slavkobe
15-11-14, 09:12
Prosta czynność ale może początkującym się przyda (sorry za jakość zdjęć z kalkulatora)
czas pracy 30 min - 1 h na stronę (zależy jak leży)
potrzebne:
- nowe końcówki drążków :)
- klucze 17, 22 no i klucz do odkręcenia kola :)
- młotek (bez młota nie robota)
- piwko i chęci :)
1. Zaczynamy od łyka piwka i stargania kola
http://images69.fotosik.pl/368/d8f0f48db6a9ee56med.jpg (http://www.fotosik.pl)
2. Ukazuje nam się taki widok. Można wziąć grzdyla :)
http://images66.fotosik.pl/367/78e7fb8f94c293f7med.jpg (http://www.fotosik.pl)
3. Luzujemy śrubę kontrującą na drążku kierowniczym (u mnie klucz 22) a następnie odkręcamy śrubę trzymającą stożek końcówki (klucz 17). Młotkujemy ale nie w końcówkę drążka tylko w bok zwrotnicy by wyskoczyła nam końcówka drążka.
http://images68.fotosik.pl/367/5f937def218386b8med.jpg (http://www.fotosik.pl)
4. Odkręcamy końcówkę od drążka licząc obroty (podobno nie trzeba później ustawiać zbieżności - mnie się to nie udało inna długość końcówki i obliczenia nie wyszły :) pewnie za mało łyków złotego napoju). Mamy wszystko na wierzchu wiec łyczek :)
http://images67.fotosik.pl/369/1cc14fc778a5e680med.jpg (http://www.fotosik.pl)
5. Przykręcamy nowa końcówkę do drążka i wpinamy do zwrotnicy zakręcając nakrętką u spodu stożka. Zakręcamy śrubę kontrująca na drążku kierowniczym.
http://images67.fotosik.pl/369/224e0ea1a5f69885med.jpg (http://www.fotosik.pl)
6. Zakładamy kolo i bierzemy się za druga stronę. W moim przypadku jednej strony nie było sensu i później płacić dwa razy za zbieżność
Mam nadzieje ze pomimo słabej jakości zdjęć relacja komuś się przyda kto chce samemu podjąć się wymianie a nie wie jak. Natomiast jeżeli ktoś jest z LDZ lub okolic i nie chce się brudzić, chce dać zarobić parę złociszy na reanimacje mojej Hondy proszę o priv na pewno się dogadamy :)
czas pracy 30 min - 1 h na stronę (zależy jak leży)
potrzebne:
- nowe końcówki drążków :)
- klucze 17, 22 no i klucz do odkręcenia kola :)
- młotek (bez młota nie robota)
- piwko i chęci :)
1. Zaczynamy od łyka piwka i stargania kola
http://images69.fotosik.pl/368/d8f0f48db6a9ee56med.jpg (http://www.fotosik.pl)
2. Ukazuje nam się taki widok. Można wziąć grzdyla :)
http://images66.fotosik.pl/367/78e7fb8f94c293f7med.jpg (http://www.fotosik.pl)
3. Luzujemy śrubę kontrującą na drążku kierowniczym (u mnie klucz 22) a następnie odkręcamy śrubę trzymającą stożek końcówki (klucz 17). Młotkujemy ale nie w końcówkę drążka tylko w bok zwrotnicy by wyskoczyła nam końcówka drążka.
http://images68.fotosik.pl/367/5f937def218386b8med.jpg (http://www.fotosik.pl)
4. Odkręcamy końcówkę od drążka licząc obroty (podobno nie trzeba później ustawiać zbieżności - mnie się to nie udało inna długość końcówki i obliczenia nie wyszły :) pewnie za mało łyków złotego napoju). Mamy wszystko na wierzchu wiec łyczek :)
http://images67.fotosik.pl/369/1cc14fc778a5e680med.jpg (http://www.fotosik.pl)
5. Przykręcamy nowa końcówkę do drążka i wpinamy do zwrotnicy zakręcając nakrętką u spodu stożka. Zakręcamy śrubę kontrująca na drążku kierowniczym.
http://images67.fotosik.pl/369/224e0ea1a5f69885med.jpg (http://www.fotosik.pl)
6. Zakładamy kolo i bierzemy się za druga stronę. W moim przypadku jednej strony nie było sensu i później płacić dwa razy za zbieżność
Mam nadzieje ze pomimo słabej jakości zdjęć relacja komuś się przyda kto chce samemu podjąć się wymianie a nie wie jak. Natomiast jeżeli ktoś jest z LDZ lub okolic i nie chce się brudzić, chce dać zarobić parę złociszy na reanimacje mojej Hondy proszę o priv na pewno się dogadamy :)