PDA

Zobacz pełną wersję : Krzywa końcówka drążka.



Poll
14-11-14, 18:43
Panowie czy to się jakoś wygieło od czegoś czy norma? Myslę, że na pewno nie, ale tak pytam. Po drugiej stronie normalnie prosto. Powiedzcie mi czy to się kwalifikuje to natychmiastowej wymiany? Nic nie puka ani nic. Na to wychodzi, ze sworzeń się zgiął jakoś.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a27566c1920595ea.html Sory, ze obrócone, ale w irfanie normalnie...
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0468e0b272fe6af0.html Ta głupia strona odwraca normalne, odwróciłem to i tak źle. Ale chyba da się wylookać.

Jedras
14-11-14, 19:29
wymieniaj to chłopie na szybkości :) dużo roboty przy tym nie ma, tylko licz sobie obroty przy wykrecaniu końcówki drążka co by później nie jechać na zbieżność

kamil39
14-11-14, 19:30
to jest obrotowe- jakos przeciez pracowac musi, to nie jest problemem- widze tam troche przyparciala oslonke-> zaniedlugo koncowki (o ile juz luzu nie maja) sie wybija i bedzie trzeba zmienic.

Poll
14-11-14, 19:51
To się musiało nie dawno zdupczyć jakoś, bo zawsze wszystko oglądam, a, że w nic nie pierdyknąłem to nie wiem. Chyba wtedy dwie zmienie. Jaki jest koszt 555?

A, żeby samemu zmienić to muszę podnosić wahacz czy coś? I obroty tej nakrętki się zlicza nie? Bo wiem, że trzeba, bo kiedyś ktoś nie liczył i kierownica skręcona, żeby prosto jechało. Te gumy nie są przyparciałe a sparciałe do potęgi x ; D Ogólnie się zaniedbało jakoś aż wstyd.

No nic to kolejna kasa pójdzie.

555 – I14004 – Końcówka drążka kierowniczego
Końcówka drążka kierowniczego P HONDA CIVIC, CRX 1.3-1.6 10/87-12/92
Informacje katalogowe
86.24PLN
(brutto)
1



555 – I14005 – Końcówka drążka kierowniczego
Końcówka drążka kierowniczego L HONDA CIVIC, CRX 1.3-1.6 10/87-12/92
Informacje katalogowe
91.98PLN
(brutto)
0



555 – I14006 – Końcówka drążka kierowniczego
Końcówka drążka kierowniczego P HONDA CIVIC ,CR-V, CRX 1.4-2.0 10/91-02/02
Informacje katalogowe
87.23PLN
(brutto)
0



555 – I14007 – Końcówka drążka kierowniczego
Końcówka drążka kierowniczego L HONDA CIVIC ,CR-V, CRX 1.4-2.0 10/91-02/02
Informacje katalogowe
46.21PLN
(brutto)
2



555 – I34006 – Drążek kierowniczy osiowy
Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P HONDA CIVIC; ROVER 45 1.3-2.0 10.91-05.05
Informacje katalogowe
110.74PLN
(brutto)
0

Czemu aż tyle ich jest? O.o

Ta będzie dobra dla D14Z4 MB2?
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/2222313016210-I14005-O4291-koncowka-drazka-kierowniczego.html

P.S Jak ona jest tak przekrzywiona to też liczyć od tego położenia gwinty?

kamil39
14-11-14, 20:31
A, żeby samemu zmienić to muszę podnosić wahacz czy coś? I obroty tej nakrętki się zlicza nie? Bo wiem, że trzeba, bo kiedyś ktoś nie liczył i kierownica skręcona, żeby prosto jechało. Te gumy nie są przyparciałe a sparciałe do potęgi x ; D Ogólnie się zaniedbało jakoś aż wstyd.popuszczasz delikatnie na drazku przeciwnakretke, pozniej ta od dolu co a trzymaja koncowke do zwrotynicy i jak stozek mocno nie trzyma to to wyciagasz i od mnie wiecej jak jest na poziomo koncowka wzgledem zwrotnicy to odkrecasz koncowke od drazka i liczysz ile obrotów sie koncowka obkrecila az wylazla

Poll
14-11-14, 21:56
No to robie sam. Jak spitole to najwyżej podjade na geometrie ; D Czyli ta nakrętka to kontra, a normalnie to cała końcówka się kręci. Zresztą manual zerknę (EDIT:nie ma nic, ąz dziw).
Dobra już kumam - tylko widzę jakiś ściągacz do tej końcowki? Aż tak siedzi fest? Młotek nie wystarczy? ; D

I jak by mi ktoś mógł potwierdzić jaką końcówkę lewą zamawiać z tych kilku?

