Zobacz pełną wersję : d13b2 + kolektor SS 4-2-1
zastanawiam sie nad czyms takim. koszta na razie nie sa tematem
czy w obecnosci gaznika to wogole cos da???/
moze ktos ma taka kombinacje
jedyne doswiadczenie przy zwiekszaniu przepustowosci wydechu mam takie ze jak wycialem katalizator to na benzynei nie odczulam raczej nic, za to na gazie znacznie.
gaznik mozna zawsze doregulowac, gaz tez.
na razie mam kolektor z crx 4-2-1 ale jeszcze nei zalozony. mysle o kupnie typowego w tym ukladzie
Prosze o powazne podejcie do tematu
pozdrooo
wieshaq
Na początek postaraj się zbliżyć do pojemności 1.6
Kombinowanie wydechu do D13 uwazam za bezsensowne przy aktualnym prawie bo silnik w tym momencie jest elementem wymiennym i nie musisz nic miec w dokumentach o zmianie.
ps. Kolektor od CRXa domyślam się że jest z silnika DOHC i nie dość że nie będzie pasował to jeszcze nie powinien dać żadnych pozytywnych efektów.
ps. Kolektor od CRXa domyślam się że jest z silnika DOHC i nie dość że nie będzie pasował
bedzie pasowal bo juz go zakladalem. ale brakowalo mi oklo 15cm rury
Na początek postaraj się zbliżyć do pojemności 1.6
to juz sa duze koszta. nawet bak trzeba zminiac bo pompa jest innego typu
byl taki niemiecki artykul o tuningu d13b2 i tam polecano jako zabieg dajacy spory efekt
kolektor ss to koszt powiedzmy sobie okolo 1200zl
silnik to będzie jakieś 600zl - najlepiej jakis D15B3 lub D14 dualcarb
Jak się upierasz to pamiętaj że kolektor musi być policzony do twojej pojemności z uwzględnieniem prędkości obrotowych przy których chcesz miec max moment. A tak na serio jak ma to dać jakieś wymierne efekty pownieneś zrobić kompletny układ kolektor + reszta wydechu. Jak najmniej zagięć i tłumików 8)
kolektor ss to koszt powiedzmy sobie okolo 1200zl
myslalem bardziej o tych padlach z ebay. taki moglym za 350 sciagnac.
najwyzej pojdzie do spawania jak peknie.
[ Dodano: Pon 10 Paź, 2005 ]
wiem ze w cifach na mpi sa duze ufekty. VenO dostal + 25 koni.
zastanawiem sie jak by to wlasnei bylo przy gazniku
dobry ukl. wydechowy przy gazniku teoretycznie powinien dac lepsze efekty niz przy wtrysku
dobry ukl. wydechowy przy gazniku teoretycznie powinien dac lepsze efekty niz przy wtrysku
ale to rozumiem ze po doregulowaniu gaznika do wydechu?
czy bez zadnych nowych ustawien?
nie wiem czy ten gaźnik da się regulować - jak już pisałem wielokrotnie to każdy dobry gaźnikowiec odradzał mi ingernecję w japoński gaźnik
najpierw zrobic dolot i wydewch - pozniej bedziesz sie martwil o paliwo
ja wczoraj zalozylem kolektor wydechowy 4-2-1 z z6 do 13b2 :D no roznica jest male obroty zero reakcji na gaz a wyzsze lepsze sa :D ale kolektorka SS szkoda kaski do tego silnika
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.