczekać i odłożyć pieniądze na lepszy amortyzator pod sprężyny obniżające. Ja się nie przejmuję, jeżdżę bez top hats'ów. Pozdrawiam ;)
cały myk polega na tym, ze na twardszych (i niższych) sprężynach, trzepaki zawsze pokazują wyższa sprawność amora niż na seryjnych sprężynach..
Jak masz gaz i często jeździsz w kilka osób to daj chociaż na tył. Ograniczy to możliwość dobicia
A czy zmniejszy efekt odbijającej się piłeczki? Jak zapakuję do siebie 5 osób + bagaż to na dziurawej drodze tył strasznie skacze.
PIMPEK_EJ2
08-12-14, 21:29
A w jakim stanie masz amory?
xkrystianx
08-12-14, 22:37
A w jakim stanie masz amory?
U mnie przód oba 54% tył lewy 45 prawy 39 i mam gaz, w kilka osób też zdarza się jeździć .
U mnie przód oba 54% tył lewy 45 prawy 39
to może bardziej pomyśl o wymianie amortyzatorów niż kupować Eibachy
PIMPEK_EJ2
08-12-14, 22:53
W sumie niezbyt dobrze ale nie dokońca można ufać tym szarpakom. Napompuj w ch.. mocno opony i zobaczysz że sprawność się poprawi;)
xkrystianx
08-12-14, 23:38
Wiem, że nie zbyt dobrze, ale eibachy mam już kupione jakiś czas temu. Na razie amory muszą zostać z powodu finansów i dlatego zastanawiam się czy wrzucić top hatsy, żeby ich jeszcze bardziej nie wykończyć.
Wrzucajac TopHatsy na pewno im bardziej nie zaszkodzisz, mozesz jedynie ulzec w cierpieniu:)
Wrzucaj i sie nie zastanawiaj.
Też się przymierzam do zmiany sprężyn na EIBACH Pro-Kit i zostawienie seryjnych amortyzatorów i trafiłem na ten wątek.
Piszecie w nim o "TopHatsy". Co to takiego, jak działa i jakie ma zastosowanie?
Pozd...
No ok znalazłem. Z tyłu to rozumiem że wejdzie ale z przodu nie będzie problemów z zamknięciem maski?
ale z przodu nie będzie problemów z zamknięciem maski?
Nie będzie problemu
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.