Zobacz pełną wersję : Zegary VTI MB6 w MB2 - problem
Witam,
Mam problem z zegarami od VTI. Zalozylem je do MB2 - zegary z wersji europejskiej. Bardzo mi sie podobaja. Jednak predkosciomierz i obrotomierz co jakis czas sie zawiesza i po odpaleniu nie dzialaja ... pozostale skrajne wskaz iki smigaja. Przelozylem same zegary obrotomierz i predkosciomierz do zegarow z MB2 i jest to samo. Wyczyscilem oski i wskazowki - nadal to samo. Przygladalem sie i wygladaja wskazowki jak pomalowane tzn nie sa tak jednolite powierzchnia jak te biale standardowe. Prosze o podpowiedz co jeszcze moze byc nie tak bo bardzo mi sie podobaja te zegary i chcialbym je miec u Siebie.
Może ktoś próbował koślawo pomalować te wskazówki dodatkowo lakierem fluorescencyjnym i przy tym mu np upadł np na podłogę zespół prędkościomierza/obrotomierza, albo obchodził się z nimi jak nie można, i stąd takie problemy.
Skoro Twoje standardowe białe zegary działają i nie ma na nich tego problemu to niestety te z VTi najpewniej są niestety uszkodzone..
Współczuje bo pewnie wyrzygałeś sporo za te zegary a tu takie kabarety.
Ja 2tygodnie temu malowałem u siebie wskazówki i rozbierałem zegary itd ale nie mam takiego problemu, każdy ostrzega i się halucynuje by nie tykać wskazówki od paliwa,
ja tam ustawiałem ją jak mi się podobało na sam dół oraz górę by zobaczyć jej skrajne położenia i nic się nie dzieje wszystko praży jak powinno nawet po pomalowaniu lakierem.
dragon_mk1
29-10-14, 17:09
przełóż tył licznika z mb2 a tarcze wkręć z vti. Może nie ma gdzieś dobrego styku i temu się tak dzieje
Może ktoś próbował koślawo pomalować te wskazówki dodatkowo lakierem fluorescencyjnym i przy tym mu np upadł np na podłogę zespół prędkościomierza/obrotomierza, albo obchodził się z nimi jak nie można, i stąd takie problemy.
Skoro Twoje standardowe białe zegary działają i nie ma na nich tego problemu to niestety te z VTi najpewniej są niestety uszkodzone..
Współczuje bo pewnie wyrzygałeś sporo za te zegary a tu takie kabarety.
Ja 2tygodnie temu malowałem u siebie wskazówki i rozbierałem zegary itd ale nie mam takiego problemu, każdy ostrzega i się halucynuje by nie tykać wskazówki od paliwa,
ja tam ustawiałem ją jak mi się podobało na sam dół oraz górę by zobaczyć jej skrajne położenia i nic się nie dzieje wszystko praży jak powinno nawet po pomalowaniu lakierem.
Zobaczę może spróbuję przejechać zmywaczem wskazówkę bo właśnie nie są gładkie do końca i właśnie wyglądają na pomalowane (są też dla mnie jak by za czerwone ... na foto jak oglądałem u innych to są bardziej pomarańczowe). Dodatkowe info to, że jak się puknie w szybę palcem to działają lub jak ruszyłem to czasem wystrzelały jak z procy na właściwą wartość.
przełóż tył licznika z mb2 a tarcze wkręć z vti. Może nie ma gdzieś dobrego styku i temu się tak dzieje
A tak da się przełożyć tylko tarcze i wskazówki ??? Będą chyba przekłamania ... różnica w wyskalowaniu prędkościomierza i obrotomierza.
Matejowi nie chodzi o przełożenie "zdejmowanie tarcz i wskazówek"
Chodzi o to byś te całą białą obudowę zegarów zostawił od swojego MB2, a tarcze wsadził z VTi może to wina styków faktycznie :) wtedy może dojdziesz czy faktycznie są uszkodzone tarcze.