Brylant1
14-11-14, 23:37
Liczenie obrotow jest dobre ale zeby dojechac do warsztatu na geometrie.

Poll
14-11-14, 23:49
Aż tyle się zmieni jak tak samo się złoży?

danielek
15-11-14, 00:41
jop aż tyle, 2x już to przerabiałem i na geometrii zawsze coś wyszło pomimo że niby wszystko było dobrze

Poll
15-11-14, 00:49
No to chyba oddam mechanikowi tą robotę.

Brylant1
15-11-14, 09:01
Nie muszisz oddawac mechanikowi, wymieniasz i odrazu jedziesz na geometrie a nie za miesiac bo opony wykonczysz.

slavkobe
15-11-14, 09:29
No to chyba oddam mechanikowi tą robotę.

http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?226546-Fotostory-wymiana-ko%F1c%F3wki-dr%B1%BFka-kierowniczego-MANUAL

nie poddawaj się zapłacisz tylko za geometrie :)

Poll
15-11-14, 10:01
Niby tak, ale dużo więcej chyba nie zapłaciłbym za to, bo jak dojdzie geometria to on tak skrupulatnie nie podlicza wszystkiego. Ale dzięki za tutorial ; P Bo w sumie jest ryzyko, że koła będą kuślawo w inne strony patrzyły hehe. Zresztą opony nowe 30 km przebiegu, szkoda by zesrać na start.

slavkobe
15-11-14, 10:41
Niby tak, ale dużo więcej chyba nie zapłaciłbym za to, bo jak dojdzie geometria to on tak skrupulatnie nie podlicza wszystkiego. Ale dzięki za tutorial ; P Bo w sumie jest ryzyko, że koła będą kuślawo w inne strony patrzyły hehe. Zresztą opony nowe 30 km przebiegu, szkoda by zesrać na start.

za wymianę jednej strony zgolą Cie pewnie coś kolo 50 zeta + części + geometria zależy gdzie od 40 - 120 zł. Ja wymieniłem samemu i pojadę w pn na geometrie. Wszystko zależy od chęci i $$ na koncie.. :)

Poll
15-11-14, 11:02
Chęci mam i zrobiłbym to, bo znam swoje możliwości i kalkuluje je ; P No też myślę, że 100 zł za dwie końcówki, części mogę swoje to będzie 140 zł _ geometria 50 zł. Czyli w sumie 100 zł to zaoszczedzenia, ale można spitolić, że zanim dojadę to co zdupcze. Myślę jednak, że nie będzie podliczał aż tak co do joty, bo go znam już jakiś czas.

cien3d
15-11-14, 12:33
Poll jak będziesz kupował części to w elbie są tańsze te końcówki a tej samej firmy. Nic nie ma tam do popsucia i nie trze3ba żadnego ściągacza do wymiany wystarczy lewarek i garaż bo zimno. Jak będziesz to robił to mogę podjechać i coś ci tam pomogę jak masz obawy. Co do zbieżności to nieuniknione bo szkoda opon.

W elbie końcówka Końcówka drążka kierowniczego 555 I14005 będzie kosztować 35 zł cena sprawdzona.

Poll
15-11-14, 12:52
Ale patrzyłem i jest zła ta końcówka. Już nie pierwszy raz Intercars ma zdupione części - termostat to samo, prawie wziałęm zły.

Trzeba tą: A może ten symbol i takiej szukać. Wziąłbym w haparts, ale mają drogą wysyłkę i nie kalkuluje się to.
http://haparts.pl/se-6371l.html Czyli SE-6371L, bo jest zgodna z OEM z ruskiej strony ; P Zerkne jeszcze do zaprzyjaźnionego sklepu w Egu, a jak będzie lipka to zajade tam do Elby.

