Blantmaneiro
18-11-14, 22:01
Witam ,
Niedawno pekl mi silnik d16y7 na ktorym po zakupie auta ,wymianie rozrzadu itp. przejechalem 7 tys. km (innymi slowy ktos zrobil na mnie niezlego wala) wiec jest to idealny moment na swap'a.
Mam juz znaleziony d16z6.
Szulalem dosc dlugo po forach nie tylko polskich komplikacji jakie wystepuja przy swapie tego silnika i jedyne co znalazlem to problem z wiazka. Z czyms jeszcze bedzie trzeba sie "pobawic"? Dodam ze pacjent t
o hb vi gen wyprodukowany w Kanadzie(pisze na wypadek kolejnych roznic w stosunku do wersji na europe). Jesli problem bedzie tylko z wiazka to prosilbym o rozjasnienie tematu ;) z gory dzieki za pomoc.
pzdr
Niedawno pekl mi silnik d16y7 na ktorym po zakupie auta ,wymianie rozrzadu itp. przejechalem 7 tys. km (innymi slowy ktos zrobil na mnie niezlego wala) wiec jest to idealny moment na swap'a.
Mam juz znaleziony d16z6.
Szulalem dosc dlugo po forach nie tylko polskich komplikacji jakie wystepuja przy swapie tego silnika i jedyne co znalazlem to problem z wiazka. Z czyms jeszcze bedzie trzeba sie "pobawic"? Dodam ze pacjent t
o hb vi gen wyprodukowany w Kanadzie(pisze na wypadek kolejnych roznic w stosunku do wersji na europe). Jesli problem bedzie tylko z wiazka to prosilbym o rozjasnienie tematu ;) z gory dzieki za pomoc.
pzdr