PDA

Zobacz pełną wersję : d13b2 + kolektor SS 4-2-1



wieshaq
10-10-05, 12:18
zastanawiam sie nad czyms takim. koszta na razie nie sa tematem

czy w obecnosci gaznika to wogole cos da???/
moze ktos ma taka kombinacje

jedyne doswiadczenie przy zwiekszaniu przepustowosci wydechu mam takie ze jak wycialem katalizator to na benzynei nie odczulam raczej nic, za to na gazie znacznie.
gaznik mozna zawsze doregulowac, gaz tez.

na razie mam kolektor z crx 4-2-1 ale jeszcze nei zalozony. mysle o kupnie typowego w tym ukladzie

Prosze o powazne podejcie do tematu

pozdrooo
wieshaq

Tomo
10-10-05, 13:24
Na początek postaraj się zbliżyć do pojemności 1.6

Kombinowanie wydechu do D13 uwazam za bezsensowne przy aktualnym prawie bo silnik w tym momencie jest elementem wymiennym i nie musisz nic miec w dokumentach o zmianie.

ps. Kolektor od CRXa domyślam się że jest z silnika DOHC i nie dość że nie będzie pasował to jeszcze nie powinien dać żadnych pozytywnych efektów.

wieshaq
10-10-05, 13:28
ps. Kolektor od CRXa domyślam się że jest z silnika DOHC i nie dość że nie będzie pasował
bedzie pasowal bo juz go zakladalem. ale brakowalo mi oklo 15cm rury



Na początek postaraj się zbliżyć do pojemności 1.6
to juz sa duze koszta. nawet bak trzeba zminiac bo pompa jest innego typu

byl taki niemiecki artykul o tuningu d13b2 i tam polecano jako zabieg dajacy spory efekt

Tomo
10-10-05, 13:36
kolektor ss to koszt powiedzmy sobie okolo 1200zl

silnik to będzie jakieś 600zl - najlepiej jakis D15B3 lub D14 dualcarb


Jak się upierasz to pamiętaj że kolektor musi być policzony do twojej pojemności z uwzględnieniem prędkości obrotowych przy których chcesz miec max moment. A tak na serio jak ma to dać jakieś wymierne efekty pownieneś zrobić kompletny układ kolektor + reszta wydechu. Jak najmniej zagięć i tłumików 8)

wieshaq
10-10-05, 13:38
kolektor ss to koszt powiedzmy sobie okolo 1200zl
myslalem bardziej o tych padlach z ebay. taki moglym za 350 sciagnac.
najwyzej pojdzie do spawania jak peknie.

[ Dodano: Pon 10 Paź, 2005 ]
wiem ze w cifach na mpi sa duze ufekty. VenO dostal + 25 koni.

zastanawiem sie jak by to wlasnei bylo przy gazniku

Tomo
10-10-05, 13:58
dobry ukl. wydechowy przy gazniku teoretycznie powinien dac lepsze efekty niz przy wtrysku

wieshaq
10-10-05, 13:59
dobry ukl. wydechowy przy gazniku teoretycznie powinien dac lepsze efekty niz przy wtrysku
ale to rozumiem ze po doregulowaniu gaznika do wydechu?
czy bez zadnych nowych ustawien?

Tomo
10-10-05, 14:06
nie wiem czy ten gaźnik da się regulować - jak już pisałem wielokrotnie to każdy dobry gaźnikowiec odradzał mi ingernecję w japoński gaźnik

najpierw zrobic dolot i wydewch - pozniej bedziesz sie martwil o paliwo

jamal
10-10-05, 15:49
ja wczoraj zalozylem kolektor wydechowy 4-2-1 z z6 do 13b2 :D no roznica jest male obroty zero reakcji na gaz a wyzsze lepsze sa :D ale kolektorka SS szkoda kaski do tego silnika