Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : silnik po modyfikacjach nie odpala



k_gda
18-10-14, 18:26
Witam,

może ktoś spotkał się z czymś podobnym lub wie, co może być przyczyną, że są problemy z odpaleniem auta po modyfikacjach.
silnik b16a2: zmieniony kolektor dolotowy i przepustnica na skunk2 (nie ma sterowania podciśnieniem IAC), zmieniony regulator ciśnienia paliwa, większe wtryski z nissana (dodany resist box), wszystkie wiązki kabli przedłużone, cewka i kopułka MSD.
Może na 100 prób udało się odpalić silnik 2 razy ale obroty od razu rosły na maxa. Przy włączeniu zapłonu silniczek krokowy cały czas stuka i nie włącza się pompa paliwa. Dopiero po odpięciu wtyczki z silniczka krokowego gaśnie check engine i pompa zaczyna podawać paliwo.
Z góry dziękuję za pomoc! Pozdrawiam!

Karpiczek
18-10-14, 21:43
Bledy jakies masz? Mape wstepna? Jesli rosna tak obroty to moze jakies lewe powietrze albo przepustnica niedomyka. Przepustnica z fitv? Tps dobrze przelozony? Milion rzeczy mozliwych. Przejrzyj wiazke bo moze byc gdzies zwora.

k_gda
20-10-14, 09:31
Bledy jakies masz? Mape wstepna? Jesli rosna tak obroty to moze jakies lewe powietrze albo przepustnica niedomyka. Przepustnica z fitv? Tps dobrze przelozony? Milion rzeczy mozliwych. Przejrzyj wiazke bo moze byc gdzies zwora.

lewe powietrze wyeliminowane, posprawdzam błędy i tą przepustnicę i dam znać czy coś się ruszyło.

kazik2_h9w3
20-10-14, 20:57
Może kostki zamieniłeś ??

RobertVTI
21-10-14, 08:32
Jak obroty rosną odrazu to musi ciągnąc gdzieś powietrze, więc albo lewizna albo krokowiec otwarty na max. Pozatym duże wtryski + regulator = totalnie przelany silnik jeśli nie było korekty robionej, więc to też powoduje że nie będzie dobrze palił a w połączeniu z dużą dawką powietrza rosną obroty.