Aha jeszcze jedna uwaga nie dokręcaj zbyt mocno tych 3 śrub od spodu zegarów oraz nie pomyl z tymi od wskazówki waszki oraz temperatury bo te są miedziane nie stalowe :D
Pokaż zdjęcie tych zegarów. Jeśli wskazówki były malowane i warstwa jest zbyt gruba, zmienia się ich wyważenie. Przez to mogą nie działać prawidłowo. Dodatkowo mogły być ściągane i ktoś nie skalibrował ich przy zakładaniu.
Matejowi nie chodzi o przełożenie "zdejmowanie tarcz i wskazówek"
Chodzi o to byś te całą białą obudowę zegarów zostawił od swojego MB2, a tarcze wsadził z VTi może to wina styków faktycznie :) wtedy może dojdziesz czy faktycznie są uszkodzone tarcze.
Aha jeszcze jedna uwaga nie dokręcaj zbyt mocno tych 3 śrub od spodu zegarów oraz nie pomyl z tymi od wskazówki waszki oraz temperatury bo te są miedziane nie stalowe :D
Zmieniałem zegary do białej obudowy z MB2 i tez działo się tak samo :/ Śrubki wszystkie są takie same srebrne dla każdego zegaru....
Zmieniałem zegary do białej obudowy z MB2 i tez działo się tak samo :/ Śrubki wszystkie są takie same srebrne dla każdego zegaru....
Foto tak na szybko:
http://www.fotosik.pl/u/jakub2332/album/1693716
widać na końcu wskazówki takie zacieki i na boku też.
Jak jeden kolega pisze styki na tej folii drukowanej-miałem tak samo że wskazówka leżała i dokrecilem te 3 śrubki na których jest przykrecony o 1/4obroty i jest malina.
dragon_mk1
30-10-14, 18:04
Pokaż zdjęcie tych zegarów. Jeśli wskazówki były malowane i warstwa jest zbyt gruba, zmienia się ich wyważenie. Przez to mogą nie działać prawidłowo. Dodatkowo mogły być ściągane i ktoś nie skalibrował ich przy zakładaniu.
Dodatkowe info to, że jak się puknie w szybę palcem to działają lub jak ruszyłem to czasem wystrzelały jak z procy na właściwą wartość.
Ja po tym ostatnim info stawiałbym na styki albo właśnie ktoś majstrował przy wskazówkach i "polepszył" licznik.
Kuba a zmieniałeś też tą folie drukowaną na tą z mb2 czy zamieniłeś tylko ten biały plastik ?
g mnie ciężko zepsuć te liczniki, swoje molestowałem i działają, no oprócz obrotka, ale jego to już konkretnie potraktowałem. :D
Hmm moze kupic zegary z angola bo sa za 30-40 zl i zamienic obrotomierz i sprawdzic ??? ... koszt juz niewielki patrzac ze za europejskie zaplacilem 170zl z przesylka :/
dragon_mk1
31-10-14, 18:51
Kuba sprawdź obrotek z mb2 na tej folii ze ścieżkami z mb6. Jeżeli będzie wszystko śmigać to będziesz miał pewność że to wina obrotomierza z mb6
Ja mam znów lipe w liczniku od rovera który kupiłem jako dawcę. Faza polega na tym że wskazówka paliwa cały czas rośnie i przechodzi ponad skalę. Lookałem na te zwoje w cewce ale nie widzę żeby któryś z nich był przewany
Kuba sprawdź obrotek z mb2 na tej folii ze ścieżkami z mb6. Jeżeli będzie wszystko śmigać to będziesz miał pewność że to wina obrotomierza z mb6
Ja mam znów lipe w liczniku od rovera który kupiłem jako dawcę. Faza polega na tym że wskazówka paliwa cały czas rośnie i przechodzi ponad skalę. Lookałem na te zwoje w cewce ale nie widzę żeby któryś z nich był przewany
Hehe wpadłem popołudniu na podobny pomysł chciałem powkładać najpierw sam prędkościomierz, a później obrotomierz do zegarów z MB2 :) po weekendzie będę działał :) Samą folię już zmieniałem z tą białą obudową i nic nie dało :/ Może któryś z tych dwóch zegarów jest walnięty (paliwa i temp działają ogień) i robi szajbę taką, że czasem działają, a czasem nie ... z dwojga złego wolę żeby był to obrotomierz bo z angola można przełożyć :P
Wskazówki były malowane :/ widać to jak sobie porównuję z innymi foto oryginalnych zegarów oraz pod wskazówką temp wydać ślad po wycieraniu farby lub niedokładnym maskowaniu - farba była ścierana z kółka czarnego do którego wchodzi ośka wskazówki. Pytanie jest następujące czy da się jakość zmyć tą farbę lub zdemontować samą wskazówkę i założyć niepomalowaną z anglika ???
