PDA

Zobacz pełną wersję : Zrobić cacko ze starej Hondy



nexar1994
22-11-14, 16:42
Witam!
Posiadam 20sto letnią Hondę Civic z silnikiem D13B2, autko kupiłem pół roku temu. Nie znam się zbyt dobrze na tuningu jak i na motoryzacji ogólnie, lecz zaczyna się to zmieniać ponieważ zakochałem się w tym samochodzie [Proszę o wyrozumiałość dla nowicjusza :P]. Chciałbym w przyszłości zainwestować trochę pieniędzy i zrobić z mojej Hondy coś pięknego. Samochód nie jest zjedzony przez rdzę, pojawia się ona w znikomych ilościach w kilku miejscach nadwozia. Mechanik twierdzi że samochód jest w "dobrym stanie". Ze względu na niski poziom wiedzy i umiejętności potrzebowałbym jakiegoś specjalisty, który zająłby się samochodem :) Czy istnieją warsztaty które zajmą się tuningiem Hondy? Czy może muszę zamawiać części i dłubać przy autku samodzielnie?

marwol
22-11-14, 16:50
Ile masz kasy?

nexar1994
22-11-14, 17:03
5000 pln

Karpiczek
22-11-14, 17:13
Nie rób nic, bo będziesz żałować. Tuning 20-sto letniego civica to studia bez dna. Odkładaj sobie na nowsze autko.

GizY
22-11-14, 18:36
dlugo juz czytam watki na forum i stwierdzam ze chyba jak na kazdym forum, sporo ludzi nie bardzo rozumie co sie pisze.. mozesz dlubac sam, mozesz oddac firmie ktora dlubie w hondach ( niewiem jak z wizualna czescia tuningu, ale co do mechanikow-fachowcow od hondy jest sporo..) rada odemnie jest taka zebys zrobil samochod mechanicznie na bdb. a pozniej bawil sie w lotki, dokladki i reszte pierdółek.. co do sensu dlubania w 20letnim aucie, to moge powiedziec tylko tyle ze robcie co chcecie.. Karpiczek z tego co widze to sam dlubiesz w nieduzo mlodszym aucie niz nexar..

wiec nexar jak ogarniesz mechanicznie wszystko na cycus, czysc cale auto, komore i gdzie sie da, a pozniej
-ogarniecie blachark
-dokladka zderzaka przod/tyl
-lotka BYS/spoon
-felgi i opony
-gleba
i takim oto sposobem masz ladne sprawne auto;]

karas
22-11-14, 20:25