PDA

Zobacz pełną wersję : EJ9 D14A4 Nie odpala zanim pompka nie nabije ciśnienia



bzyqs
29-10-14, 20:49
Witam,
W mojej hondzie EJ9 D14A4 mam nietypowy problem. Przed odpaleniem muszę odczekać aż pompka paliwa przestanie działać , zgasną kontrolki i dopiero wtedy samochód odpali od strzała. Jeżeli chciałbym odpalić od razu to muszę pare razy pokręcić . Problem pojawia się niezależnie czy samochód jest ciepły czy zimny.
Proszę o pomoc

Poll
29-10-14, 21:10
Coraz gorzej widzę. Sam sobie odpowiedziałeś w pytaniu. Jak ma odpalić jak nie poda paliwa? Czy to aż takie straszne? Jakieś wyścigi na prędkość odpalenia. Sprzedaj honde kup VAGa. Niektóre się pompują już po otwarciu drzwi....

bzyqs
29-10-14, 21:25
To nie jest normalne , sprawdzałem w 2 innych civicach z tym silnikiem i odpalają od razu ,bez czekania. Moją odpalam jak diesla , jakbym czekał aż świece żarowe sie nagrzeją.

cien3d
29-10-14, 21:33
W każdym jest tak samo przekrecasz kluczyk w. Pierwsza pozycję pompka podaje paliwo druga pozycja zapłon samochód odpala. I to całą polityka jak pompka nie poda to samochód nie odpali

bzyqs
29-10-14, 21:35
to może z moją pompką coś nie tak skoro trwa to wyraźnie dłużej niż w innych hondach

cien3d
29-10-14, 21:35
Może pompka nie daje odpowiedniego ciśnienia

Moja pompka podaje paliwo jakieś 2do 3 sekund

bzyqs
29-10-14, 21:39
jakby nie dawała odpowiedniego ciśnienia to podczas jazdy też powinienem czuć że coś jest nie tak . Ja myślałem bardziej o czymś jak zaworek zwrotny który nie działa poprawnie i paliwo cofie się w układzie.

Poll
29-10-14, 22:10
Raz, że to nie ten dział. Dwa, że tak jest. Trzy inne odpalają, bo już było raz odpalane przed chwilą. I tak jest jak z dieslem właśnie. Trzeba czekać.

straznik
29-10-14, 22:16
Z tego co kojarzę, to takie czekanie jest nawet zalecane w instrukcji obsługi.

Poll
29-10-14, 22:25
A paliwa w baku ile masz? Na oparach jedziesz?

bzyqs
30-10-14, 20:16
Poll może jeszcze zapytasz czy kluczyk w dobra strone przekręcam ?
No ok , sprawdzę jeszcze ciśnienie na listwie jeżeli tam będzie wszystko zgodnie z serwisówka to chyba będe się musiał z tym pogodzić :P chyba , że ktoś ma jeszcze jakiś pomysł , bo nie wydaje mi sie żeby to było normalne.

Poll
30-10-14, 21:00
Kluczyk w dobrą przekręcasz?

Bartko
30-10-14, 21:24
W/g mnie może być tak, że się paliwo lekko cofa w przewodach pod wpływem grawitacji. Do diesli dają taki zaworek, który pomaga na zapowietrzanie się układu.
Swoją drogą, ja zawsze kręcę rozrusznikiem dopiero jak się pompa wyłączy. Mimo, że odpala mi "na dotyk" jakbym od razu, bez czekania kręcił. Jakoś tak chcę mu dać szanse na obudzenie się. ;-)

Subtil
30-10-14, 22:15
W dieslu miałem taki zaraz za filtrem paliwa jak mi nie chciał odpalać własnie przez cofanie sie paliwa. Zamontuj go sobie i bedziesz miał wtedy spokój. A swoja drogą to chciałbym miec z Hondą takie tylko problemy jak Ty :D

lajsta
02-11-14, 09:58
A filtr paliwa? Może jest zasyfiony i obniża ciśnienie w układzie?

Wysłane z mojego NX507J