Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : EJ2 Jakie dobrze świecące lampy



Senej
19-10-14, 12:26
Witam,
W obecnej chwili mam zamontowane chińskie angel eys po starych właścicielach auta, świeca koszmarnie, klosz w lewej lamie pęka , może od kamyka, może uprzejmy sąsiad kopnął... od regulacji elektrycznej została instalacja, bez silniczków. Zamierzam, zmienić lampy na 2-dzielne, kierunki ambery i reflektory, ale chciałbym zamontowac lampy które będą świeciły, szukałem na forum, ale nie ma takiej oceny lamp.
Poradzicie jakie lampy kopić aby komfortowo jeździć po zmroku (teraz zima, do pracy i z pracy po ciemku będę jeździł), interesują mnie srebrne, clear black, zamienniki oryginałów lub coś podobnego ale najważniejsza jest jakość świecenia i dostosowanie do regulacji elektrycznej.
Jeśli macie opinie o rożnych lampach to proszę podać producenta żebym wiedział czego szukać.

KrycuDW
19-10-14, 19:46
Na pewno dobrym wyborem będą DENJI lub zamontowanie soczewki w clear'ach.

Senej
20-10-14, 10:55
Nie jestem fanem rzeźby wiec czeka mnie zmiana na oryginalne używki z elektryką i polowanie na Denji na ogłoszeniach, zamówieniach grupowych itp, bo patrząc teraz to w pl ciężko je dostać.
Dzieki za odpowiedz, jakby ktoś znał jeszcze jakieś dobre lampy to proszę się nie krępować.

Co myślicie o Depo? Rożne opinie o tym producencie zamienników słyszałem, jak to jest z lampami do Vgen?

Wenega
20-10-14, 12:36
nowe depo, depo clear black czy seryjne używki to jest ten sam kiepski poziom "świecenia".. podejrzewam że niewiele lepszy niż angelów.. soczewka w clerach albo denji z soczewką to najlepsza opcja

motomaniak1988
20-10-14, 14:18
Denji tez nie są takie do końca super nie mają postojowek i elektryki ;)

piotreek23
20-10-14, 15:45
Ja mam nową DEPO w EJ9 bo stary oryginał zbiłem po spotkaniu z betonowym słupem :D przy cofaniu ;-). Do tego Osram Night Braker Plus i powiem tak różnica między nowym Depo a starym oryginalnym OEM-em jest kolosalna..jak chcesz pewnie i bezpiecznie i żeby nie razić innych po gałach to kup jak masz kasę nówkę Valeo albo jak mniej siana DEPO ważne że z homologacją i dopuszczona do ruchu, bo ludzie montują wynalazki i potem walą po gałach albo nie świeci tak jak powinno.. Piszą na forach że problemy z DEPO są że nie do ustawienia etc..u mnie bez problemowo.
Tylko dobrze sprawdź typ bo są DEPO i TYC i odpowiedniki VALEO i coś jeszcze i one się różnia. Do mnie DEPO pasowało.

Tiga
20-10-14, 19:46
Mam 2x zamiennkiki od DEPO. Swieca duzo lepiej niz wypalone OEM. Mozna pomyslec o "mocniejszych zarowkach" tak jak kolega wyzej radzi, ale trzeba miec na uwadze ze znacznie szybciej sie przepala. No i w Vg instalacja elektryczna na swiatlach mijania (na drogowych chyba tez) nie jest na przekaznikach, co powoduje znaczne spadki napiecia na zarowkach po tych 20 latach pracy. Warto ja przerobic.

PlushaQ
20-10-14, 22:39
Oddaj odbłyśniki z OEM reflektorów do regeneracji warstwy metalizowanej i będą świecić jak nowe ;-)

piotreek23
21-10-14, 06:24
Ale nie zapominaj że plastik matowieje..można go odnowić ale to na dłuższa metę trzeba ponawiać co jakiś czas.

Senej
21-10-14, 15:49
Jutro jak szybciej wstanę po nocce w pracy to znajdę nr do firmy która się tym zajmuje w mojej okolicy, ciekawe ile taka przyjemność. Może by się opłaciło, OEM z amberami, nowe odbłyśniki, poza tym zastanawiam się czy jest sens kupić drogie lampy, Hania stoi na dworze niestety i bachorów (bo dziećmi się tego nie da nazwać jak pala auta od wieku 10lat-fakt) się tam kreci i niszczy wszystko co na drodze, lipa kupić denji i zobaczyć po tyg pęknięty klosz od kopa....

