Zobacz pełną wersję : Automatyczna regulacja swiatel ufo
witam
mam pytanko czy mozna jakos w ufo 1.8 execiutuve recznie ustawic swiatla ?? bo strasznie mi swieca nisko , nie wiem moze wysiadl system automatycznej regulacji swiatel , mial moze ktos podobne objawy
pozdrawiam
mikek
witam
mam pytanko czy mozna jakos w ufo 1.8 execiutuve recznie ustawic swiatla ?? bo strasznie mi swieca nisko , nie wiem moze wysiadl system automatycznej regulacji swiatel , mial moze ktos podobne objawy
pozdrawiam
mikek
Mozna a nawet trzeba zlapac odpowiedni poziom, zeby potem automat mial odpowiedni punkt odniesienia.
A jak swieci za nisko, to moze byc jeszcze problem z czujnikami. buri mial tak, ze swiecily mu pare metrow przed autem, i ztcp urwal sie czujnik ale to bylo po zalozeniu eibachow.
a powiesz gdzie mam szukac regulacji zebym sprawdzil jak mam ustawiony poziom ?? czy jak podjade na stacje diagnostyczna to mi zrobia ?? czy musze sie udac do salonu hondy ??
a powiesz gdzie mam szukac regulacji zebym sprawdzil jak mam ustawiony poziom ?? czy jak podjade na stacje diagnostyczna to mi zrobia ?? czy musze sie udac do salonu hondy ??
W EP3 regulacja byla identyczna jak w zwyklej wersji, a czujniki po prostu sterowały silniczkami zamiast pokrętła w desce. W ufo nie wiem :( auto bardziej skomputeryzowane wiec moze cos byc wiecej do roboty
Na lampie masz dwie śruby, chyba imbusowe, do regulacji w pionie i poziomie.
Hayabusa ale mowisz o wersji z xenonami czy zwykla ??
bo dzwonilem do hondy i sa 2 potencjometry pod autem i kazali mi tam sprawdzic jak jest ustawione jeden jest do nadwozia przyczepiony a ten 2 miedzy wachaczem a nadwoziem
Te potencjometry wypada sprawdzic zeby zdiagnozowac czy to nie ich wina. Ale one po prostu pelnia taka role jak pokretlo na desce w wersji bez ksenonow.
Miałem na myśli wersję z lampami ksenonowymi.
W mojej obecności były tak lampy ustawiane przez ASO
Wlasnie czekam przed diagnostyczna stacja i zobaczymy jak sa ustawione i czy ustawia za pomoca imbusow
a ogladales obydwa czujniki czy sa cale?
jesli masz urwany lacznik w czujniku pozycjonowania to swiatla przechodza w tryb awaryjny i swieca tak, zeby nikogo nie oslepialy, czyli nisko
po wymianie czujnika swieca juz normalnie.
z tego co pamietam trzeba bylo jeszcze 'nauczyc' auta, po wymianie czujnika jak ma sterowac - procedura jest w serwisowce
hejka
wlasnie jestem po wizycie w stacji diagnostycznej :( czujnik urwany z przodu :( cena w serwisie ok 1000 :( moze wiecie skad zalatwic i czy da rade sam ten element kupic bo takto w serwisie mowia ze musze calosc
a gdzie sa te potencjometry 1 z przodu 1 z tylu ?? z lewej czy prawej ?? bo u mnie sa 1 z przodu i 1 z tylu i wszystko z lewej strony
swiecily nisko na stacji podniesli recznie wyzej bo wczoraj jak wracalem to byla masakra :(
To chyba o ten czujnik chodzi http://allegro.pl/honda-civic-ufo-2006-2007-2008-2009-2010-xenon-i4697612299.html
Hej,
pytanie: czy jest różnica między przednim a tylnim? Dadam tylko że u mnie nie zapsół się sam czujnik a przegub kulisty się zapiekł, który łaczy wahacz z czujnikiem.
Znalazłem już odpowiedź i jest różnica między przednim a tylnim.
Oryginalny numer części to: 33136smge01
Nadal tego poszukuję, jeżeli ktoś ma albo wie gdzie można dostać zamiennik to dziękuję za informacje.
Znalazłem już odpowiedź i jest różnica między przednim a tylnim.
Oryginalny numer części to: 33136smge01
Nadal tego poszukuję, jeżeli ktoś ma albo wie gdzie można dostać zamiennik to dziękuję za informacje.
najlepiej poszukaj uzywki na allegro
ja kupilem przedni za bodajze 150pln z wysylka
http://allegro.pl/czujnik-poziomowania-xenonow-honda-civic-ufo-type-i4781640072.html
to jest przod wlasnie
Witam
Po wymianie sprzęgła mam właśnie wrażenie, że zwłaszcza lewa lampa świeci mi strasznie słabo - tylko kilka metrów przed autem - czy możliwe, że jak wypinali wahacz to urwali czujnik i po czym to poznać? albo go nie podłączono?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.