dragon_mk1
01-11-14, 13:54
lookaty ostatnio u siebie zdejmował wskazówki ale czy dasz radę to później wyskalować żeby nie było żadnych przekłamań ? Ja na Twoim miejscu zmyłbym tą farbę zmywaczem do paznokci a później pomalowałbym je cienką warstwą farby do wskazówek od momana. Ja mam 3 liczniki w ten sposób zrobione i żadnych dziwnych objawów nie mam
lookaty ostatnio u siebie zdejmował wskazówki ale czy dasz radę to później wyskalować żeby nie było żadnych przekłamań ? Ja na Twoim miejscu zmyłbym tą farbę zmywaczem do paznokci a później pomalowałbym je cienką warstwą farby do wskazówek od momana. Ja mam 3 liczniki w ten sposób zrobione i żadnych dziwnych objawów nie mam
Probowalem juz zmyc zmywaczem do paznokci i nic nie schodzi ... nie wiem co to za farba jakas czerwona i nie wyglada jak ta od momana ... Czyli jak sciagne wskazwoke to bedzie lipa ?
dragon_mk1
01-11-14, 16:32
Ja bym się nie odważył ryzykować bo popitolisz i wskaźnik śmietnik
Ja bym się nie odważył ryzykować bo popitolisz i wskaźnik śmietnik
To czym zmyc to badziewie jak zmywaczem nie schodzi nic ? Moze delikatnie drobnoziarnistym papierem zetrzec ?
Też próbowałem zmywaczem ale niestety nie dało rady, próbowałem nawet benzyna ekstrakcyjną, oraz wódką :)
Najlepsza opcja to pilnik do paznokci, ja gdy malowałem u siebie wskazówki musiałem użyć pilnika oraz drobnego papieru ściernego :)
Dziś założyłem prędkościomierz i wskaźnik paliwa z VTI, a reszta z MB2. Śruby dokręciłem na maxa w zegarach. Pierwsze dwa odpalenia działa. Pojeżdżę jutro i założę obrotomierz i wskaźnik temp. Kupię papier ścierny o małej gradacji i zobaczę. Jak będą jakieś postępy to dam znać :)
dragon_mk1
01-11-14, 22:55
Albo delikatnie rozpuszczalnikiem nitro. Tylko tez trzeba zobaczyc czy nie rozpusci tych wskazowek ;p
Jutro wrzucę obrotomierz i zobaczę czy działa. Prędkościomierz jak zamieniłem do zegarów z MB2 to działa już 2 dzień bez lagów i zawieszania się. Zobaczymy jak będzie z obrotomierzem bo to właśnie on się zawieszał i to prawie za każdym razem :/
Witam. Ja u siebie pomalowałem wskazówki u siebie jakąś frajerską farbką do modeli i cały czas kleiły mi się do słupka na którym leżą. Tak samo wystrzeliwały przy pewnej prędkości. W końcu zdrapałem lakier w miejscu gdzie spoczywają na tych słupkach i jest ok.
Pojezdzil, potestowal. Wyniki: Predkosciomierz z zegarami z mb2 smiga az milo, zestaw obrotomierz + predkosciomierz z vti sie zawiesza, zegary z mb2 z obrotomierzem z vti - zawiesza sie obrotomierz. Zeskrobalem z niego farbe (wskazowki) i jest to samo. Kupilem zegary dawce z anglika i bede zakladql do nich szybe nowa i wkladal predkosciomierz z europejskiej wersji. Moze wtedy bedzie wszystko smigac :) w weekend powalcze
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.