grafix
28-06-08, 22:03
Siema.
Chciałbym zaprosić największe mózgi i specjalistów do rozkminki nad pewnym tematem hamowania.
Jak wiemy dużo osób swapuje hamulce z bebnow na tarcze, z vti na 282 mm ale z tego co widzę wszyscy zapominają to "wystroić"
Jestem właśnie po swapie hebli z 260 na 282mm. Tył jet 240 mm. Jest lepiej ale .. może być MEGAlepiej ...
Zakupiłemwięc regulator wilwooda
http://img183.imageshack.us/img183/6607/wilwoodproportioningvalix3.th.jpg (http://img183.imageshack.us/my.php?image=wilwoodproportioningvalix3.jpg)
który to ma 1 wejscie i 1 wyjscie.
I teraz jest mega problem, bo trzeba go gdzies wpiąć w układ.
W moim EG5 rurki z serwa(pompy) wychodzą dwie i ida do tzw."proportioning valve" który to wg. tego co jest na schemacie rozbija płyn na jedno FRONT i jedno REAR, drugi robi dokładnie to samo na krzyż.
Regulator ma ograniczyc siłe ale logiczne ze musi zrobic to równo na oba koła bądź to przednie bądź tylne.
U mnie jak i w wielu civicach bez ABSu schemat wygląda tak :
http://img529.imageshack.us/img529/8449/schematinstalacjiprzodjr8.th.jpg (http://img529.imageshack.us/my.php?image=schematinstalacjiprzodjr8.jpg)
I jak to ugryźć ? jakiego rozdzielacza użyć, z jakiego modelu hondy ? może jeszcze jakieś inne rozwiązanie ?
Chciałbym zaprosić największe mózgi i specjalistów do rozkminki nad pewnym tematem hamowania.
Jak wiemy dużo osób swapuje hamulce z bebnow na tarcze, z vti na 282 mm ale z tego co widzę wszyscy zapominają to "wystroić"
Jestem właśnie po swapie hebli z 260 na 282mm. Tył jet 240 mm. Jest lepiej ale .. może być MEGAlepiej ...
Zakupiłemwięc regulator wilwooda
http://img183.imageshack.us/img183/6607/wilwoodproportioningvalix3.th.jpg (http://img183.imageshack.us/my.php?image=wilwoodproportioningvalix3.jpg)
który to ma 1 wejscie i 1 wyjscie.
I teraz jest mega problem, bo trzeba go gdzies wpiąć w układ.
W moim EG5 rurki z serwa(pompy) wychodzą dwie i ida do tzw."proportioning valve" który to wg. tego co jest na schemacie rozbija płyn na jedno FRONT i jedno REAR, drugi robi dokładnie to samo na krzyż.
Regulator ma ograniczyc siłe ale logiczne ze musi zrobic to równo na oba koła bądź to przednie bądź tylne.
U mnie jak i w wielu civicach bez ABSu schemat wygląda tak :
http://img529.imageshack.us/img529/8449/schematinstalacjiprzodjr8.th.jpg (http://img529.imageshack.us/my.php?image=schematinstalacjiprzodjr8.jpg)
I jak to ugryźć ? jakiego rozdzielacza użyć, z jakiego modelu hondy ? może jeszcze jakieś inne rozwiązanie ?