Gralka
17-11-14, 22:31
Tak wiem nie ma sensu ,lepiej zrobić swap itp ale ja jednak chcę dla samego siebie modyfikować ten silnik na swoją odpowiedzialność ,i też nie liczę na ogromne przyrosty mocy .
Chciałbym pobawić się delikatnie przy moim d15b2 w eg4 i wpadłem na jeden pomysł
Skoro jeden wtryskiwacz załącza się przy wyższych prędkościach obrotowych to da radę go jakoś przerobić by był wydajniejszy ? ewentualnie założyć jakiś inny pasujący ?
Można w tym silniku pobawić się zapłonem ? Legenda głosi ,że po znacznym przyspieszeniu zapłonu praktycznie co wymianę oleju robić głowice (nie wiem czy to prawda czy nie )
Można w garażowym zaciszu pobawić się przepustnicą ?
I kolejne pytanie co do wydechu , oczywiście katalizatora pozbył się poprzedni właściciel , lecz zamiast kata jest zwykły tłumik ,identyczny jak środkowy (podłużny i okrągły )
Co mi da wycięcie ich ? Mam u siebie w garażu ,dosyć podobny rozmiarami do końcowego z hondy , końcowy od escorta rs 2000 2.0 może się przydać ? jak przełoży się to na osiągi i dźwięk ?
Chciałbym pobawić się delikatnie przy moim d15b2 w eg4 i wpadłem na jeden pomysł
Skoro jeden wtryskiwacz załącza się przy wyższych prędkościach obrotowych to da radę go jakoś przerobić by był wydajniejszy ? ewentualnie założyć jakiś inny pasujący ?
Można w tym silniku pobawić się zapłonem ? Legenda głosi ,że po znacznym przyspieszeniu zapłonu praktycznie co wymianę oleju robić głowice (nie wiem czy to prawda czy nie )
Można w garażowym zaciszu pobawić się przepustnicą ?
I kolejne pytanie co do wydechu , oczywiście katalizatora pozbył się poprzedni właściciel , lecz zamiast kata jest zwykły tłumik ,identyczny jak środkowy (podłużny i okrągły )
Co mi da wycięcie ich ? Mam u siebie w garażu ,dosyć podobny rozmiarami do końcowego z hondy , końcowy od escorta rs 2000 2.0 może się przydać ? jak przełoży się to na osiągi i dźwięk ?