Zobacz pełną wersję : Spadajace obroty d13b2
Witam. Mam d13 z puszka od d15 mikser w rurze. Problem jest taki ze przy dojezdzaniu do skrzyzowania obroty spadaja bardzo nisko i telepie silnikiem. Reduktor tomasetto 100HP okrecalem miedziana srubke i bylo dobrze przez 2dni i znowu lipa. Mam stozek moze przez to co?
Możliwe, że to przez stożek. Za dużo powietrza nie służy dobrze LPG. Dla miksera musi być odpowiednie podciśnienie a stożek je zmniejsza. Ja mam co prawda BLOSa ale mam też oryginalną puszkę od D15B2:
http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/841/cpep.jpg (http://imageshack.com/f/ndcpepj)
dobra kupie puszke od d15.tylko jak to zamontowac ? tzn skad ma wpadac powietrze do puszki bo ori jest dziura w blotniku ale puszka z d15 ma dziure chyba od dolu
Trzeba dziurę zrobić otwornicą.
Ale w puszce filtra czy w blasze karoserii? Mam jeszcze takie pytanko bo ciagle mam problem z wolnymi obrotami na benzynie. Dzis resetowalem kompa bo mial bledy i bylo dobrze,przelaczylem na gaz i jechalem jakies 30km i teraz znowu na benzyne to obroty sa bardzo niskie i telepie silnikiem. Mam zalozony przekaznik odcinajacy eacv. Co to moze byc?
Trzeba wywiercić otwór w prawej podłużnicy.
Jeśli na jałowych masz za niskie obroty (zakładam, że na benzynie wszystko jest OK), to albo za bogata albo za uboga mieszanka. Ile obrotów odkręciłeś tą mosiężną śrubkę?
No wlasnie na benzynie mam problem z obrotami,po resecie ecu bylo dobrze a pojezdzilem na lpg i znowu lipa niskie obroty i trzesie silnikiem. Najpierw chce zrobic benzyne.
Moze to wina termostatu co? Bo mam do wymiany bo puszcza
Raczej nie sądzę. Podepnij miernik i sprawdź napięcie na sondzie lambda na jałowych. Będziesz widział, czy jest bogato, czy ubogo. Po gmeraniu przy gaźniku często trzeba ustawić od nowa mieszankę na jałowych za pomocą zaślepionej śrubki z tyłu podstawy gaźnika.
Dobra sprawdze . Gdyby cos bedzie mozna to samemu ogarnac ? Mam dostep tez do analizatora spalin. Troche ciezki przypadek bo na ssaniu jest ok ,gdy zejdzie ze ssania jak jest zimna to sa problemy a gdy sie juz rozgrzeje na 90stopni to jest git. Moze to faktycznie przez termostat?
A jakie obroty masz na ssaniu? To raczej wina tego, że masz odpiętą rurę "ciepłego powietrza", która oryginalnie jest w D13B2. Ja też po wyłączeniu ssania mam przez jakiś czas niższe obroty jałowe a przy oryginalnej puszcze nic takiego się nie działo.
Obroty na ssaniu okolo 2tys. Jak zejdzie ze ssania to mam okolo 500 i telepie silnikiem. Co moze byc?
Miałem u siebie podobnie i winę miała listwa wtryskowa od gazu... okazało się że przetarł się jeden przewód, który podpinany jest do listwy i łapał przebicie i dlatego nie trzymał na obrotach. Przylutowałem zaizolowałem i trybi jak nówka...
A pomiędzy 200 a 500 masz coś jeszcze? Powinno być ssanie 2-go stopnia - 1500 obr./min.
Nie rozumiem za bardzo. Co ma byc pomiedzy 200 a 500.?
Pomiędzy ssaniem 2000 obr./min. a obrotami jałowymi 500 obr./min. masz jeszcze jakieś obroty pośrednie podczas nagrzewania silnika?
Ale czemu nierowno pracuje na jalowych? Prycha w tlumnik delikatnie.
Pewnie jakieś lewe powietrze.
mi prychalo w komin od zbyt przyspieszonego zaplonu , spalanie gazu mialem z 11 litrow benzyny 8 wypierniczylem mikser wszelkie zaslepki ktore byly przy przerobce na lpg , wymienilem krokowy bo byl walniety i zaslepiony , benzyny pali jakies 6,5litra i sie nie pierdzieli wkoncu nic zamiast za 50zl gazu i za 20 benzyny tyle potrzebowalem na tydzien do pracy , leje za 70 benzyny i robie te same km
A na ile ustawic zaplon? Mam walek od d14a1 i ludzie pisza zeby ustawic na 22stopnie. Co wy na to?
Możesz ustawić na 22 niemniej jednak najpierw doprowadź gaźnik do porządku.
Ja Ci mogę powiedzieć, co ja bym zrobił na Twoim miejscu. Zdjąć gaźnik, wyczyścić dysze i rozpylacze, splanować podkładkę i podstawę gaźnika, dać nowe uszczelki, posmarować lekko pastą Curil T, założyć. To tak pokrótce ;)
Kiedys mi tak samo chodzil to pomogl reset ECU.
Zresetowalem kompa i jest duzo lepiej ale jeszcze troche nierowno chodzi. Co to?
Chyba wyciagne gaznik to od razu go odblokuje. Powiedz mi gdzie sa rozpylacze i dysze.? Jak je wyciagnac i przeczyscic.? Kurde aby zebym nie pomylil podcisnien.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.