Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : co do turba



no_name21
23-10-14, 21:30
siema mam turbo, intercooler kolektor wydechowy i downpipe wiem ze trzeba blowoff rurki złączki smarowanie chłodzenie... Co dokładnie streruje turbiną ciśnieniem doładowania ?? co jeszcze potrzebuję??? nie mam westgate i nie wiem, dobiera się to jakoś do ciśnienia doładowania czy do modelu turbiny??? Liczę na pomoc,pozdrawiam

Hektor139
24-10-14, 22:34
Jakie masz turbo ile chcesz pompowac jaki masz silnik

no_name21
25-10-14, 07:06
Turbo garrett t2\airesearch m10 chce pompować 0.4 bara ewentualnie 0.6 w późniejszym czasie gdybym wkładał inny motor

wwljohn
25-10-14, 08:41
Jest tyle tematów gdzie są opisane uturbione różne silniki. Przeważnie na 1 stronie masz specyfikacje. Czy tak trudno poczytać?

no_name21
25-10-14, 10:56
wwljohn przeglądałem dużo takich tematów. Nikt nie opisuje szczegółowych specyfikacji takich jak zakres west gate albo bov tylko marka , nie ma też nic konkretnie opisane co czym dokładnie steruje tylko ogólnie ... Nie chcesz pomóc to nie pisz...

wwljohn
25-10-14, 13:19
BOV nie ma zakresów. Inaczej mówiąc BlOW OFF VALVE (properfekt polecam)
Wastegate (replika tial MSV 38mm do softa z oryginalną membraną i sprężyną TIALa, ew jak Cie stać oryginał Tial MSV) steruje ciśnieniem doładowania. Możesz mieć zintegrowany ze sprężarką a co za tym idzie wartość będzie rosła wraz ze skracaniem drążka wychodzącego z tak zwanej gruszki, albo zewnętrzny na kolektorze wydechowym, gdzie wartość doładowania będzie sterowana wartością sprężyny zastosowanej w WG. Im twardsza tym będziesz miał wyższe ciśnienie doładowania. Sprężyny są oznakowane i wartości doładowań podaje producent. Nie stosuj żadnych boost controlerów chyba, że EBC (electronic boost controler).

no_name21
25-10-14, 14:18
Aha dzieki za info , a w moim garrett t2 jest chyba zintegrowany ( widać taką przepustnicę na dzwigienkę) tylko że go nie ma i nie wiem teraz jaki do tego bedzie pasował , czy muszę kupić taki jaki był oryginalnie czy tylko żeby pasował i sprężynę dobrać?

wwljohn
25-10-14, 20:16
Ta przepustnica na dźwigienkę to właśnie przesłona do regulacji ilości spalin przez WG fabrycznego sprężarki. jeśli nie masz musisz kupić najlepiej taki, jaki był, lecz fabryczne WG są stosunkowo wolne i mało precyzyjne. Proponuję zaspawać tą przesłonkę w pozycji zamkniętej i zastosować zewnętrzny WG.