PDA

Zobacz pełną wersję : D14A8 Bierze olej : ) Chyba dymi i chyba słaby jak na 90km.

grigori310891
15-11-14, 17:49
http://www.youtube.com/playlist?list=PLcZpqHB7Nq-2EDr1z6g-CdH1NhYUw-OS2

Witam, jakoś wydaje mi się słaby i chyba dymi. Nie znam się, przejechałem od wymiany 2200km, na bagnecie poniżej minimum, suchy bagnet. Dolałem 1600ml i jest na minimum teraz. Jechać na kompresję? Ogólnie bardzo mało Pali paliwa. Uszczelka pod głowicą chyba ok, sprawdzę za następne 200km czy ubyło bo dolałem. Ale śladów oleju w wyrównawczym nie widać. Proszę o jakieś rady na wstępie oraz po filmikach czy jest słaby czy mi się tylko wydaję. Pozdrawiam

karas
15-11-14, 18:00
kolego to jest honda-zeby jechala musisz kazdy bieg krecic do odcinki! Te auta nie przyspieszaja na 5 biegu - taka uroda wolnossacych silnikow o malej pojemnosci i mikro momencie

grigori310891
15-11-14, 18:04
aha :D czyli tak ma być z mocą.

Subtil
15-11-14, 18:29
Możesz spróbować z samą wymianą uszczelniaczy zaworowych jeżeli ktoś Ci to ogarnie bez sciągania głowicy - mniejsze koszty a czasem sporo zredukuje apetyt na oliwe. Dymi zarówno przy dodaniu gazu jak i puszczaniu więc wg mojego doswiadczenia i pierscionki i uszczelniacze do wymiany.

fakir
15-11-14, 19:01
Ile bierze tego oleju na 1000km?

qureku.
15-11-14, 19:15
Dolałem 1600ml i jest na minimum teraz.

Yy Yyyy.., Jak nadal tak będziesz dbał o stan oleju, to możesz juz kupować drugi silnik. Serio.. Jeździłeś praktycznie na suchym silniku...

grigori310891
15-11-14, 19:16
Fakir nie wiem ile to wychodzi, u góry napisałem jak dolałem i po ilu km. Było na równym środku między max a min. Po 2400 wlałem 1600ml i mam na minimum teraz. Jutro doleje z 500ml jeszcze i wtedy zobacze czy będzie taki sam poziom jak zaraz po wymianie, czyli równo po środku. A dużo może uciekać przez uszczelkę miski olejowej ?

qureku a skąd jak mogłem wiedzieć że to taki apetyt ma. Wiem że źle

qureku.
15-11-14, 19:20
A dużo może uciekać przez uszczelkę miski olejowej ?