PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z odpalaniem D16v1 rozrusznik kręci a nie odpala.



piero
30-11-14, 09:57
Witam. Mam problem z civicem VII d16v1. mianowicie. Rano autko ładnie odpaliło żona pojechała do pracy po wyjściu z pracy auto nie odpaliło. rozrusznik kręcił auto nie odpala. auto zostało zcholowane akumulator (2 letni) doładowany i auto odpaliło. żona pojechała kupić nowy akumulator auto ładnie przez 2 dni odpalało i w drodze do pracy zatrzymała sie pod sklepem wychodzi i auto cos próbuje łapać ale po chwili już nie próbuje tylko znowu rozrusznik kręci a efektów zero. przyjechał kolega zmienił założył nowy akumulator i znowu rozrusznik rąbie a auto nie odpala. po zcholowaniu do domu auto odpala normalnie.

w obu przypadkach auto stało pochylone (strona pasażera wyżej niż kierowcy) może byc to przyczyną
po dotankowaniu benzyny (20l a było około 10l) i postawieniu auta na pochyłym auto ciągle pracuje zapala bezproblemowo

auto z LPG więc moze byc problem z benzyną? ze na starcie jest jakiś problem, a jak przejdzie na gaz jest ok
Znajomy elektronik samochodowy(bardzo dobry) podłączył sie pod już działający samochod ale zadnych błędów nie było.


przepraszam ze tylko takie szczątkowe informacje ale nie mam jak sprawdzić tego sam bo jestem 900 km od domu i wiem tylko tyle ile mi żona powie. oczekiwał bym jakiś sugestii czego szukać lub jak sprowokować takie sytuacje by auto znowu przestało działać a elektronik mógł zlokalizować usterke

dziękuje za jakąkolwiek pomoc :)

jacek6664
30-11-14, 10:47
trzeba sprawdzic czy pompa pailwa podaje w momencie gdy sie tak znowu stanie

piero
30-11-14, 11:10
napewno sprawdzę to jak bede w domu za 2 tygodnie. narazie myśle jak przy pomocy żony w warunkach domowych(podwórko) sprowokować takie zachowanie autka..

powiedziałem zeby próbowała jezdzić w pobliżu domu +/- 0,5 km jezdzic na próbe i obserwować ale auto jak na "złość" zapala za każdym razem...

klubowicz
09-12-14, 09:37
Sprawdź w tej kolejności:

1) pompa paliwa
2) świece
3) cewki
4) czujnik położenia wału


Problem leży w jednym z powyższych.

piero
10-12-14, 19:32
w przyszłym tygodniu bede wszystko sprawdzał. na chwile obecną celuje w pompe paliwa.

po zatankowaniu powyżej połowy baku problem znika i wszystko juz od 10 dni śmiga bez problemowo.

we wrześniu autko miało małą stłuczke (strzał z tyłu). U mnie wzmocnienie pod hak przyjeło całą siłe a była nie mała (radio i radio cb wyskoczyło z kieszeni) wizualnie nie było u mnie większych uszkodzeń, zauważyłem tylko ze wskaźnik paliwa z 1/4 wskoczył prawie do połowy potem znowu za jakis czas było więcej i potem znowu mniej i sie uspokoiło.

Podejrzewam ze od tego uderzenia pompa paliwa sie w jakiś sposob uszkodziła

cyborgwrc
11-12-14, 13:40
Kiedy filtr paliwa był zmieniany? Warto by się nim zainteresować...

bunkerites
12-12-14, 20:40
Mogl wezyk ma pompie peknac.Musisz pompe wyciagnac i obczaic

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

piero
07-01-15, 20:58
Witam. Problem rozwiązany temat do zamknięcia.

po wyjęciu pompy paliwa ze zbiornika ukazało się ze jest spadnięta z jednego zawiasu. Założyłem, pompe ponownie zamontowałem i od tego czasu cicho i spokojnie. sprawdzone również na rezerwie odpala bez problemowo.

dziękuje wszystkim za pomoc