IC używam jako katalogu ; P Tylko oleje tam biore.
Ogólnie robota banalna, ale potem się zaczynają schody. Zresztą kupe pracy mam teraz i zimówki ledwo się udało. A opon to szkoda jak grom, bo nóweczki jeszcze z farbą ; P

cien3d
15-11-14, 12:58
To ogólnie jest jeden grom one są tylko inaczej profilowane ale długości są te same. Ja jak wymieniałem swoje to te które siedziały były inaczej profilowane od tych co kupiłem ale długość ich i gwintu były te same. W elblągu nie ma tańszego sklepu od Elby jeśli chodzi o części z katalogu ic

Poll
15-11-14, 13:01
A pewne są? Podróby nie uracze?

cien3d
15-11-14, 13:08
Oni te części biorą z ic tylko mają ceny niższe bo działają jako hurtownia w całej Polsce.

Poll
15-11-14, 13:17
Tak offtopując to nie rozumiem polityki Ic. Dla prywatnych drogo w jakiś ssztuczny sposób, dla mechaników dobre ceny. W dzisiejszych czasach klient indywidualny to większość.

slavkobe
15-11-14, 13:41
Ogólnie robota banalna, ale potem się zaczynają schody. Zresztą kupe pracy mam teraz i zimówki ledwo się udało. A opon to szkoda jak grom, bo nóweczki jeszcze z farbą ; P

jak wymienisz i od razu pojedziesz na ustawienie to nie szczuchrasz opon :) chyba ze zamierzasz ze 2tkm zrobić do ustawienia geometrii :P

cien3d
15-11-14, 21:00
I co ogarnąłeś temat kupna końcówek

Poll
15-11-14, 23:29
Dzisiaj? Nie co Ty. Tylko z forum mogłem skorzystać. W poniedziałek ruszę w temacie, bo jutro niedziela hehe. Wezme te SE-6371x. Mam nadzieje, że podejdą, bo inaczej kupa będzie hehe. I robie dwie, tą dobrą też.

Vincent
16-11-14, 11:52
Chłopak!
http://haparts.pl/category/civic-vi-1996-2000-liftback-5d-mb2-d14a8-1-4l-90km-sohc-uklad-kierowniczy

Kup tutaj i po problemie. Na bank nie jakas lewizna i dobrze dobrana. Kiedys tu chyba byla taka akcja ze komus zle koncowke w sklepie dobrali i pozniej jakas afera i drazenie tematu :p

cien3d
16-11-14, 12:00
http://haparts.pl/category/civic-vi-...ad-kierowniczy
Ta na bank będzie git ale po co przepłacać jak w egu na miejscu ona kosztuje ok 50 zł (tej samej firmy ten sam numer katalogowy). Jeśli w sklepie sprzedadzą nie tą część zawsze możesz ją oddać pod warunkiem że masz paragon bynajmniej u nas na takiej zasadzie działa ELBA.

Poll
16-11-14, 12:02
Kolego od nich symbole spisałem i takie szukam na miejscu, bo z tej ruskiej strony wziąłem nr OEM. Bym brał od haparts, ale wysyłka drogo wyjdzie i na miejscu kupie za mniej kasy i do ręki ; P Pamiętam, że coś z wysyłką było drożej niż w ASO O.o.

kamil39
16-11-14, 12:05
Tak offtopując to nie rozumiem polityki Ic. Dla prywatnych drogo w jakiś ssztuczny sposób, dla mechaników dobre ceny. W dzisiejszych czasach klient indywidualny to większość.Co ty gadasz, pracuje w duzej hurtowni i mamy klientów co biora msc towaru na 100 tys netto, male sklepy o 10-do 50 tys, detalista wezmie *******y raz na pol roku za 20-50 zl :D?

Vincent
16-11-14, 12:07
Dobra dobra! :p To byla tylko luzna propozycja :) Ja osobiscie tam kupuje bo zawsze jest to co pasuje a w sklepie na miejscu roznie mialem i jak mam pozniej za 10zl latac i wymieniac to moje lenistwo sklania mnie do zakupu przez internet ;p
P.S Poll tylko czegos nie urwij ;p

Poll
16-11-14, 12:31
Pomyłki nie będzie bo ten sam symbol wykładam na blat i to ma być hehe. Jak przyjdzie coś innego to na miejscu odmawiam ; P Więcej niż 10 zł. Zobacz mam dwie za 100 zł i paliwa troche, a tutaj 134 zł + wysyłka ; P Tip top będzie zrobione, bo kół szkoda.


kamil: To z tego powodu aż trzeba tak zdzierać? A może właśnie wysokie ceny są powodem małej sprzedaży he?

