PDA

Zobacz pełną wersję : Problem z zapłonem

mrozowski
28-06-08, 11:41
Witam.

Postanowiłem założyć ten temat, bo sam już nie wiem co się dzieje z moim civem.
Opiszę problem:

Samochód pewnego dnia zaczął palić inaczej niż zawsze, tzn nie łapał za pierwszym razem, tylko np. za 2 czasem 3cim. Myślałem, że to może problem świec, więc je wymieniłem. Ale problem pozostał nierozwiązany, wręcz pogłębiał się, bo zdarzało się że nie chciał zapalić wcale. Aż do momentu gdy umarł. Myślałem, że to aparat zapłonowy bo tak mi powiedział znajomy mechanik (ostatnio miał u siebie w zakładzie takiego samego civica z tymi samymi objawami, i okazało się, że aparat trzeba było wymienić), ale ku mojemu zdziwieniu po holowaniu samochód odpalił (tak samo zdziwił się mechanik..) gdyż tak jak sam powiedział "To nie może być aparat zapłonowy, bo samochód by wogóle nie odpalił"..

Więc pytam się was, dlatego że sam jestem zielony...
Co to może być ? Czy ktoś z was miał coś podobnego u siebie ?

Dzięki za pomoc !

jacek_bp
28-06-08, 20:41
A kreci jak kluczyk przekrecasz? jak nie to stacyjka pada lub rozrusznik a dokladnie automat w rozruszniku. Rozumiem ze sytuacja wystepuje jak jest zimny, tak?

mrozowski
28-06-08, 21:01
Tak, jak przekręcam kluczyk to kręci normalnie ale nie łapie. No i faktycznie, na ciepło problem raczej się nie pojawia, mówie raczej bo czasem też ma problem z zapłonem...

jacek_bp
28-06-08, 21:20
Z tego co napisales wynika ze to rozrusznik. Jak na popych pali to tym bardziej stawialbym na rozrusznik.

mrozowski
28-06-08, 22:26
hmm. a jest jakiś sposób żeby to sprawdzić ? Bo chciałbym być pewny przed ewentualnym zakupem części.
Aczkolwiek nie jestem pewien do końca czy to rozrusznik, bo autko kręci normalnie.. tylko nie łapie.

I tak wogóle to co ma rozrusznik do braku iskry ? (sprawdzałem i brak iskry na każdej świecy)

jacek_bp
29-06-08, 14:17