Suflarez
13-11-14, 16:03
Dzień dobry,
na wstępie chciałbym się przywitać, gdyż to moje początki na forum civicklub.pl.
Zakupiłem auto około pół roku temu, od tamtej pory słychać szum na biegu jałowym i terkotanie przy przyspieszaniu i zwalnianiu na biegach 1-3. Dowiedziałem się, że to najprawdopodobniej wina łożysk w skrzyni oraz że właściwie nie opłaca się ich wymieniać, tylko kupić używaną skrzynię.
Do moich potrzeb najbardziej odpowiadałaby mi skrzynia z D14A3 z FD 4.058, ale ma ona oznaczenie S40, natomiast u mnie jeździ skrzynia 1M. Czytałem, że skrzynie z D serii są zamienne plug&play i chciałbym, żeby ktoś mnie utwierdził w tym przekonaniu.
Z góry dziękuję
na wstępie chciałbym się przywitać, gdyż to moje początki na forum civicklub.pl.
Zakupiłem auto około pół roku temu, od tamtej pory słychać szum na biegu jałowym i terkotanie przy przyspieszaniu i zwalnianiu na biegach 1-3. Dowiedziałem się, że to najprawdopodobniej wina łożysk w skrzyni oraz że właściwie nie opłaca się ich wymieniać, tylko kupić używaną skrzynię.
Do moich potrzeb najbardziej odpowiadałaby mi skrzynia z D14A3 z FD 4.058, ale ma ona oznaczenie S40, natomiast u mnie jeździ skrzynia 1M. Czytałem, że skrzynie z D serii są zamienne plug&play i chciałbym, żeby ktoś mnie utwierdził w tym przekonaniu.
Z góry dziękuję