Tiga
21-10-14, 16:08
Napewno regeneracja jednego odblysnika bedzie drozsza niz zamiennik, a moze nawet dwa. Ale taka operacja jest chyba najlepsza jak ma sie niewytluczone klosze.

mozes
22-10-14, 16:00
Dodam coś od Siebie. Kiedyś miałem ten sam problem, oryginalne reflektory miały wypalone odbłyśniki i świeciły jak w małym fiacie. Wysłałem odbłyśniki do regeneracji do Gdańska a kosztowało to po 40 pln za odbłyśnik. Po odebraniu przesyłki okazało się że gamonie nie oczyścili, wytrawili itp. odbłyśnika tylko naparowali aluminium na element taki jaki wysłałem. Regeneracja kompletnie nic nie dała odbłyśnik wyglądał słabo. Kupiłem 2 reflektory DEPO - sprzedawca odradzał mi TYC bo jest podobno duży procent że nie można ich prawidłowo ustawić. Zamontowałem je i co - świeciły naprawdę dobrze w porównaniu do starych lamp. Poszedłem jednak o krok dale jednak nie od razu ale po jakimś roku rozebrałem lampy DEPO czyli rozkleiłem klosz - wymontowałem odbłyśnik i te właśnie odbłyśniki zamontowałem do starej lampy oryginalnej i się okazało że lampy świecą jeszcze lepiej tzn. była wyraźna granica światło/cienia i stare ryfolwane klosze lepiej formowały wiązkę światła.
Tyle ode mnie.
aha był to civic EG8 - czyli Vgen :)
pozdr

Senej
23-10-14, 15:30
Dzięki za odpowiedzi, po wypłacie w pierwszej kolejności silniczki kupie może z lampami używanymi, zależy od ceny, jak drogo będzie to DEPO. jak nie będą świeciły jak trzeba to może kupie jakies tanie OEM i pokombinuje z kloszem samym na wiosnę. Z soczewkami kombinował nie będę i HID tez, nie chce. Teraz tylko czas znaleźć

Timo-hg
27-10-14, 14:16
Hej.
Ja przerabialem bardzo dużo możliwości poprawy świecenia.
Auto kupiłem na oem lampie z hidem. Świeciło całkiem ok musze przyznać, dupy nie urywalo ale dalo sie pieszego dojrzeć na poboczu.
Pozniej wrzucilem cleary i dolozylem do tego drozsze i lepsze żarówki. Spodziewałem się rewelacji a pomimo dobrego ustawienia dalej świeciło jak swieczka w nocy, porównywalnie do pierwszego zestawu. Krok dalej to kupno Denji - mimo soczewki w środku sa arhaiczne zarowki h3. W niektórych autach stosowano je do halogenow a tutaj mialy byc mijania. Z plusów ze w zakupie Denji sa dobrej jakosci zarowki i jakos daja rade. Swiecilo juz lepiej jak clear ale dalej nie to co chcialem. Kupilem wiec zestaw hidow. Jest soczewka to trzeba ja bylo wykorzystac. Po zamontowaniu dalo to juz jakos zadowalajacy efekt.. no ale.. krok dalej
Wyslalem denji do hidretrofitu i zamontowalem soczewke q5, pasek ledowy odpowiadajacy za postojowki i wmontowano regulacje z oem lamp. Do tego dobre zarniki i dopiero teraz moge powiedzieć, ze auto nie dosc zw dobrze wyglada to swieci.. kozacko.. http://tapatalk.imageshack.com/v2/14/10/27/729c85a17361ff7a2deedd0806a68ecc.jpg

Przy Denji niestety i takiej soczewce robi sie duza cena.
Jak bym zaczynal od poczatku, wsadzilbym w cleary soczewke mini. Swieci równie dobrze.

Oczywiwcie kazda taka ingerencja to lamanie przepisow.
Pomijajac fakt ze wkladanie cleara czy denji jest juz niezgodne z prawem bo zadna z tych lamp nie ma himologacji drogowej.

Mimo to wolę mieć porzadne lampy, ustawione na stacji i widziec pieszego niz go zabrać lusterkiem z pobocza.

Senej
23-11-14, 00:40
Zamontowałem dziś lampy, jedna Stanley, 2ga zamiennik TYC (miały być obie ori, ale nie wyszło...) z elektryczną regulacją, do tego żarówki OSRAM Night Breaker plus, zonk w tym, ze kierunki kupiłem przypadkowo od sedana na szrocie bo tylko te były całe.... Lampy świecą dobrze, trzeba jeszcze je lepiej ustawić ale różnica kolosalna, szczególnie na długich. Jednak zwykłe lampy z odbłyśnikiem w stanie dobrym to niebo a ziemia w porównaniu do chinoli.

EDIT
Jeszcze jedna sprawa, brakuje mi oprawek od postojówek bo w Chinolach kable były podpięte pod ringi, poratujcie i napiszcie od czego pasują oprawki w miejsca w ori lampach lub czy dostane je w sklepie jakimś czy szukać szczęścia szrocie?