Ja właśnie nie wiem czy ona się nie przekręciła ta końcówka i coś ta kiera nie jest jak powinno (ta zgięta). Ale opony letnie nieruszone. Tak czy siak to już ostatki ; P

kamil39
16-11-14, 13:00
kamil: To z tego powodu aż trzeba tak zdzierać? A może właśnie wysokie ceny są powodem małej sprzedaży he?To jest troche odstraszanie klienta detalicznego, zeby detalista kupywal jednak w sklepach- my i tak to na sklepy sprzedajemy i warsztaty, wiec detalista w sumie i tak od nas wezmie..

Poll
17-11-14, 12:48
No kurde nie ma SE-6371L/R nigdzie w mieście... W Elbie byłem, w IC nie ma, więc każdy kto tam bierze też nie ma... Zostaje haparts.

bashub
21-11-14, 21:01
To się musiało nie dawno zdupczyć jakoś, bo zawsze wszystko oglądam, a, że w nic nie pierdyknąłem to nie wiem. Chyba wtedy dwie zmienie. Jaki jest koszt 555?

A, żeby samemu zmienić to muszę podnosić wahacz czy coś? I obroty tej nakrętki się zlicza nie? Bo wiem, że trzeba, bo kiedyś ktoś nie liczył i kierownica skręcona, żeby prosto jechało. Te gumy nie są przyparciałe a sparciałe do potęgi x ; D Ogólnie się zaniedbało jakoś aż wstyd.

No nic to kolejna kasa pójdzie.

555 – I14004 – Końcówka drążka kierowniczego
Końcówka drążka kierowniczego P HONDA CIVIC, CRX 1.3-1.6 10/87-12/92
Informacje katalogowe
86.24PLN
(brutto)
1



555 – I14005 – Końcówka drążka kierowniczego
Końcówka drążka kierowniczego L HONDA CIVIC, CRX 1.3-1.6 10/87-12/92
Informacje katalogowe
91.98PLN
(brutto)
0



555 – I14006 – Końcówka drążka kierowniczego
Końcówka drążka kierowniczego P HONDA CIVIC ,CR-V, CRX 1.4-2.0 10/91-02/02
Informacje katalogowe
87.23PLN
(brutto)
0



555 – I14007 – Końcówka drążka kierowniczego
Końcówka drążka kierowniczego L HONDA CIVIC ,CR-V, CRX 1.4-2.0 10/91-02/02
Informacje katalogowe
46.21PLN
(brutto)
2



555 – I34006 – Drążek kierowniczy osiowy
Drążek kierowniczy boczny (bez końcówki) L/P HONDA CIVIC; ROVER 45 1.3-2.0 10.91-05.05
Informacje katalogowe
110.74PLN
(brutto)
0

Czemu aż tyle ich jest? O.o

Ta będzie dobra dla D14Z4 MB2?
http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/2222313016210-I14005-O4291-koncowka-drazka-kierowniczego.html

P.S Jak ona jest tak przekrzywiona to też liczyć od tego położenia gwinty?
Samo to ze koncowkka jest w tej pozycji to nic nie znaczy, to jest przegub kulowy wiec pracuje w kazda strone musisz puscic sobie kontre , zanim odkrecisz koncowke od zwrotnicy , pozniej odkrecasz koncowke od zwrotnicy , jak nie masz jak sie machnac od dolu , to jedna reka prezysz za drazek do gory a druga strzal kilka razy w ucho zwrotnicy i wyskoczy . Koncowka powinna odkrecic sie w palcach z drazka , jesli nie to przytrzymujesz drazek szczypcami albo kluczem , jest na nim takie przetloczenie chyba na 14 i odkrecasz koncowke liczac obroty, tak jak przedmowca napisal , i tak zbieznosc trzeba zzrobic , bo nigdy nie uda Ci sie ustrzelic , jestem mechanikiem i w serwisie tez zawsze ustawiamy po takich wymianach . POozdro i powodzenia ;)

to jest obrotowe- jakos przeciez pracowac musi, to nie jest problemem- widze tam troche przyparciala oslonke-> zaniedlugo koncowki (o ile juz luzu nie maja) sie wybija i bedzie trzeba zmienic.


Aż tyle się zmieni jak tak samo się złoży?